Bizi Takip Edin

FITNESS

HER YERDE ESNEKLİK!

Umut Doğan Yıldız

-

 

Her yerde yapabileceğiniz bu egzersizleri mobilitenizi geliştirmek ve vücudunuzu sakatlıklardan uzak tutmak için kullanın.

1 Thoracic Spine Rotation

Elleriniz ve dizlerinizin üzerinde durun, elleriniz omzunuzun altında ve dizleriniz de kalçanızın altında olsun. Sağ elinizi boynunuzun arkasına yerleştirin. Bu başlangıç pozisyonudur. Gövdenizi sol kolunuza doğru yavaşça döndürün, sağ dirseğinizin sol dirseğinizi geçmesini hedefleyin. Yavaşça hareketi tersine döndürün ve sağ dirseğiniz yukarıyı işaret ediyor olsun. Başlangıç konumuna dönün. Bu 1 tekrardır, her iki taraf için de 5 ila 6 tekrar yapın.

2 Hip Adductor Stretch

Elleriniz ve dizlerinizin üzerinde durun, elleriniz omzunuzun altında ve dizleriniz de kalçanızın altında olsun. Sağ bacağınızı yan tarafa doğru uzatın. Ellerinizi yerde tutarken sırtınız da düz olsun. Üst iç bacağınızda bir esneme hissedene dek kalçanızı sol topuğunuza doğru indirin. Başlangıç konumuna geri dönün. Bu 1 tekrardır, her iki taraf için 5 ila 6 tekrar yapın.

3 Reverse Lunge to Straight-Leg Extension

Harekete ayakta durarak başlayın. Sol bacağınızı düz tutarak kaldırın ve geriye doğru uzatın. Sağ diziniz 90 derecelik bir açıyla bükülmüş olmalıdır. Öne doğru eğilin ve ellerinizi sağ ayağınızın yanına yerleştirin. Bu pozisyonda durun. Sol bacağınızı düz tutarken sağ bacağınızı da düzleştirin. Bunu yaparken öne eğilmeye devam edin, bu esnada hamstring kaslarınızda esnemeyi hissedeceksiniz. Bu 1 tekrardır, her iki taraf için de 5 tekrar tamamlayın.

FITNESS

En fit kadınlar: Amanda Lee

Umut Doğan Yıldız

-

En fit kadınlar dosyamızın bugünkü konuğu 12.1 milyon takipçisiyle instagramı kasıp kavuran Amanda Lee.

Amanda Lee, instagram hesabında bol bol fotoğraf ve motivasyon videoları paylaşıyor. Neredeyse tüm fitness dünyasının yakından takip ettiği bir isim haline gelen Lee, instagramın en ünlü isimlerinden biri.

Lee’nin takipçisi sayısı çoğu ülkenin nüfusundan daha fazla.

     

 

 
 
 
 
 
Bu gönderiyi Instagram’da gör
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Bosu ball cardio/booty/core workout 💪🏻 – Bosu plank with leg lift 20reps per leg, Bosu burpees 15 reps, Bosu Romanian split squat 15 reps per leg. Repeat 3xs

Amanda Lee (@amandaeliselee)’in paylaştığı bir gönderi ()

Devamı

FITNESS

Güçlü deadlift için: Hex bar

Umut Doğan Yıldız

-

Deadliftinizi geliştirmek istiyorsanız klasik bar’dan uzak durun. Bunun yerine hex bar’ı deneyin.

Hex bar ile deadlift yaptığınızda bar’ın arkasında değil, ortasında durursunuz. Journal of Strength and Conditioning Research’teki çalışmaya göre, hex bar ile deadlift yapmak, daha fazla güç ve hız ortaya çıkarmanızı sağlarken kaldırışın mesafesini kısaltır, böylece hex bar kullanan sporcuların bir tekrarda kaldırabileceği maksimum ağırlık daha fazla olur.

Devamı

FITNESS

Kasları büyütmek için pratikler

Umut Doğan Yıldız

-

Cebinizi yakmadan kaslarınızı uzatmanız ve spor salonunda rekorlar kırmanız için en iyi kiti sunuyoruz.

Direnç bandı

Squat rack’in etrafına sarın ve kollarınız esnemiş bir şekilde asılın. Bu çekiş daha fazla pull-up için lat kaslarınızı uzatacaktır.

Süpürge sapı

Bu basit kiti başınızın üzerinde tutun ve kamburlaşan omuzlarınızı açmak için geriye doğru ittirin. Pec’lerinizi açarak bench press’inizi geliştirin.

Yoga bandı

Yere uzanırken bandı ayağınızın kemerine geçirin, daha güçlü squat ve deadliftler için hamstring esnemelerinize önem verin.

 

Devamı

Popüler