Bizi Takip Edin
Men's Health Türkiye

Men's Health Türkiye

Türkiye’den dünyaya yepyeni bir spor akımı: jungle challenge®

FITNESS

Türkiye’den dünyaya yepyeni bir spor akımı: jungle challenge®

-

Video yükleniyor

Avrupa’nın en büyük spor fuarı RiminiWellness’da gerçekleştirdiği lansman ile spor arenasında Türkiye’den dünyaya açılan ilk marka olan Hillside City Club’ın yarattığı JUNGLE Challenge® şimdi İstanbul’da!

Türkiye’deki öncü uygulamalarıyla fitness dünyasına yön veren Hillside City Club, uzun yılların getirdiği tecrübe ve binlerce üyenin deneyimine ortak olmanın kattığı vizyonla yarattığı JUNGLE Challenge®’ı ilk olarak Avrupa’nın en büyük spor ve sağlıklı yaşam fuarı RiminiWellness’da beğeniye sunarak bu alanda Türkiye’den dünyaya açılan ilk marka oldu. Dünyanın dört bir yanından fuarı ziyarete gelen profesyonellerin de ilgisini çekmeyi başaran bu yeni egzersiz için İtalya’dan Macaristan’a, Polonya’dan, Almanya ve Hollanda’ya birçok eğitmen sertifika almak üzere başvuruda bulundu.

Avrupa spor arenasını adeta sallayan yeni nesil grup egzersizi JUNGLE Challenge®, Hillside City Club’ın 10 Ekim’de İstanbul’da düzenlediği Premiere gecesinin ardından ders programında yer almaya başlayarak şehirli spor severlerle buluştu.

Hillside’ın yarattığı, epik ve görsel olarak eşsiz egzersiz deneyimi JUNGLE Challenge® şimdi İstanbul’da !

Eşi benzeri olmayan bir hikaye etrafında kurgulanan JUNGLE Challenge® egzersizinde hareketler, hayvanların vahşi yaşama uyum sağlamak için geliştirdiği fiziksel özelliklerinden esinleniyor. Hillside City Club ekibinin yarattığı bu yeni egzersiz rutinine vahşi doğada yaşayan bir yerli olarak başlanıyor. Ders boyunca bir çitanın, bir kartalın ya da bir timsahın öne çıkan güçlü yönlerinin kaynağını bulmaya doğru bir yolculuğa çıkılıyor. JUNGLE Challenge® egzersizinde her karakter belirli bir kas grubunu çalıştırırken, hayvanların sağ kalmak için geliştirdiği özelliklerine dikkat çekiliyor. Çitanın hızına, timsahın kuvvetine, gorilin gücüne, bufalonun sağlamlığına ya da leoparın esnekliğine erişmek için yapılan hareketlerin “buffalo attack”, “gorilla squat” “leopard stretch”, “cheetah sprint” gibi isimleri bulunuyor. Rutinin sonunda ise esneme hareketleri, doğanın üreticisi ve yaşam kaynağı ağaç ile vurgulanıyor. Hikayesi, etkili tekniği, egzersiz dinamizmine uygun tekno – rock fusion müzikleri ve görsel olarak ders ile bütünleşen video görüntüleri ile motivasyonu her zaman zirvede tutacak yepyeni egzersiz JUNGLE Challenge®, spor tutkunlarına epik bir deneyim sunuyor.

Sadece Hillside City Club’larda yer alan JUNGLE Challenge® ile 25 dakikada 600 kalori yakabilmek mümkün!

Spor tutkunlarının motivasyonunu her zaman zirvede tutacak bir grup egzersizi olan JUNGLE Challenge®, ilhamını vahşi doğadan alarak yüksek temposu ile kardiyo deneyimine yenilikçi bir bakış açısı getiriyor. Kısa sürede tüm kas gruplarını çalıştırabilen ve antrenman rutinleri “High-Intensity Interval Training – HIIT” ve “Functional Training” tekniklerine dayalı olan ders, güç, esneklik, mobilite ve çevikliği artırmaya yardımcı oluyor. Vücut ağırlığı ile yapılan kuvvet ve kardiyo rutinleri ile gerçekleşen bu ders, 40 dakikalık JUNGLE Challenge® ve yüksek tempoda yapılan 25 dakikalık “JUNGLE Challenge®  High Performance” şeklinde uygulanabiliyor. Farklı yoğunluk seviyelerinde yapılabilen bu ders ile yaklaşık 600 kalori yakmak mümkün.

 

www.hillsidecityclub.com

www.instagram.com/hillsidecityclub

www.facebook.com/hillsidecityclub

www.youtube.com/hillsidecityclub

Continue Reading
Advertisement

FITNESS

Yağ Düşmanı: Roberta Mezencio

-

Yağ düşmanı, ağırlık ve protein dostu, kaslı kadın Roberta Mezencio ile tanışalım.

Brezilya doğumlu Roberta Mezencio her zaman fitnesı güçlü bir tutkuyla sürdürdü.

Spor salonundaki ilham verici özverisi ve sosyal medya paylaşımları, Roberta’yi öne çıkaran şey oldu.

Milliyet: Brezilya

Meslek: Spor Modeli

Roberta kardiyoya karşı ağırlık egzersizini tercih ediyor. Sağlıklı bir diyet ile desteklenen yoğun bir egzersiz rutini izliyor.

Roberta bütün yıl boyunca sağlıklı ve besleyici bir diyet uygular. Çoğunlukla fast-food yemekten kaçınır.

Roberta’nin en sevdiği yiyecek grupları arasında yağsız et, kepekli tahıllar, az yağlı süt ve sebzeler bulunur.

Meyvelere gelince, yüksek glisemik meyvelerden kaçınır, çünkü insülin seviyelerini yükseltir.

Devamı

FITNESS

Merkez bölge bitiricileri

-

Spor salonuna iş olsun diye gidiyorsanız, haftanın beş günü antrenman yapmak da fayda etmez. İşleri biraz karıştırarak fark edilebilir değişiklikler yaratın.

Kabul edelim ki birçoğumuz aynı antrenmanları yapmaktayız. Ufak bir koşu, birkaç dakika bench press ve esneme egzersizleri… Devamlı olarak geçmiş zamanı tekrar ederseniz, aldığınız sonuçlar da geçmiştekilerle aynı olur. “The HIITman” adıyla da tanınan kişisel antrenör Courtney Fearon, kaslarınızı bir hafta boyunca şok edebileceğiniz bir antrenman programı tasarladı. İsterseniz eski programlarınızı uygulayabilirsiniz ancak antrenmanınızı bu 20 dakikalık merkez bölge çalışmalarıyla sonlandırın. Asla pişman olmayacaksınız.

Karın

Bu günlerde sıkı bir istasyon çalışması yaparak leg raise, oblique twist, abs wheel rollout ve mountain climber gibi egzersizleri tercih edin.

Sprint

Sprint günlerinizde kısa, aktif ve nispeten daha uzun dinlenme süreleriyle yüksek yoğunluklu interval antrenmanlar yapın. Koşu bandını, AirDyne bisikletlerini ya da SkiErg makinasını kullanabilirsiniz.

Denge

Dengenizi artıracak çalışmalar yaptığınız günlerdeyse weighted dead bug, bird dog, pull down ve plank varyasyonlarını yaparak merkez bölgenizin derinliklerindeki kasları harekete geçirebilirsiniz.

Devamı

FITNESS

Yüklenmeme haftası nedir?

-

Yüklenmeme (deloading),” onarımın ve iyileşmenin desteklenmesi için antrenmanlarınızın gücünün ve yoğunluğunun azaltılması demektir.

Biraz yorgunuz, değil mi? Sizi suçlamıyoruz. Yaz bedenini korumak için harcadığınız onca efor oldukça yorucu olabilir. Geceler günlerden uzunken ayağınızı gazdan çekmek ve tempoyu hafifletmek için doğru zaman olabilir.

Güç ve kondisyon koçu Sam Pepys, “Uygun bir şekilde dinlenmeden vücudunuzun güç üretme kabiliyeti engellenir ve sonuç alamamaya başlarsınız,” diyor. Kaslarınız iyi hissetse bile, ağırlık çalışmak vücudunuzdaki çoklu fonksiyonlardan sorumlu olan merkezi sinir sisteminize (CNS) zarar verir. CNS’niz yıpranmışsa, enerjinizi toplamakta ve günlük yaşamınızda odaklanmakta güçlük çekersiniz.

Her beşinci haftada bir yüklenmeme haftası yapın. Zamanlamanızı ofis partileri sezonuna göre ayarlayabilirsiniz: “Geceleri geç saatlerde eve alkollü dönüp ertesi gün yorucu antrenmanlar yapmak tükenmişliğe giden en kısa yoldur,” diyor Pepys. Tamamen bırakmadan nasıl yavaşlayacağınızdan emin değil misiniz? İpuçlarımız (sağda) işinizi kolaylaştıracaktır.

Yüklenmeme tembellik için bir bahane değil. Pepys’in adımlarını takip edin ve sonuçlarını görün.

AZALTIN

Standart bir antrenman haftasında genellikle kaldırdığınız ağırlıkları ve tekrarları yüzde 50 oranında azaltın.

SAKİN OLUN

Yüksek yoğunluklu antrenmandan vazgeçip sürekli ve sabit kardiyo için maksimum kalp atış hızınızın yüzde 70’ini hedefleyen bir antrenman yapın.

YENİ ŞEYLER DENEYİN

Bu haftayı jimnastik veya yoga gibi farklı idmanları denemek için bir fırsat olarak kullanın.

Devamı

Popüler