Bizi Takip Edin
Men's Health Türkiye

Men's Health Türkiye

Türkiye – İsveç maçı hangi kanalda?

SPOR

Türkiye – İsveç maçı hangi kanalda?

-

 

Türkiye – İsveç maçı ne zaman, saat kaçta, nerede, hangi kanalda? Tüm bunların cevabı haberimizde.

UEFA Uluslar B Ligi 2. Grup maçında Türkiye İsveç ile karşı karşıya geliyor. Konya’da oynanacak maçta, grubunda liderlik şansını elinden kaçıran Türkiye, rakibini yenmek istiyor.

Daha önce ilk karşılaşmada İsveç’te A Milli Takımımız 3-2 kazanmıştı. Şimdi Türkiye’de oynanacak olan Türkiye – İsveç maçı ne zaman, nerede, saat kaçta, hangi kanalda ?

Türkiye – İsveç maçı hangi kanalda, saat kaçta,ne zaman, nerede?

17 Kasım Cumartesi günü Konya’da oynanacak Türkiye-İsveç maçı saat 20:00‘de başlayacak. Türkiye- İsveç karşılaşması TRT 1‘den canlı olarak izlenebilecek.

A Milli Takım muhtemel kadro

Kaleciler: Gökhan Akkan (Çaykur Rizespor), Sinan Bolat (Royal Antwerp), Serkan Kırıntılı (Atiker Konyaspor)

Savunma: Mert Müldür (Rapid Wien),Ömer Bayram (Galatasaray), Çağlar Söyüncü (Leicester City), Kaan Ayhan (Fortuna Düsseldorf),  Mehmet Zeki Çelik (Lille),Ertuğrul Ersoy (Bursaspor), Serdar Aziz, Merih Demiral (Aytemiz Alanyaspor),   Hasan Ali Kaldırım (Fenerbahçe)

Orta saha: Yunus Mallı (Wolfsburg),Cengiz Ünder (Roma), Okay Yokuşlu (Celta Vigo), Aytaç Kara (Bursaspor), İrfan Can Kahveci, Tarkan Serbest (Kasımpaşa), Mahmut Tekdemir (Medipol Başakşehir), Oğuzhan Özyakup (Beşiktaş), Hakan Çalhanoğlu (Milan), Serdar Gürler (Huesca)

Forvet: Cenk Tosun (Everton), Enes Ünal (Real V.)

İsveç Milli Takım muhtemel kadro

Kaleci: Robin Olsen (Roma), Karl-Johan Johnsson (Guingamp),Kristoffer Nordfeldt (Swansea City).

Savunma: Martin Olsson (Swansea City), Ludwig Augustinsson (Werder Bremen), Victor Lindelof (Manchester United), Pontus Jansson (Leeds United), Andreas Granqvist (Krasnodar), Filip Helander (Bologna), Emil Krafth (Bologna), Mikael Lustig (Celtic).

Orta saha: Oscar Hiljemark (Genoa),Marcus Berg (Al Ain), Victor Claesson (Krasnodar), John Guidetti (Alaves), Jimmy Durmaz (Toulouse), Albin Ekdal (Sampdoria).

Forvet: Sebastian Larsson (AIK), Kristoffer Olsson (AIK), Jakob Johansson (Rennes), Marcus Rohden (Crotone), Robin Quaison (Mainz), Gustav Svensson (Seattle Sounders), Isaac Kiese Thelin (Bayer Leverkusen).

Continue Reading
Advertisement

SPOR

Yüzme Şampiyonası’nda Türkiye Rekoru Kırıldı

-

Dünya Gençler Yüzme Şampiyonası’nın ikinci gününde milli sporcular 3 branşta final hakkı elde etti ve 3 Türkiye rekoru kırdı.

Macaristan’da düzenlenen Dünya Gençler Yüzme Şampiyonası’nda milli sporcular 3 farklı branşta final hakkı elde edip, 3 de Türkiye rekoru kırdı.

Türkiye Yüzme Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Macaristan’ın başkenti Budapeşte’de devam eden organizasyonda, Mert Ali Satır, Demirkan Demir, Aleyna Özkan ve Gizem Güvenç’ten oluşan 4×100 metre karışık bayrak takımının yanı sıra, 17-18 yaş 200 metre kelebekte Zehra Duru Bilgin, 15-16 yaş 200 metre kelebek de Defne Taçyıldız final yüzme hakkı kazandı.

Devamı

SPOR

Bu akşam TV’de hangi maçlar var?

-

Bu akşam TV’de hangi maçlar var? İşte bu akşamın maçları ve spor programları.

22 AĞUSTOS PERŞEMBE

11:00 A Spor – Spor Ajansı
11:00 TRT Spor – Spor Manşet
14:00 A Spor – Gün Ortası
14:00 TRT Spor – Spor Stüdyosu
15:00 TRT Spor – Gündem Futbol
15:00 beIN Sports Haber – Tüm Sporlar
15:00 A Spor – Transfer Hattı
16:00 TRT Spor – Transfer Günlüğü
17:00 A Spor – Spor Gündemi
17:30 TRT Spor – Spor Akşamı
18:00 beIN Sports 1 – beIN Manşet
18:30 TRT Spor – Spor Merkezi
21:00 A Spor – Futbol Gündemi
21:00 beIN Sports Haber – Sosyal Medya
21:00 TRT Spor – AEK – Trabzonspor (Canlı)
23:00 A Spor – Avrupa Ligi Özel
23:00 TRT Spor – Spor Artı

Devamı

SPOR

Güçlenmek için halat egzersizi

-

Halat egzersizi sizi hem güçlendirecek hem de kaslı bir vücuda sahip olmanızı sağlayacak.

Seated Drummer

Bağdaş kurarak oturun ve avuç içleriniz birbirine bakacak şekilde halatların tutamaçlarını tutun. Kollarınızın birini aşağı ve diğerini yukarı hareket ettirirken karın kaslarınızı sıkın. Halatları çene hizanıza kadar kaldırın.

Battle Slam

Harekete low squat pozisyonunda, ayaklarınız omuzlarınızdan daha geniş olacak şekilde durarak başlayın. Tutamaçları tutun, avuç içleriniz birbirine baksın. Halatları omuzlarınızın üstüne kaldırın. Her iki halatı da aynı anda güçlü bir şekilde yere çarpın ve tekrar edin.

Her harekette karın kaslarınızı sıkın, belinizi korumak için dizlerini hafif bükülü tutun. Boyun ve omurga hizasını korumak için yere değil, iplerin bağlantı noktasına doğru ileri bakın. Halatları tutamacından hafifçe tutun, fazla sıkı tutmak yalnızca gereksiz yere enerji kaybettirecektir.

Lateral Whip

Ayaklarınız omuz genişliğinden biraz daha açık olacak şekilde, dizlerinizi bükerek ayakta durun. Avuç içleriniz birbirine bakacak şekilde halatları tutun. Karın kaslarınızı kullanarak halatları yukarı ve sağa doğru sallayın. Hareketi sol tarafa doğru tekrar edin ve taraf değiştirerek devam edin.

SEVİYE ATLAYIN!

Her harekete 10 saniye interval ekleyerek zorluğu artırabilirsiniz. Ya da şunu deneyin: Standart dalga hareketini yapmak için squat pozisyonuna geçin, sağa ve sonra sola adım atın. Her adımdan sonra dalga hareketini yaparken bir squat yapın.

Devamı

Popüler

 

 

www.pilioo.com