Bizi Takip Edin

Dünyanın en başarılı yarışçıları arasında yer alan Lewis Hamilton, ilkbahar 2018 sezonundan itibaren Tommy Hilfiger erkek dünyasının global marka elçisi oldu.

İngiliz Formula 1 pilotu ve dört kez Formula One® Dünya Şampiyonu Lewis Hamilton, İlkbahar 2018 sezonundan itibaren Hilfiger Collection, Tommy Hilfiger Tailored ve Tommy Hilfiger Erkek Giyim, İç Giyim ve Mayo dahil tüm Tommy Hilfiger erkek koleksiyonlarının global marka elçisi oldu. Tommy Hilfiger’ın güçlü erkek giyim mirasını ileriye taşıma stratejisini ve taahhüdünü yansıtan iş birliği, erkek giyim faaliyetlerinin küresel ölçekte büyümesini desteklerken gelecek nesilleri markaya çekecek.

Tommy Hilfiger iş birliğinden duyduğu heyecanı, “Lewis’in yarış boyunca sergilediği inanılmaz dayanıklılığa ve pist dışında da yeni nesil Tommy erkeklerine hitap eden özgün stiline hayranım. Bir yarış pilotu olarak olağanüstü kariyerini tutku ve özveriyle çalışarak inşa etti; bunlar markamı kurarken benim de benimsediğim değerler. Formula 1 geçmişimizle birlikte bu ortaklık da otomobil sporları dünyasındaki işbirlikleri mirasımızı ileriye taşıyor” sözleriyle anlattı.

Lewis Hamilton, elde ettiği başarılarla seçkin küresel sporcular grubunda yer alıyor ve gelmiş geçmiş en büyük Formula 1 sürücülerinden biri olarak kabul ediliyor. Hamilton, tüm zamanların en fazla pole pozisyonu, kariyer puanı ve farklı pistlerde en çok kazanma rekorunu elinde tutuyor. Yarıştığı her sezonda en az bir Grand Prix kazanan Lewis Hamilton, sosyal medya kanallarının inanılmaz erişimi sayesinde 17 milyondan fazla hayranıyla bağlantı kuruyor, Formula 1 dünyasından kamera arkası görüntüleri ve kendi yaşamından kesitleri takipçileriyle paylaşıyor.

Lewis Hamilton da düşüncelerini şu sözlerle ifade etti: “Tommy Hilfiger gibi bireyselliği kutlama ve gelenekleri yıkma konusunda modanın ve inovasyonların gücüne inanıyorum.

Tommy’nin tasarımları, yarış pisti dışında giydiğim her kıyafette cesur olma konusunda bana ilham veriyor, yaratıcılığımı ve eklektik tarzımı özgüvenle ifade etmemi sağlıyor. Çığır açan TOMMYNOW deneysel defile etkinlikleri gerçekten benzersiz, böyle ileri bakışlı bir marka ile işbirliği yapacağım için çok heyecanlıyım. ”

Çekimleri Pennsylvania’daki (ABD) Tricky Triangle olarak da bilinen Pocono Yarış Pistinde Mikael Jansson tarafından yapılan entegre erkek kampanyası, İlkbahar 2018 sezonunda tüm dünyada yayınlanacak. Tommy Hilfiger erkek kampanyası, markanın kadın giyim marka elçisi ve uluslararası süper model Gigi Hadid’in rol aldığı kadın giyimine yönelik reklamlarla birlikte yayınlanacak. Lewis Hamilton ve Gigi Hadid, Pocono Yarış Pistinde bir Mercedes-AMG GT S otomobilin direksiyonuna geçerek pistteki ilk sürüşlerini bir konsol kamerasıyla kaydetti. Yönetmen Matt Baron tarafından kısa bir filme dönüştürülen ve ikilinin sürüş sırasındaki tepkilerini gösteren video ile iki kampanya kaynaştırılmış oldu.

Tommy Hilfiger İlkbahar 2018 Erkek Giyim Koleksiyonu, Tommy Hilfiger’ın otomobil sporları sevgisini hız ve yakınlık hissi ve bir doz nostaljiyle kutluyor. Milano Moda Haftası kapsamında 25 Şubat’ta TOMMYNOW “DRIVE” etkinliğinde lanse edilen koleksiyon, Formula 1 yarış pitindeki ekiplere klasik iş giyimi ve denime güçlü vurguyla selam gönderiyor. İkonik şekillerden, cesur renklerden ve hız yarışçılarının kullandığı akıcı grafik desenlerden sokak stilleri doğuyor. Amerikan otomobil kültürüne bakarak yeniden tasarlanan kıyafetlerin yer aldığı koleksiyon, günümüzün hızlı tempolu yaşam tarzının ihtiyaçlarına yanıt oluyor.

Tommy Hilfiger markası, geçmişinden bu yana pop kültür ve spor ikonlarıyla yakın çalışmasıyla biliniyor. Hilfiger, doksanlı yıllarda modayla ünlü isimleri bir araya getiren ilk tasarımcılardan biriydi. Aaliyah, Mark Ronson ve Usher gibi genç sanatçıları giydirerek, David Bowie ve Beyoncé gibi müzisyenlere reklam kampanyalarında rol vererek sektörün öncülerinden biri oldu. Tommy Hilfiger, son yıllarda uluslararası tenis şampiyonu Rafael Nadal, uluslararası süper model Gigi Hadid ve ödüllü müzik ikilisi/yapımcı The Chainsmokers ile yaptığı ilham veren işbirlikleriyle markanın erişim alanını genişletme ve gelecek nesil tüketicilerle bağlantı kurma kararlılığını yansıtıyor. Formula 1 ile de geçmişi olan Tommy Hilfiger, kısa süre önce dört kez Formula 1 Dünya Şampiyonu olan  Mercedes-AMG Petronas Motorsport ile uzun süreli bir stratejik işbirliğine girdiğini ve Resmi Giyim Ortağı olduğunu duyurdu.  Marka, 1991-1994 arasında Lotus Formula 1 takımının sponsorluğunu üstlendi ve 1998 yılında Ferrari’nin Formula 1 takımını destekleyen ilk otomotiv dışı sponsor oldu. Takımın üniformalarını bizzat Tommy Hilfiger tasarladı.

ERKEK AKLI

Torschlusspanik nedir?

Umut Doğan Yıldız

-

Torschlusspanik terimini daha önce duymadıysanız yazımızı okuyun.

Pazar akşamları anksiyete ve dehşet arası o his yavaşça içinize süzülür. Cuma akşamı bitmesi gereken çizelgeyi hala bitirmediniz. Ya da cumartesi günkü partiden sonra temizlik yapmadınız. Ya da köpeğinize banyo yaptırmadınız veya kendinize… Üstelik gece yarısına beş dakikanız var.

Bizim genelde deyimlerimizle ifade ettiğimiz hisleri Almanların tek bir kelimeyle anlatmak gibi esrarengiz bir yeteneği var; bu dehşet anına

Torschlusspanik diyorlar. Kelimenin doğrudan çevirisiyle, “kapı kapalı paniği”. Aslında bu, orta çağlarda gece çökmeden önce kale kapılarından güvenli bir şekilde geçememe korkusunu anlatıyor. Modern kullanımıyla, eyleme geçmek, başarmak, size sunulan veya kafanızda belirlediğiniz son teslim tarihlerine yetişmek için zamanınızın kalmamasından duyduğunuz korkuyu anlatıyor. Torschlusspanik, gereğinden fazla hırslı hazırlanmış haftasonu ev işleri listesi gibi önemsiz nedenlerle veya diyelim ki önemli bir toplantıya hazırlanmak için bir saatten az vaktiniz varken sohbet etmek için odanıza gelip gitmek bilmeyen patronunuzun sürpriz ziyaretiyle tetiklenebilir. Sıklıkla, bu hisle dolmanız için gereken tek şey, erteleme ve de eylemsizlikten doğan bir suçluluk duygusudur. (“Bu kadar karmaşık bir projeyi son dakikaya bırakmamalıydın!”) Veya daha büyük ölçekte, dikey bir kıyaslamayla, siz henüz hangi ipleri kullanacağınızı anlamaya çalışırken kendinizi neredeyse dağın zirvesinde olduğunu düşündüğünüz biriyle karşılaştırmanızdır.

Zamanınızın kalmadığına dair korkunuz ister kısa süreli ister daha büyük olsun, bu duyguyu geçersiz kılmanın yolları mevcut:

BU SAAT

Raporunuzu bitirmek, “acil” e-postalara cevap vermek ve haftalık halı saha etkinliğinize oyuncu bulmak için son bir saatiniz varsa, aynı anda üç görevle mücadele etmek akıllıca görünebilir. Ancak çalışmalar tersini kanıtlıyor: Birden çok görevi aynı anda yürütmeye çalışmak dikkat aralığınızı azaltır, stresi artırır ve her görevin daha uzun sürmesine yol açar. Bu nedenle, Duke Üniversitesi Fuqua School of Business’tan “multitasking”, yani çoklu görev yürütmeyi araştıran Jordan Etkin, işi basit tutmanızı söylüyor. Son teslim sürelerinize 60 dakika veya daha kısa zaman kaldığında:

1- YAPILACAKLAR LİSTENİZİ KIRPIN

Çok başarılı kişiler öncelik sırası konusunda acımasızdır, diyor Etkin: “Bir an durup düşünün, neyin en önemli olduğunu anlayın ve bunun üzerine çalışın.”

2- BU SAATE FARKLI AÇIDAN BAKIN

Duke araştırmacıları, sınava çalışan öğrencilerin bir saati 60 dakika olarak düşündüğünde saatin onlara daha uzun geldiğini, daha verimli hissettiklerini ve konunun daha ilgi çekici olduğunu düşündüklerini keşfetti.

3- ON YAVAŞ NEFES ALIN

Herkesin size stresli hissettiğinizde “karnınızdan nefes almanızı” söylediğini biliyoruz. Bu yanlış bir bilgi değil: Çok sayıda çalışma, derin nefeslerin sinir sisteminin stres treninde bir fren gibi çalışan kısmını etkinleştirerek işleri tamamlamak için yeterince odaklanmanıza yardımcı olduğunu gösteriyor. Diğer bir deyişle, bu nefesler baskı altında olduğunuzda daha az “Bunu başaramam” endişesiyle dolmanızı ve bir şeylerin üstesinden gelmekte daha başarılı olmanızı sağlıyor.

BUGÜN

Şimdi, elinizde 24 saat var. Kum saatinin üst kısmında hala kum varmış gibi hissetmenin püf noktası, meşgul olmayı yüceltmeyi bırakmaktır. Kültürümüz eyleme değer verir, bu nedenle öğle yemeği arası boyunca çalışmak daha verimli ve daha az suçlu hissetmemizi sağlar. Ancak sonu gelmeyen çalışma, bizi daha verimsiz kılar. Bunun yerine:

90 DAKİKALIK ARALIKLARLA ÇALIŞIN

“İnsanlar doğrusal bir şekilde çalışmak üzere programlanmamıştır,” diyor performans danışmanlığı firması Energy Project’in yönetici müdürü Andrew Deutscher. “Dalgalar gibi aralıklı vuruşlara göre yapılmışız.” Bu nedenle her 90 dakikada bir işten uzaklaşın; bunu yapan kişilerin odaklanma seviyesi, bir mola veren veya hiç mola vermeyen kişilerinkine kıyasla yüzde 28 daha yüksek.

DOĞANIN YARDIMINA İZİN VERİN

Doğal bir manzara yakalayın. 40 saniye boyunca çimenlik bir çatı katına bakan bir grup öğrenci, boş bir beton çatı katına bakanlara kıyasla daha yüksek konsantrasyona sahipti ve dikkat testinde daha az hata yaptı.

NEYİ GÖRMEZDEN GELECEĞİNİZİ BİLİN

Başkan Dwight D. Eisenhower, gece çökmeden işleri halletmek için “Eisenhower Kutusu” olarak bilinen yöntemi kullandı. Deneyin: Dört kutu çizin, iki tanesi diğer iki kutunun üstünde olsun. Her birine şunlardan birini yazın: Acil ve önemli günlük görevler, önemli ancak acil olmayan işler, acil ancak önemli olmayan işler, ne acil ne de önemli olanlar. Neyi göz ardı edeceğinize, daha sonraya bırakacağınıza, devredeceğinize veya hemen yapacağınıza karar vermek için kullanın.

BU YIL/BU ÖMÜR

Bu satırlar belki de aklınızdan geçmiştir: Ne çabuk mart geldi! Bir aile ya da girişim sermayesi şirketi kurmadan, karşı kültür devrim başlatmadan bu yaşa nasıl geldim? (Twitter’da 10.000 takipçiye bile hala ulaşamadım.) Bu, yapacak çok fazla şeyiniz olmasının verdiği geçici panikten daha derin bir düzeyde korku. Bu, kendi beklentilerinizi karşılayamamaktan kaynaklı anksiyetenin, bunlara ulaşmak için yeterince vaktinizin olmadığı hissiyle birleşmesidir. Bu hisle dolduğunuzda nefes alın ve:

DAHA BÜYÜK SORULAR SORUN

Sormanız gereken soru, hepsini nasıl bir araya sıkıştıracağınız değil, kendiniz için belirlediğiniz tüm o şeyleri neden yapmanız gerektiğini düşündüğünüz, diyor Austin, Texas Üniversitesinden Raj Raghunathan. İş unvanları ve kazanılan derecelerden oluşan bir hayat yerine, anlamlı bir yaşamın ne olduğunu yeniden düşünmenizi söylüyor.

DAHA ÇOK DIŞARI ÇIKIN

Arkadaşlarıyla haftada bir kereden daha fazla buluşan kişiler, hiç arkadaşı olmayan veya yılda yalnızca birkaç kez bir araya gelenlere kıyasla hayatlarından yüzde 27 daha memnun olmaya eğilimlidir.

AŞIRI DÜŞÜNMEYİN

Yapabileceğimiz şeylere dair pişmanlıklar da Torschlusspanik’i tetikleyebilir. Bunlar, yapmamız gereken şeylere dair (arkadaşınızın oğlunun düğününe gitmek gibi) pişmanlıklarımızdan daha uzun süre peşimizi bırakmamaya meyillidir, diyor Cornell psikoloğu Tom Gilovich. Bu nedenle, ekstra zaman harcayarak “ya öyle olsaydı” ve “keşke şunu yapsaydım” gibi şeylerle kendinizi yiyip bitirmeyi bırakın ve düşünmeden işe girişin. Sonuçta, kapı kapanıyor. Ancak geçmek için hala zaman var.

Devamı

ERKEK AKLI

Dambılla Sumo Squat ve bekleme

-

Editör :

Dambılla sumo squat hareketi nasıl yapılır öğrenmek istiyorsanız, videomuzu izleyin.

 

Devamı

ERKEK AKLI

Remax7Tepe Gurur Kaynağı Olmaya Devam Ediyor!

Umut Doğan Yıldız

-

İlham veren kariyer öyküsüyle tanınan, Remax7Tepe’nin kurucusu Hasan Can, aldığı ödüllerle gençlere rol model olmaya devam ediyor.

2002 yılından beri yatırımcılara ve kurumsal firmalara gayrimenkul hizmetleri sunan Hasan Can, elde ettiği başarılarla Türk gayrimenkul sektörünü uluslararası arenada zirveye taşıyor.

Avrupa’da Circle of Legends Award’ı kazanan ilk Gayrimenkul Danışmanı olan Hasan Can; Hall of Fame , Lifetime Achievement, Top 100 Global Individuals Commercial Commissions ve Diamond Club ödüllerinin ilk ve son 12 yıldır daimi sahibidir.

“Firmalar sosyal sorumluluk bilinci hakkında daha duyarlı olmak zorunda. Yeni nesillerin ülkemiz adına daha başarılı olması için sosyal sorumluluk bilinci ve duyarlılığının arttırılması ve desteklenmesi çok önemli. Sosyal sorumluluk projeleri, iş hayatının belki de “hayata” en doğrudan temas eden parçası. “ olduğu fikrini savunan Hasan Can ve kurucusu olduğu Remax7Tepe, sosyal sorumluluk bilinci yüksek ve duyarlı gayrimenkul danışman kadrosuyla; lüks konut , ticari gayrimenkul ve arsa / arazi alanında, profesyonel anlayışla kurumsal firmalara ve kişiye özel hizmet veriyor.

Devamı

Popüler

 

www.pilioo.com