Bizi Takip Edin
Men's Health Türkiye

Men's Health Türkiye

Reebok Mudrace’te sınırlar zorlandı!

SPOR

Reebok Mudrace’te sınırlar zorlandı!

-

 

Spor, çamur ve eğlencenin birleştiği fitness festivali Reebok Mudrace’in ikincisi, 23 Eylül Pazar günü Kilyos Akut Doğa Yaşam Parkı’nda gerçekleştirildi. Zorlu parkur Reebok Mudrace’te sınırlar zorlandı.

1000’e yakını kayıtlı sporcu olmak üzere 2500 sporseverin katıldığı etkinlikte; gün boyunca yetişkin ve çocuk sporcular, çamur ve zorlu engellerle donatılmış iki farklı parkurda yarıştı. Fitness tutkunları, doğayla iç içe keyifli bir patikada kendilerine meydan okudu. Zorlu bir mücadelenin ardından baştan aşağı çamur içinde bitiş çizgisine ulaşan yarışmacılar, denizde eğlenerek temizlendiler. 5 kilometrelik parkur boyunca 30’a yakın engeli aşarak yarışan koşuculardan Hakan Emden ve Sheri Lee Cavazos elit sporcu kategorisinde; Vitali Chiose ve Mari Korkchi ise genel kategoride birinci olurken, 7-9 yaş kategorisinde Bade Koçhan ve Çınar Satır birinci oldu. William Robinson ve Stefanie Yetkin ise 10- 12 yaş kategorisindeki kazananlar oldu.

Yarışların yanı sıra festivalde; yoga, pilates, zumba gibi aktiviteler, müzik performansları ve çeşitli workshoplar gerçekleştirildi. Çocuklar için birbirinden farklı arazi ve hava koşullarında yaptıkları oyun ve atölyelerle dikkat çeken “Sınır Tanımayan Çocuklar”, Mudrace’nin ruhuna uygun aktivitelerle yer aldı. “Be More Human” mottosuyla insanı fiziksel, zihinsel ve sosyal olarak geliştirmeyi hedefleyen öncü spor markası Reebok ana sponsorluğunda organize edilen etkinliğin ilki Temmuz ayında Şile’de gerçekleştirilmişti.

Rakamlarla Reebok Mudrace!

– Çamur yapmak için 150 ton su kullanıldı.
– 6 ton demir ve 4 ton ahşap malzeme kullanıldı.
– 80 m3 hafriyat yapıldı.
– 9’u çamurlu olmak üzere toplam 29 engel yer aldı.


– Gün sonunda toplam 3.840 km mesafe koşuldu.
– Yarışma boyunca ısınma ve ceza olarak 14.000’den fazla burpee yapıldı.
– Kurulumda 285 kişi çalıştı. Organizasyon günü ise 140 görevli yaklaşık 2.550.000 adım attı.

Reebok Mudrace hayli renkli görüntülere sahne oldu!

   

Continue Reading
Advertisement

SPOR

Yüzme Şampiyonası’nda Türkiye Rekoru Kırıldı

-

Dünya Gençler Yüzme Şampiyonası’nın ikinci gününde milli sporcular 3 branşta final hakkı elde etti ve 3 Türkiye rekoru kırdı.

Macaristan’da düzenlenen Dünya Gençler Yüzme Şampiyonası’nda milli sporcular 3 farklı branşta final hakkı elde edip, 3 de Türkiye rekoru kırdı.

Türkiye Yüzme Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Macaristan’ın başkenti Budapeşte’de devam eden organizasyonda, Mert Ali Satır, Demirkan Demir, Aleyna Özkan ve Gizem Güvenç’ten oluşan 4×100 metre karışık bayrak takımının yanı sıra, 17-18 yaş 200 metre kelebekte Zehra Duru Bilgin, 15-16 yaş 200 metre kelebek de Defne Taçyıldız final yüzme hakkı kazandı.

Devamı

SPOR

Bu akşam TV’de hangi maçlar var?

-

Bu akşam TV’de hangi maçlar var? İşte bu akşamın maçları ve spor programları.

22 AĞUSTOS PERŞEMBE

11:00 A Spor – Spor Ajansı
11:00 TRT Spor – Spor Manşet
14:00 A Spor – Gün Ortası
14:00 TRT Spor – Spor Stüdyosu
15:00 TRT Spor – Gündem Futbol
15:00 beIN Sports Haber – Tüm Sporlar
15:00 A Spor – Transfer Hattı
16:00 TRT Spor – Transfer Günlüğü
17:00 A Spor – Spor Gündemi
17:30 TRT Spor – Spor Akşamı
18:00 beIN Sports 1 – beIN Manşet
18:30 TRT Spor – Spor Merkezi
21:00 A Spor – Futbol Gündemi
21:00 beIN Sports Haber – Sosyal Medya
21:00 TRT Spor – AEK – Trabzonspor (Canlı)
23:00 A Spor – Avrupa Ligi Özel
23:00 TRT Spor – Spor Artı

Devamı

SPOR

Güçlenmek için halat egzersizi

-

Halat egzersizi sizi hem güçlendirecek hem de kaslı bir vücuda sahip olmanızı sağlayacak.

Seated Drummer

Bağdaş kurarak oturun ve avuç içleriniz birbirine bakacak şekilde halatların tutamaçlarını tutun. Kollarınızın birini aşağı ve diğerini yukarı hareket ettirirken karın kaslarınızı sıkın. Halatları çene hizanıza kadar kaldırın.

Battle Slam

Harekete low squat pozisyonunda, ayaklarınız omuzlarınızdan daha geniş olacak şekilde durarak başlayın. Tutamaçları tutun, avuç içleriniz birbirine baksın. Halatları omuzlarınızın üstüne kaldırın. Her iki halatı da aynı anda güçlü bir şekilde yere çarpın ve tekrar edin.

Her harekette karın kaslarınızı sıkın, belinizi korumak için dizlerini hafif bükülü tutun. Boyun ve omurga hizasını korumak için yere değil, iplerin bağlantı noktasına doğru ileri bakın. Halatları tutamacından hafifçe tutun, fazla sıkı tutmak yalnızca gereksiz yere enerji kaybettirecektir.

Lateral Whip

Ayaklarınız omuz genişliğinden biraz daha açık olacak şekilde, dizlerinizi bükerek ayakta durun. Avuç içleriniz birbirine bakacak şekilde halatları tutun. Karın kaslarınızı kullanarak halatları yukarı ve sağa doğru sallayın. Hareketi sol tarafa doğru tekrar edin ve taraf değiştirerek devam edin.

SEVİYE ATLAYIN!

Her harekete 10 saniye interval ekleyerek zorluğu artırabilirsiniz. Ya da şunu deneyin: Standart dalga hareketini yapmak için squat pozisyonuna geçin, sağa ve sonra sola adım atın. Her adımdan sonra dalga hareketini yaparken bir squat yapın.

Devamı

Popüler

 

 

www.pilioo.com