Bizi Takip Edin

Kas geliştirmek ve göbek ertimek için yapmanız gereken hareketler

Yaz bitmeden plajda dikkat çekecek bir vücuda kavuşmak ve göbek eritmek hayal değil. Sizin için hazırladığımız antrenman programı ile tüm vücut kaslarınızı çalıştıracak ve ciddi oranda kalori yakacaksınız.

TALİMATLAR

Bu antrenman programı, kas geliştirme hedefiniz göz önünde tutularak  üç gün olarak hazılandı. Her birini sırasıyla bir haftada bir kere yapın. Antrenmanınızın başında ve sonunda en az birer tane merkez bölgesi hareketi yapın. Dinlenme sürelerini kendiniz ayarlayın, önemli olan her sette aynı performansı sergileyebilmeniz. Bunu yüksek ağırlıklar (3-6 tekrar) için iki dakika, sekizden fazla tekrar yapılan setler içinse 60-90 saniye dinlenerek yapabilirsiniz. Tabii göbek eritmek için tavsiyemiz, dinlenme süresini 60 saniye olarak tutmanız.

3.Gün

1

Picture 1 of 4

Sumo Deadlift (5 set, 3 tekrar)

Ayaklarınız omuz genişliğinin iki katı açık olacak şekilde ayakta durun. Ayak parmaklarınız dışarıya dönük olsun. Squat hareketi yapın, halteri üstten tutuşla kavrayın. Doğrulurken kalçanızı öne alın. Bu bir tekrar demek.

1.gün antrenmanı için tıklayınız.

2. gün antrenmanı için tıklayınız.

3. gün antrenmanı için tıklayınız.