Bizi Takip Edin

Plaj kasları için: Dambıl üzerinde şınav

Neden yapmalısınız?

Klasik şınav egzersizinde vücut ağırlığınızın yüzde 75’inin yükünü çeken göğüs ve omuz kaslarınızdır. Biseps kaslarınızsa sadece kollarınızı sabit tutmanız konusunda size yardım eder. Antrenör Carter Hays’in önerdiği bu harekette biseps kaslarınız da devreye girer. “Biseps kaslarını daha iyi çalıştırmak için hareket esnasında avuç içleriniz dışa dönük olsun” diyor Hays. Böylece tek bir hareketle göğüs, karın ve biseps kaslarınızı etkili bir şekilde çalıştırabilirsiniz.

 

Nasıl yapılır?

 

1- İki elinize birer dambıl varken, avuç içleriniz dışa dönük olacak şekilde şınav pozisyonu alın. Elleriniz omuz genişliğinde açıkken dambıllar göğüs kafesinizin tam ortasıyla aynı hizada olmalı.

 

 

 

2- Dirseklerinizin yanlara açılmasına izin vermeden göğsünüzü yere yaklaştırın. Hareketin sonunda elleriniz göğsünüzün yanlarına değmeli. Daha sonra kendinizi tekrar yukarı itin.
« 1 2 3 4 5 »