Bizi Takip Edin
Men's Health Türkiye

Men's Health Türkiye

OFİSTE EGZERSİZ YAPMAK

SPOR

OFİSTE EGZERSİZ YAPMAK

-

 

Sadece 5 dakika ayırarak ofiste yapabileceğiniz 10 temel egzersiz

Ayağa kalkarak avuç içlerinizi parmak uçları yukarı bakacak şekilde göğüs hizasında birleştirin ve 10 saniye süreyle aşağı doğru itin.

Ayağı kalkarak avuç içlerinizi parmak uçları yukarı bakacak şekilde göğüs hizasında birleştir. 10 saniye boyunca yukarı doğru çek. Bu egzersiz birinci egzersizle birlikte yapıldığında el bileği ve kol kaslarını esnetmeye, karpal tünel ve kol ağrılarından korunmana yardımcı olabilir.

Oturur halde her iki kolunuzu ileriye doğru uzat ve avuç içlerin dışarı bakacak şekilde ellerini birleştirin. 10-20 saniye boyunca kol ve sırtınızı esnetin.

Ayağa kalkıp elleriniz arkanızda, kalça hizasında birleştirin ve bu haldeyken boynunuzu sağa doğru hafifçe eğerek 10-12 saniye esnetin. Ardından aynı hareketi sola doğru tekrarlayın.

Ayağa kalkın. Her iki kolunuzu da yukarı doğru kaldırın. Sağ kolunuzu başının arkasından bükerek elinizle sol kolunuzun arkasına dokunun, sol elinizle de sağ elinin dirseğini kavrayın. Bu haldeyken sağ kolunuzu ve sırtınızı 8-10 saniye esnetin. Aynı hareketi sol kolunuzu da esnetmek için tekrarlayın. Bu egzersiz sırt kasları ve omurganı esnetmeye, sırt, bel ve boyun ağrılarından korunmanıza yardımcı olur.

Ayağa kalkın. Kollarınızı yukarı uzatın ve avuç içleriniz dışarı bakacak şekilde ellerinizi birleştirin. Kollarınızla kendinizi yukarı doğru çekerek 10-12 saniye süreyle omurganızı esnetin. Bu egzersiz sırt kasları ve omurganızı esnetmeye, sırt, bel ve boyun ağrılarından korunmanıza yardımcı olur.

Ayağı kalkıp kollarınız iki yandayken omuzlarınızla arkadan öne doğru daireler çizin. 5 saniye boyunca 3-5 tekrarla hareketi tamamlayın.

Dik oturun. Ellerinizi belinin alt kısmına doğru yerleştirin. Beliniz sabitken sırtınızı geriye doğru vererek 10-15 saniye süreyle esnetin.

Oturun ve sağ bacağınız üstte olacak şekilde bacak bacak üstüne at. Bedeninizi yavaşça sağa doğru döndürün. Sağ elinizle sağ dizinizden, sağ kolunuzla da sandalye veya koltuğunuzun arkasından destek alarak 8-10 saniye esneyin. Aynı hareketi sol bacağınızı ve kolunuzu kullanarak tekrarlayın.

Ayağa kalkıp kollarınız iki yandayken dirseklerinizi hafifçe bükerek 8-10 saniye boyunca ellerinizi ve kollarınızı sallayın.

Kaynak: Sabri Ülker Vakfı 

Continue Reading
Advertisement

SPOR

Güçlenmek için halat egzersizi

-

Halat egzersizi sizi hem güçlendirecek hem de kaslı bir vücuda sahip olmanızı sağlayacak.

Seated Drummer

Bağdaş kurarak oturun ve avuç içleriniz birbirine bakacak şekilde halatların tutamaçlarını tutun. Kollarınızın birini aşağı ve diğerini yukarı hareket ettirirken karın kaslarınızı sıkın. Halatları çene hizanıza kadar kaldırın.

Battle Slam

Harekete low squat pozisyonunda, ayaklarınız omuzlarınızdan daha geniş olacak şekilde durarak başlayın. Tutamaçları tutun, avuç içleriniz birbirine baksın. Halatları omuzlarınızın üstüne kaldırın. Her iki halatı da aynı anda güçlü bir şekilde yere çarpın ve tekrar edin.

Her harekette karın kaslarınızı sıkın, belinizi korumak için dizlerini hafif bükülü tutun. Boyun ve omurga hizasını korumak için yere değil, iplerin bağlantı noktasına doğru ileri bakın. Halatları tutamacından hafifçe tutun, fazla sıkı tutmak yalnızca gereksiz yere enerji kaybettirecektir.

Lateral Whip

Ayaklarınız omuz genişliğinden biraz daha açık olacak şekilde, dizlerinizi bükerek ayakta durun. Avuç içleriniz birbirine bakacak şekilde halatları tutun. Karın kaslarınızı kullanarak halatları yukarı ve sağa doğru sallayın. Hareketi sol tarafa doğru tekrar edin ve taraf değiştirerek devam edin.

SEVİYE ATLAYIN!

Her harekete 10 saniye interval ekleyerek zorluğu artırabilirsiniz. Ya da şunu deneyin: Standart dalga hareketini yapmak için squat pozisyonuna geçin, sağa ve sonra sola adım atın. Her adımdan sonra dalga hareketini yaparken bir squat yapın.

Devamı

SPOR

Bu akşam TV’de hangi maçlar var?

-

Bu akşam TV’de hangi maçlar var? İşte bu akşamın maçları ve spor programları.

21 AĞUSTOS ÇARŞAMBA

10:00 TRT Spor – Sabah Spor Bülteni

11:00 A Spor – Spor Ajansı

11:00 TRT Spor – Spor Manşet

13:00 TRT Spor – Spor Bülteni

14:00 TRT Spor – Spor Stüdyosu

15:00 A Spor – Transfer Hattı

15:00 TRT Spor – Gündem Futbol

16:00 TRT Spor – Transfer Günlüğü

17:00 A Spor – Spor Gündemi

17:30 TRT Spor – Spor Akşamı

18:00 beIN Sports 1 – beIN Manşet

18:30 TRT Spor – Spor Merkezi

20:00 TRT Spor – Spor Ana Haber

21:00 A Spor – Transfer Raporu

21:00 TRT Spor – Futbol Aklı

21:45 beIN Sports Max 1 – Preston – Stoke City (CANLI)

22:00 beIN Sports 1 – Olympiakos – Krasnodar (CANLI)

22:00 beIN Sports 2 – Young Boys – Kızılyıldız (CANLI)

23:00 A Spor – Son Sayfa

23:00 TRT Spor – Premier Futbol

Devamı

SPOR

Millilerimizden 5’te 5 Başarı

-

Sualtı Hokeyi 24 Yaş Altı Erkek Milli Takımı, İngiltere’de düzenlenen Dünya Şampiyonası’nda oynadığı beş maçın tamamını kazanmayı başardı.

Türkiye Sualtı Sporları Federasyonundan (TSSF) yapılan açıklamaya göre, son iki dünya şampiyonluğuna imza atan Erkek Milli Takımı, 24 Ağustos’ta sona erecek CMAS 5. Sualtı Hokeyi 24 Yaş Altı Dünya Şampiyonası’nda ilk beş maçının tamamını kazanarak şampiyonaya namağlup devam ediyor.

Ay-yıldızlı ekip, organizasyonda karşılaştığı Belçika’yı 9-0, Güney Afrika’yı 3-1, Arjantin’i 8-1, Hollanda’yı 12-0 ve İngiltere’yi dün 4-2 yenmeyi başardı.

Türkiye eleme mücadelelerinde bugün Avustralya ile karşılaşacak.

Devamı

Popüler

 

 

www.pilioo.com