Bizi Takip Edin
Men's Health Türkiye

Men's Health Türkiye

KİŞİSEL ANTRENMAN STÜDYOSU FITINTIME İLE YAZA FİT VE SELÜLİTSİZ GİRMEK HALA MÜMKÜN!

SPOR

KİŞİSEL ANTRENMAN STÜDYOSU FITINTIME İLE YAZA FİT VE SELÜLİTSİZ GİRMEK HALA MÜMKÜN!

-

 

fitntime 20 Nisan- 20 Mayıs tarihleri arasında yepyeni bir kampanyayı satışa sunuyor. Satın alındığı tarihten itibaren 15 haftada 15 antrenmanı bitirenlere  formlarını korumak için 5 antrenman daha hediye ediyor. Siz de yaza fit ve selülitsiz girmek istiyorsanız www.fitintime.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Odağına en gelişmiş fitness teknolojisini yerleştiren fitintime, kişiye özel sunduğu benzersiz egzersiz sistemiyle hedeflediğiniz sonuçlara ulaşmanızı haftada 1 gün ve sadece 25 dakikada başarıyor ‘’En kısa sürede en etkili sonuç’’ mottosu ile hareket eden fitintime, yaza sayılı günler kala stüdyolarına davet ediyor. Ünlüler tarafından da sıklıkla tercih edilen fitintime, sizi diğer tüm alternatifler ile geç kaldığınızı düşündüğünüz plaj vücuduna en kestirme yoldan ulaştırıyor.

fitntime yaza fit ve selülitsiz girmek isteyenler için 20 Nisan- 20 Mayıs tarihleri arasında yepyeni bir kampanyayı satışa sunuyor. Satın alındığı tarihten itibaren 15 haftada 15 antrenmanı bitiren herkese 5 antrenman hediye ediyor. Kredi kartına 6 taksit imkanı ile 1190 TL’ye satın alınabilecek antrenman paketi için tek yapmanız gereken www.fitintime.com.tr adresinden size en yakın stüdyoyu bulmak ve randevu almak.

fitinime’da yapılan teknolojik ve kişiye özel egzersizler, kısa sürede kas kazanımı ile birlikte hızlı yağ yakımı sağlıyor. EMS(Elektiriksel Kas Uyarımı) teknolojisi ile; kilo verme, sıkılaşma, selülit  görünümünde gözle görülür azalma ve daha fit bir görünüme kavuşmanızı sağlayan bu benzersiz egzersiz sistemiyle tanışmadıysan bu fırsatı kaçırma.

Ayrıntılı bilgi edinmek, ücretisiz demo dersi almak ve  bu teknolojik egzersizi deneyimlemek için www.fitintime.com.tr adresini ziyaret etmeniz yeterli.

Continue Reading
Advertisement

SPOR

Yüzme Şampiyonası’nda Türkiye Rekoru Kırıldı

-

Dünya Gençler Yüzme Şampiyonası’nın ikinci gününde milli sporcular 3 branşta final hakkı elde etti ve 3 Türkiye rekoru kırdı.

Macaristan’da düzenlenen Dünya Gençler Yüzme Şampiyonası’nda milli sporcular 3 farklı branşta final hakkı elde edip, 3 de Türkiye rekoru kırdı.

Türkiye Yüzme Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Macaristan’ın başkenti Budapeşte’de devam eden organizasyonda, Mert Ali Satır, Demirkan Demir, Aleyna Özkan ve Gizem Güvenç’ten oluşan 4×100 metre karışık bayrak takımının yanı sıra, 17-18 yaş 200 metre kelebekte Zehra Duru Bilgin, 15-16 yaş 200 metre kelebek de Defne Taçyıldız final yüzme hakkı kazandı.

Devamı

SPOR

Bu akşam TV’de hangi maçlar var?

-

Bu akşam TV’de hangi maçlar var? İşte bu akşamın maçları ve spor programları.

22 AĞUSTOS PERŞEMBE

11:00 A Spor – Spor Ajansı
11:00 TRT Spor – Spor Manşet
14:00 A Spor – Gün Ortası
14:00 TRT Spor – Spor Stüdyosu
15:00 TRT Spor – Gündem Futbol
15:00 beIN Sports Haber – Tüm Sporlar
15:00 A Spor – Transfer Hattı
16:00 TRT Spor – Transfer Günlüğü
17:00 A Spor – Spor Gündemi
17:30 TRT Spor – Spor Akşamı
18:00 beIN Sports 1 – beIN Manşet
18:30 TRT Spor – Spor Merkezi
21:00 A Spor – Futbol Gündemi
21:00 beIN Sports Haber – Sosyal Medya
21:00 TRT Spor – AEK – Trabzonspor (Canlı)
23:00 A Spor – Avrupa Ligi Özel
23:00 TRT Spor – Spor Artı

Devamı

SPOR

Güçlenmek için halat egzersizi

-

Halat egzersizi sizi hem güçlendirecek hem de kaslı bir vücuda sahip olmanızı sağlayacak.

Seated Drummer

Bağdaş kurarak oturun ve avuç içleriniz birbirine bakacak şekilde halatların tutamaçlarını tutun. Kollarınızın birini aşağı ve diğerini yukarı hareket ettirirken karın kaslarınızı sıkın. Halatları çene hizanıza kadar kaldırın.

Battle Slam

Harekete low squat pozisyonunda, ayaklarınız omuzlarınızdan daha geniş olacak şekilde durarak başlayın. Tutamaçları tutun, avuç içleriniz birbirine baksın. Halatları omuzlarınızın üstüne kaldırın. Her iki halatı da aynı anda güçlü bir şekilde yere çarpın ve tekrar edin.

Her harekette karın kaslarınızı sıkın, belinizi korumak için dizlerini hafif bükülü tutun. Boyun ve omurga hizasını korumak için yere değil, iplerin bağlantı noktasına doğru ileri bakın. Halatları tutamacından hafifçe tutun, fazla sıkı tutmak yalnızca gereksiz yere enerji kaybettirecektir.

Lateral Whip

Ayaklarınız omuz genişliğinden biraz daha açık olacak şekilde, dizlerinizi bükerek ayakta durun. Avuç içleriniz birbirine bakacak şekilde halatları tutun. Karın kaslarınızı kullanarak halatları yukarı ve sağa doğru sallayın. Hareketi sol tarafa doğru tekrar edin ve taraf değiştirerek devam edin.

SEVİYE ATLAYIN!

Her harekete 10 saniye interval ekleyerek zorluğu artırabilirsiniz. Ya da şunu deneyin: Standart dalga hareketini yapmak için squat pozisyonuna geçin, sağa ve sonra sola adım atın. Her adımdan sonra dalga hareketini yaparken bir squat yapın.

Devamı

Popüler

 

 

www.pilioo.com