Bizi Takip Edin

FITNESS

KAYA GİBİ BİR VÜCUT İÇİN 22 METABOLİK HAREKET

-

Video yükleniyor

Bu hareketler yağ yakarken, kas gelişiminizi de maksimum seviyeye çıkaracak.

Videoda izlediğiniz hareketler şöyle:

1. Triple squat jump
2. Rotational spider jump
3. Seesaw elevated lunge
4. Lateral lunge to lateral slide
5. Miniband skater jump
6. Dumbbell pause front squat with Miniband (aşağıdayken 4 saniye bekleyin)
7. Shoulders-elevated single-leg hip thrusts with miniband
8. Plyo single-leg hip thrust
9. Plyo Bulgarian split squat
10. Overhead Bulgarian split squat
11. Eccentric Bulgarian hip hinge
12. Mega blast-off pushup
13. Fast bear crawl with slow return
14. Extreme dumbbell pushup walkout: walkout to T-pushup to pushup row to pushup
15. Fat-grip triple crush complex
16. Miniband seal jack
17. Band pull-apart jack
18. Band-resisted pushup
19. Batwing row
20. Dumbbell overhead swing to push press
21. Airborne mountain climber
22. Lateral tuck jump burpee

Bu hareketleri nasıl kullanabilirsiniz?

  •     Kardiyo ve kuvvet kazanımları için, bu hareketleri tüm vücut Metcon antrenmanına dönüştürün.
  •     Bir hareket seçip, 1-2 dakikalık antrenman periyotlarında 2-4 set olacak şekilde yapın.
  •    Bir sonraki bacak gününüzde, alt gövde antrenmanı için hareketlerden bir ya da daha fazlasını ekleyin.
  •     Bir sonraki kol gününüzde, üst vücut çalışması için hareketlerden bir ya da daha fazlasını ekleyin.
  •     Hareketlerden birini seçin, 5-10 dakika süresince yapabildiğiniz kadar yapın. ihtiyacınız olduğunda dinlenin. Antrenmanınızı, bu patlama egzersizi ile tamamlayın.

Seçenekler sonsuz. Antrenmanlarınızı çeşitlendirmek ve gelişiminizi hızlandırmak için, bu hareketlerden bazılarını mutlaka değerlendirin. Her yerde yapabilirsiniz. Spor salonu, eviniz ya da otel odası fark etmez.

FITNESS

Masa başında oturanlar için antrenman

Umut Doğan Yıldız

-

Masa başında saatlerini geçirenler bu antrenmanı deneyebilirler.

Masa başında saatler geçirmek kötü bir postür ve zayıf bir merkez bölge gibi sonuçlar doğurur. Kişisel antrenör David Birtwistle, bu sorunları atlatmadıkça karın kaslarınızı göremeyeceğinizi söylüyor.

Mobilitenizi artırmak karın kaslarınızın patlamasını sağlar. Omuzlarınızın altına köpük rulo yerleştirerek sırtüstü uzanın. Dizlerinizi bükün. Halteri başınızın gerisinde kavrayın. Bacaklarınızla kendinizi iterek rulonun sırtınız boyunca yukarı ve aşağı hareket etmesini sağlayın. Egzersizi üç dakika yaparak esnemeyi hissedin.

Gergin göğüs kaslarınızı gevşetmek hem postürünüzü düzeltir hem de midenizin düzleşmesini sağlar. Kalçanızı alçaltarak karın kaslarınızın esnemesini sağlayın. Başınızın gerisinde 30 saniye tuttuğunuz iki hafif dambılı dairesel bir hareketle kalçalarınıza doğru yaklaştırın. Dambılları burada da beklettikten sonra hareketi tekrar edin.

Karın ve kalça kaslarınızı esneterek oturmanın getirdiği olumsuz etkileri azaltabilirsiniz. Lunge pozisyonu alarak bir dizinizi zemine yerleştirin. Kalçanızı yavaşça önce aşağıya, ardından da yukarıya doğru hareket ettirin. Ardından kalça kaslarınızı sıkarak kollarınızı başınızın üzerine kaldırın. Beş tekrardan sonra nefesinizi vererek ayağa kalkın.

Devamı

FITNESS

Karın kasları nasıl büyür?

Umut Doğan Yıldız

-

Karın kaslarını büyütmek için elinden geleni yapanlar bu test tam size göre.

Tıpkı diğer kaslar gibi 6-pack’leriniz de dinlenme günlerinde büyür. Sözlüğünüzde dinlenmek diye bir kavram yoksa vücudunuz tahribat yaşar. Reay’in çizelgesiyle doğru kıvamı tutturun.

Devamı

FITNESS

Kardiyo yapmadan yağ yakmak

Umut Doğan Yıldız

-

Birçok erkek için öncelik göğüs ve kol kaslarınındır. Kardiyo yapmadan yağ yakmak istiyorsanız, kişisel antrenör Ali McKenzie’nin yardımına başvurabilirsiniz.

Kardiyo yapmadan yağ yakılır mı?

Eğer fiziğiniz için bir sorun yaratmıyorsa, kardiyo antrenmanlarınızı programınızdan çıkarabilirsiniz. Zekice tasarlanan bir yapılandırmayla direnç antrenmanlarınızı yağ yakım seanslarına dönüştürmek sizin elinizde. AMRAP (mümkün olduğunca çok tur) prensibiyle yapılan bu antrenman, metabolizmanızın 24 saat boyunca hızlı çalışmasını sağlayarak yağ yakmanıza önayak olur. İki hareketlik her bir istasyon çalışmasını belirtilen süre boyunca yapın ve hareket aralarında dinlenmeyin (AMRAP meselesi). Antrenmanınızın optimum yoğunlukta geçmesi için her bir istasyonu tamamladıktan sonra beş dakika dinlenin.



Devamı

Popüler