Bizi Takip Edin

Kuruluşundan bugüne sahiplenip öncülük ettiği “İyi Hissettirme” misyonu ile spordan daha fazlasını vadeden, yeni deneyimler yaşayıp ilham verici keşifler yapmanın mümkün olduğu bir program hazırladı: “21 Days of Feeling Good”. 1 Nisan’da başlayacak ‘İyi Hissetmenin 21 Günü’ programı sporun yanında seçilecek deneyimlerle hem bedeni ve hem ruhu besliyor.

Şehirlilerin spor, eğlence, keyif, rahatlama ve buluşma noktası Hillside Etiler, 1-21 Nisan 2018 tarihleri arasında gerçekleştireceği ‘İyi Hissetmenin 21 Günü’  programıyla katılımcılarına iyi hissettirecek yepyeni alışkanlıklar kazandırmayı hedefliyor. Baharın gelişini kutlayan “İyi Hissetmenin 21 Günü” kapsamında renkli sohbetlerden, kült filmlere, atölye ve tadım aktivitelerinden özel spor deneyimlerine uzanan renkli bir program hazırlandı.

Katılımcıların iyi alışkanlıklar edinirken ufkunu genişletecek programı, 21 gün boyunca Hillside üyesi olmayan misafirler de deneme imkanı bulacak. Mobilet’ten satışa sunulan etkinliklerle ilgili bilgi, kayıt seçenekleri ve program detayları @21DaysofFeelingGood Instagram hesabında yer alıyor.

Hillside City Club Etiler- Alkent Sitesi Tepecik Yolu No:22 /14 Etiler/İstanbul, T: 0212 352 23 33

Hillside City Club hakkında:

“İyi hissettirme” misyonuyla faaliyet gösteren Hillside Leisure Grup’a bağlı Hillside City Club’lar, çok işlevli ve butik anlayışla servis sunan spor merkezleri olarak hizmet veriyor. Deneyimli, uzman ve güler yüzlü ekibiyle alışılagelmiş spor merkezlerinden çok farklı bir çizgide olan Hillside City Club, kişiye özel ihtiyaçları göz önünde bulundurarak özgün ürünler geliştiriyor. Dünyadaki spor akımlarının ve trendlerinin Türkiye’deki öncüsü Hillside City Club’lar, bilinçli sporu eğlence ile birleştirerek üyelerine renkli bir yelpaze sunuyor.

“21 Days of Feeling Good” programında öne çıkan etkinlikler ise;

Trance müzik yoga ile birleşirse…

Bedenin eşsiz ifade biçimini yeniden ortaya çıkarmak; sınırları keşfetmek ve genişletmek; yaratıcı enerjinin rahatça akabilmesi için Yoga Trance Dance önyargılardan uzak ve hareketin doğal olarak akabildiği meditatif bir laboratuvar alanı sunuyor. Bu yenilikçi deneyim Hillside Etiler stüdyolarında…

19 Nisan Perşembe 19:15

Ayşegül Çoruhlu ile beslenme alışkanlıklarının dışına çıkarak iyi yaş almaya hazır mısın?

Alkali Beslenme kitabının yazarı, biyokimya ve Anti-Aging Uzman Dr.Ayşegül Çoruhlu, beslenme odaklı bakış açısı ile sağlıklı ve iyi yaş almanın püf noktalarını Hillside City Club Etiler’de paylaşıyor. Reserve Aging hakkında derinlemesine bir sohbet gerçekleştirecek Dr. Çoruhlu 90 dakikalık anlatımında bu konuyla ilgili doğru bilinen yanlışlara da değinecek.

 1 Nisan Pazar 15:00

Judith Liberman’dan masal dünyası

Masallarla büyüyen ve kariyerine masal anlatıcısı, sanat terapisti ve eğitmen olarak devam eden Judith Liberman, UNESCO ve üniversitelerle masallar üzerine projeler geliştirdi. NTV Radyo’da da program hazırlayan Liberman, dinleyicileri büyüleyecek masal anlatma performansıyla Hillside City Club Etiler’e geliyor.

12 Nisan Perşembe 20:00

Begüm Yaramancı’dan Tuşu 101

Limonla ya da sirkeyle fark etmeksizin her türlü meyve ve sebzenin turşusunu yapmayı araştıran nam-ı diğer turşu kraliçesi Begüm Yaramancı fermantasyon yöntemlerini, farklı ürünlerle turşu kurmanın püf noktalarını ve turşunun başka kültürlerdeki yansımalarını Hillside City Club Etiler’de katılımcılarla paylaşacak.

17 Nisan Salı 13:00

İyi hissettiren filmler!

Bazen iyi hissetmek için bir film izlemek fazlasıyla yeterlidir. Unutulan, tekrar tekrar izlenen, kısacası yalnızca iyi hissettirecek filmler  bu özel programda Çarşamba akşamları Hillside City Club Deniz Private Cinecity’de!

4 Nisan Çarşamba 21:30 – Singing in the Rain

11 Nisan Çarşamba 21:30 – Little Miss Sunshine

Yukarıda ne varsa, aşağıda da o vardır!

Kendi iradesi dışında dünyaya gelen insanoğlu varoluşundan itibaren hep hayatın anlamını sorgulamıştır. “Niçin buradayım?”, “Hayatımın amacı ne?!”, “Nasıl davranmam gerek?” gibi… “İçimizdeki Gökyüzü” Sare Palaska’yla Hillside City Club Etiler’de mercek altına alınıyor.

7 Nisan Cumartesi 13:00

Doğru raw protein bar nasıl olmalı?

Atelier Raw, süt ürünü, şeker ya da glüten içermeyen, basit malzemelerle evde hazırlanabilen, spor yaparken gıda desteği sağlayabilecek ve çiğ beslenme koşullarına uygun protein barların nasıl yapılacağını ve çiğ beslenmenin özelliklerini 1 saatlik workshop’ta Hillside City Club Etiler ziyaretçilerine anlatacak.

3 Nisan Salı 13:00

Transformal Nefes Seansı ve Sound Healing Therapy ile zinde kal

Bedeni yeniden akort etmeyi amaçlayan Sound Healing Therapy’de Tibet kaseleri, şaman davulu gibi etnik enstrümanlar kullanılıyor. Katılımcılar sesle yapılan meditatif terapi sayesinde derin bir rahatlama ve mutluluk hissine kavuşuyor. Aynı zamanda topraklanmaya yardımcı olan terapi bedeni pozitif enerjiyle yüklemeyi de sağlıyor. Şehrin ortasında yer alan vaha Hillside Etiler’de hem Sound Healing Therapy hem de Ekin Jabban’la Transformal Nefes Seansıyla bu rahatlatan deneyimi yaşamak mümkün.

Transformal Nefes Seansı | 7 Nisan Cumartesi 15:00

Sound Healing Therapy | 14 Nisan Cumartesi 15:00

Çocuklarınız yaratıcı dans atölyesiyle bedenlerini keşfetsin

Yaratıcı dans dersleri dans ve hareket üzerinden çocukların kendilerini ifade etmelerine aracı olurken beden farkındalığı sağlıyor. Doğaçlama prensiplerine dayalı yaratıcı dans atölyesi, çocukların yaratıcı düşünebilmesini ve fiziksel kabiliyetlerini artırmayı hedefliyor. “21 Days of Feeling Good” kapsamında ebeveynler ve çocuklar için düşünülmüş aktiviteler yanında ailenin birlikte yapılabileceği etkinlikler de tasarlandı.

Çocuklar İçin Yaratıcı Dans | 1 Nisan Pazar 15:00

Teen Dance | 8 Nisan Pazar 15:00

Family Functional Training | 15 Nisan Pazar 15:00

Spor ile eğlenceyi birleştirin

Hillside’ın yarattığı ezber bozan egzersiz JUNGLE Challenge® ya da sabah iş öncesi DJ eşliğinde cardio party, dans etmenin iyi hissettiren enerjisi ya da koşulan kilometre kadar fidan bağışı yapılan “Run For Green” koşuları… Kalori yakarken iyi hissettirecek spor aktiviteleri bu zengin programda yerini alıyor. 

Cycle Party | 2, 9, 16 Nisan Pazartesi 19:00

Tuesday Night Fever | 3, 10, 17 Nisan Salı 19:00

Morning DisGo | 4, 11, 19 Nisan Çarşamba 07:00

Jungle Challenge | 4, 11, 19 Nisan Çarşamba 19:30

Dance Fever | 5, 12, 19 Nisan Perşembe 11:00

Try Tabata! | 6, 13, 20 Nisan Cuma 07:00

Run for Green | 1, 8, 15 Nisan Pazar 09:00

Continue Reading
Advertisement

 

NEW BALANCE BOZCAADA YARI MARATONU

-

Editör :

New Balance, bu yıl 8. kez düzenleyeceği Bozcaada Koşusu ile yaza merhaba diyor. Her yıl binlerce kişilik katılımla festival havasında gerçekleşen New Balance Bozcaada Yarı Maratonu ve 10K Koşusu, 12 Mayıs 2018 Cumartesi günü Koşan Bilir diyen sporseverleri buluşturacak.

Hem ada kültürünü, hem de doğal güzelliklerini büyük bir huzur içinde sunan Bozcaada’nın muhteşem atmosferi ve doğasıyla iç içe koşulan maratona, profesyonel ve amatör sporcular katılıyor.

New Balance Bozcaada Koşusu, 21 kilometreden oluşan yarı maraton ve 10 kilometreden oluşan parkur olmak üzere 2 kategoride gerçekleştiriliyor. Ayrıca bu sene 4.sü gerçekleştirilecek “Minikler Maratonu“da 4-8 yaş arası minik sporcuların yarışına sahne olacak.

Heyecan ve coşkunun bir arada yaşanacağı, zorlu olduğu kadar eğlenceli yarışı tamamlayan sporcular dinlenme alanlarında gerçekleştirilecek aktiviteler ile de yorgunluklarını atacaklar. Katılımcılar Bozcaada Meydanı’nda kurulacak stant ve etkinlik alanlarında izleyicilerle sosyalleşmenin yanı sıra enfes ada lezzetlerini tatma olanağı da elde edecekler.

Yazı başlatan New Balance Bozcaada Yarı Maratonu ve 10K koşusu ile Bozcaada’nın keyfini “Koşan Bilir.

Devamı

 

GÖZ ALICI YENİ RENKLERİYLE NIKE EPIC REACT

-

Editör :

Nike’ın köpük teknolojisindeki en son yenilik olan Nike React teknolojisiyle geliştirilen ilk koşu ayakkabısı olan Nike Epic React, göz alıcı yeni renkleriyle satışa çıkmaya hazırlanıyor. 

Nike, köpük teknolojisindeki en son yenilik olan Nike React teknolojisiyle geliştirdiği ilk koşu ayakkabısı Nike Epic React’i geçtiğimiz aylarda tanıtmıştı. Her adımda darbeyi yumuşatan ve koşunun sonuna dek gereken enerjiyi sağlamak üzere tasarlanan Nike Epic React, Pink Matcha (hem kadınlar hem de erkekler için pembe ve yeşil versiyonlarıyla), Alloy (sadece kadınlar) ve Horizon (kadınlar için kırmızı, erkekler için koyu gri versiyonlarıyla) isimli renk çeşitleriyle bahar aylarında satışa sunulacak.

Nike’ın en yesini: Nike Epic React

Koşucuların ihtiyaçlarına yanıt veren Nike Epic React, her adımda ayakta hissedilen darbeyi yumuşatıyor, koşunun sonuna dek ihtiyaç duyulan enerjiyi sağlıyor. Ayrıca daha hafif, aşınma ve yıpranmalara karşı da dayanıklı bir ayakkabı olarak karşımıza çıkıyor.

Ayakkabının üst kısmı oldukça sade. Nike Flyknit Racer’dan ilham alan ve koşucuların ayaklarına gereken noktalarda hassas destek, esneklik ve nefes alabilirlik sunan tek parça Nike Flyknit gövde sayesinde, ayakkabının ön, kemer ve burun kısmı incelikle şekillendirilmiş durumda. Sade ve ince olan üst kısım, yine de gereken desteği sağlıyor.

Taşıyıcı, bağlayıcı ya da tutkal kullanılmadan tek parça Nike React köpüğünden üretilen orta tabanın görünümü, elde edilen verilerin hızla yeni fikirlere dönüştürülmesine imkan tanıyan bilgisayar tabanlı tasarım yardımıyla geliştirildi. Bu sayede orta tabanın yüzeyi, koşu sırasında istenen noktalara yastıklama ve destek sağlayacak şekilde tasarlanırken, ihtiyaç duyulmayan bölgelerde daha az materyal kullanılarak ayakkabının toplam ağırlığı en düşük seviyede tutuldu. Görsel açıdan oldukça karmaşık olan taban yapısı, farklı kalınlıktaki yüzeylerden oluşuyor. Daha kalın noktalarda taban daha üstün yastıklama sağlarken, daha ince noktalar ise tabanın sağlamlığını artırmakta kullanılıyor.

Ayakkabının üst kısmı tek parça köpük üzerinde yer aldığından, dış taban ile orta taban hemen hemen aynı. Bunun tek istisnası, ön kısmında ve topukta yer alan, ayakkabının yeri daha iyi kavramasını sağlayan ve dayanıklılığı artıran iki kauçuk kısım.

Devamı

 

FACEBOOK REKLAM HEDEFLEMESİ, SIKÇA SORULAN SORULAR

-

Editör :

Facebook verilerinizi satıyor mu?

 

Facebook verilerinizi şirketler ve reklamverenlerle paylaşıyor mu? Paylaşıyorsa bunu hangi durumlarda yapıyor?

  • Şirketlere, insanların reklamlar, sayfalar ve gönderiler gibi içerikleriyle nasıl etkileşimde bulunduğunu anlamalarına yardımcı olmak için kümelenmiş içgörüler sunuyoruz.
  • Reklamverenler ne tür insanların reklamlarını gördükleri ve reklamlarının performansları gibi kümelenmiş bilgilerin olduğu raporlar alıyorlar; fakat sizi kişisel olarak tanımlayan bilgileri paylaşmıyoruz.
  • Daha fazla bilgi için en yeni veri politikaları güncellememize göz atabilirsiniz: https://www.facebook.com/about/privacy/update

Eğer Facebook’a para ödemiyorsam, ürün ben miyim?

  • Hayır. Bizim ürünümüz sosyal medya – yani dünyanın neresinde olursa olsun sizi, önem verdiğiniz insanlarla bağlantıya sokma yetisi. Bu, ücretsiz bir arama motoru, internet sitesi ya da gazete ile aynı şey. Buradaki temel ürün haberleri okumak ya da bilgilere erişmek. Reklamlar da bu deneyimi finanse etmek için varlar.

Eğer reklamverenlere verilerimi satmıyorsanız onlara ne veriyorsunuz?

  • Tıpkı televizyonlar, radyo veya gazeteler gibi biz de reklamverenlere Facebook’ta bir alan satıyoruz. Bilgilerinizi satmıyoruz. Bir reklamveren Facebook’ta bir kampanya yürüttüğünde onlarla reklam kampanyalarının performansı ile ilgili raporlar paylaşıyoruz. Örneğin reklamverenlere, reklamlarına erkeklerin kadınlara oranla daha fazla cevap verdiğini veya çoğu insanın reklamlarına telefonlarından tıkladığını söyleyebiliyoruz.

Facebook’un bu kadar veriye neden ihtiyacı var?

  • İnsanlar Facebook’u kullandıkça bir gönderiyi beğenme, bir fotoğraf paylaşma ya da profillerini güncelleme gibi bilgi ve içerikler paylaşıyorlar. Bu bilgileri size daha iyi bir hizmet vermek için kullanıyoruz. Örneğin en yakın arkadaşlarınızın fotoğraflarını Haber Kaynağınızın en üstünde gösterebiliyor, en çok ilgilendiğiniz konularla ilgili makaleler veya katılmak isteyebileceğiniz gruplar önerebiliyoruz.
  • Veriler aynı zamanda daha iyi ve ilgili reklamlar göstermemize de yardımcı oluyor. Ek olarak her gün ürünleri veya amaçlarıyla ilgilenebilecek insanlara ulaşmak için Facebook’a güvenen milyonlarca küçük işletmenin ve kar amacı gütmeyen kuruluşun da dahil olduğu reklamverenlerin, doğru kişilere ulaşmasına imkân sağlıyor. Veriler, yerel bir kahve dükkânının, bölgede yaşayan müşterilere reklam göstererek büyük rakiplerine rağmen hayatta kalmasını ve büyümesini sağlıyor. Ve bir kar amacı gütmeyen kuruluşun, o amaçla ilgilenen kişilere diyabet hakkında bir bağış kampanyasına katkıda bulunmaya teşvik etmesine imkân tanıyor.

Verilerimin bana reklam gösterilmesi için kullanılmasını istemiyorsam ne yapmalıyım?

  • Reklamların tamamen dışında kalamazsınız; çünkü reklamlar Facebook’u ücretsiz kılıyor. Ancak verilerinizin reklam gösterimleri için nasıl kullanılıp kullanılmayacağını kontrol etmek için farklı seçenekleriniz bulunuyor. Bunların hepsini reklam tercihleri bölümünde bulabilirsiniz.
  • Bilgilerin bölümündeki “Senin Hakkında” kısmında hangi profil alanlarının reklam hedeflemesi için kullanılmasını istediğine karar verebilirsin. “İlgi alanların” bölümünden kendinizi ilgi alanlarından, “Kategorilerin” bölümünden ise kategorilerden kaldırabilirsiniz. Reklam Ayarları bölümündeki “İnternet sitesini ya da uygulamasını kullandıkların” kısmından, ziyaret ettiğiniz uygulama ve internet sitelerinden veri kullanan reklamları kapatabilirsiniz.

Facebook’un sizinle ilgili hangi verileri bulundurduğunu nasıl görebilirsiniz?

  • Reklam tercihleri: Ayarlardaki Reklam Tercihleri bölümünde gördüğünüz reklamları neyin etkilediğini görebilir ve reklam tercihleriniz üzerinde kontrolü ele alabilirsiniz. Burada reklamına tıkladığınız reklamverenler, iletişim bilgilerinize sahip olan reklamverenler, internet sitesini ya da uygulamasını kullandığınız reklamverenler, ziyaret ettiğiniz reklamverenler ve gizlediğiniz reklamverenler gibi bilgileri görebilirsiniz.
  • Bilgilerinize Erişin: Gönderiler, tepkiler, yorumlar, aradığınız şeyler gibi bilgilere erişmek ve onları yönetmek için güvenli bir yol sunar. Facebook’ta olmasını istemediğiniz bir şeyi zaman tünelinizden ya da profilinizden silmek için burayı ziyaret edebilirsiniz.
  • Facebook’ta paylaştığınız verileri indirmenizi de kolaylaştırıyoruz. Güvenli bir kopya indirebilir ve hatta başka bir hizmete taşıyabilirsiniz. Bu yüklediğiniz fotoğrafları, hesabınıza eklediğiniz kişileri, zaman tünelinizdeki gönderileri ve daha fazlasını içerir.
  • Daha fazla bilgi için: https://newsroom.fb.com/news/2018/03/privacy-shortcuts/

Reklamverenler, reklamlarını görüp görmediğinizi biliyor mu?

  • Reklamverenlere hangi tarz kişilerin reklamlarını gördüğü (örneğin 30 yaş üstü şu sayıda kadın reklamınızı gördü) ve reklamlarının performansları (örneğin videonuzu gören her 15 kişiden 10’u videoyu 10 saniyeden fazla izledi) hakkında raporlar sunuyoruz; fakat özellikle bir bireyin reklamlarını görüp görmediği bilgisini paylaşmıyoruz.

Facebook özel mesajlarınızdaki bilgileri sizi reklamlarla hedeflemek için mi kullanıyor?

  • Instagram, Messenger ya da WhasApp da dâhil olmak üzere hiçbir ürünümüzde kişiler arasındaki mesajların içerikleri reklam hedeflemesi için kullanılmıyor.

Facebook mikrofonunuzu herhangi bir zamanda size dinlemek için kullanıyor mu?

  • Facebook reklamları bilgilendirmek ya da haber kaynağınızda ne gördüğünüzü değiştirmek için mikrofonunuzu kullanmıyor. Biz, insanların yüksek sesle ne konuştuklarına bağlı olarak değil, ilgileri ve profil bilgilerine dayanarak reklamlar gösteriyoruz.
  • Mikrofonunuza yalnızca eğer uygulamamıza izin verdiyseniz ve ses gerektiren bir özelliği aktif olarak kullanıyorsanız erişiyoruz. Bu, bir video kaydı ya da iki yıl önce sunduğumuz ve durum güncellemenize müzik veya ses eklemenizi sağlayan opsiyonel özelliğimiz olabilir.
  • Daha fazla bilgi için: https://newsroom.fb.com/news/h/facebook-does-not-use-your-phones-microphone-for-ads-or-news-feed-stories/

Facebook reklam hedeflemesi için arama geçmişiniz ya da Facebook dışındaki mesajlarınızın verilerini kullanıyor mu?

  • Telefon konuşmalarınızın veya mesajlarınızın içeriğini reklam hedeflemek için kullanmıyoruz. Rehber yüklemesiyle gelen telefon numaralarını, bir reklamveren özel bir hedef kitle yüklediğinde mesajın doğru kişiye ulaştığından emin olmaya yardımcı olmak için kullanıyoruz.

Facebook, Facebook üzerinde reklam hedeflemesi ile Instagram üzerine reklam hedeflemesi için aynı veri setini mi kullanıyor?

  • Instagram, Facebook ile aynı reklam araçlarını kullanıyor. Böylece reklamverenler Facebook reklamlarında olduğu gibi kampanya oluşturabiliyor, yayınlayabiliyor ve takip edebiliyor. Facebook’ta reklamverenlere sunulan ilgi alanı temelli hedeflemenin aynısı Instagram reklamverenleri için de sunuluyor. Bu, insanların Facebook’ta ve Facebook dışında yaptıklarına bağlı olan ilgi alanlarını temel alıyor.
  • Facebook uygulama ailesinde size, ilgilendiğiniz şirketlerden reklamlar göstermek istiyoruz ve bunu yapabilmemiz için de Instagram’da, Facebook’ta ve kullandığınız üçüncü parti site ve uygulamalarda ne yaptığınız bilgisini kullanıyoruz. Örneğin Instagram’da takip ettiğiniz kişileri ya da beğendiğiniz şeyleri, eğer Facebook hesabınız varsa oradaki bilgilerinizi ve ilgi alanlarınızı, ziyaret ettiğiniz websiteleri ve uygulamaları temel alan reklamlar görebilirsiniz.
  • Ancak tıpkı Facebook’ta olduğu gibi insanlar Reklam Tercihleri, gizleme ve dışarda kalma seçenekleri gibi yöntemlerle bu reklamlar üzerindeki kontrollere erişebilirler.

Facebook, Facebook üzerinde reklam hedeflemesi ile Messenger üzerine reklam hedeflemesi için aynı veri setini mi kullanıyor?

  • Messenger Reklamları (insanların Messenger ana sayfasına yerleştirilen reklamlar), Facebook reklamları ile aynı kitle hedefleme seçeneklerini kullanıyor. Facebook reklamları insanların profillerine ekledikleri bilgiler ve Facebook ve Instagram’da bağlantı kurdukları sayfalar, gruplar ve diğer şeyleri temel alarak hedefleme yapabilir. Buna ilgi alanları, aktiviteler, sevilen müzik, film ve TV dizileri gibi bölümler dâhildir. Daha fazla bilgi için: https://www.facebook.com/business/help/1568130549881135?helpref=faq_content

Devamı

Popüler