Bizi Takip Edin

 

İSTANBUL’DA EĞLENCELİ BİR SÖMESTRE TATİLİNİN MUHTEŞEM ÜÇLÜSÜ

-

 

Avrupa’nın bir numaralı etkinlik alanı işletmecisi olan Merlin Entertainments, İstanbul’da yer alan eğlence merkezleri SEA LIFE, Madame Tussauds ve LEGOLAND® Discovery Centre’a, sömestre tatilinde çocuklarıyla birlikte hem eğlenceli hem de öğretici vakit geçirmek isteyen aileleri bekliyor.

İstanbul’da çocuklarıyla birlikte keyifli bir yarıyıl tatili geçirmek isteyen aileler için eğlenceli, heyecan verici ve öğretici aktivite fırsatları Merlin Entertaintments’ın üç eğlence merkezinde bir arada sunuluyor. Bünyesinde SEA LIFE, Madame Tussauds ve LEGOLAND® Discovery Centre olmak üzere 3 eğlence merkezi bulunduran Avrupa’nın bir numaralı ve dünyanın ikinci en büyük etkinlik alanı işletmecisi Merlin Entertainments, eğlendirirken öğreten anlayışı ile hem çocuklara hem de ebeveynlere yaklaşan sömestre tatilinde de keyifli anlar vadediyor.

Çocukların hayranı olduğu ünlüleri yakından görme fırsatı sunan Madame Tussauds, okyanus canlılarını yakından görerek su altı dünyası hakkında detaylı bilgi edinebilecekleri SEA LIFE ve yaratıcılıklarını geliştirirken eğlencenin tadını doyasıya çıkarabilecekleri LEGOLAND® Discovery Centre, yarıyıl tatilini İstanbul’da geçirecek aileler için cazip eğlence alternatifleri olarak öne çıkıyor.

Merlin Entertainments, 3 eğlence merkezini deneyimlemek isteyen ziyaretçileri için avantajlı bir fırsat da sunuyor. Dileyen misafirler fiyat avantajı sağlayan bir “Ortak Bilet” alarak SEA LIFE İstanbul, LEGOLAND® Discovery Centre ve Madame Tussauds İstanbul’u tek biletle ziyaret edebiliyorlar. İster aynı hafta sonunda ya da 90 gün içerisinde dilediğiniz bir zamanda, bu 3 merkezi ziyaret edebilir; ortak fiyat avantajından yararlanabilirsiniz. Ayrıca internetten alınan biletler hem sıra beklemeden giriş imkanı hem de ek fiyat avantajı sunuyor.

Çocuğunuz eğlenirken öğrensin “LEGOLAND® Discovery Centre”

2015 yılında Bayrampaşa Forum İstanbul AVM’nin içerisinde 3000 m²’lik bir alanda hizmet vermeye başlayan LEGOLAND® Discovery Centre İstanbul, çocuklarıyla birlikte eğlenceli bir gün geçirmek isteyen ebeveynlerin favori mekanları arasında yer alıyor. 2 milyon LEGO®  parçası ile hayallere sınır koymayan LEGOLAND® Discovery Centre, yaratıcılığı ortaya çıkaran keyifli aktivite alanlarına sahip. Eğlence merkezinin içerisinde; galaksiler arası yolculuk imkanı sunan Space M alanı, 4 boyutlu sinema, LEGO® parçalarının yapım sırrının anlatıldığı LEGO® fabrika turu, atölye çalışmaları, temalı oyun alanları ve Aya Sofya, Boğaziçi Köprüsü, Galata Kulesi gibi yerel eserlerle birlikte Mısır Piramitleri, Big Ben, Eyfel Kulesi gibi tüm dünyadan önemli yapıların bir arada sergilendiği MINILAND bulunuyor.

Deniz altının gizemli dünyasına yolculuk SEA LIFE İSTANBUL

2009 yılından bu güne ziyaretçilerine İstanbul’un orta yerinde kocaman bir okyanusu keşfetmenin zevkini yaşatan SEA LIFE, Avrupa’nın en uzun okyanus tüneline sahip. 5 milyon litre suyun altında, Avrupa’nın en kalabalık köpekbalığı ailesini ve 15 binden fazla deniz canlısını görebileceğiniz SEA LIFE ayrıca, Dünyanın 51 farklı noktasında 40 yılı aşkın bilgi birikimiyle hizmet veren, en büyük ve en çok ziyaret edilen akvaryum zinciri SEA LIFE, Bayrampaşa Forum AVM içerisinde yer alıyor.

Yıldızlarla buluşmanın adresi MADAME TUSSAUDS İSTANBUL

İstiklal Caddesi üzerindeki Grand Pera binasında 2 bin metrekarelik bir alanda hizmet veren Madame Tussauds İstanbul’da, Türkiye’den ve dünyadan tarih, kültür sanat, bilim, spor ve eğlence alanlarında ün yapmış isimlerin balmumu figürleri yer alıyor. Her bir yıldızın karakterine uygun konseptler içerisinde sergilendiği merkezde çocuklarıyla birlikte eğlenceli ve keyifli vakit geçirmek isteyenler Bob Marley’inkinin benzeri otantik Jamaika şapkası, Einstein ve Mozart perukları, Michael Jackson şapkası gibi pek çok aksesuar ile eğlenceli vakit geçirebiliyor, dijital ekranlardaki oyun ve anketler ile  figürlerle interaktif bir bağ kurup yaratıcı anlara imza atabiliyor. Kitaplardan ve fotoğraflarından tanıdıkları Mustafa Kemal Atatürk’ün figürünü yakından görebiliyor; Albert Einstein’ın önünde yer alan plazma küreye dokunarak bilimin eğlenceli yüzüyle tanışabiliyor; Mozart’a piyano çalarak eşlik edebiliyorlar. Ziyaretçiler aynı zamanda yıldızların birebir kopyası olan balmumu figürleri yakından inceleme ve birlikte fotoğraf çektirme şansına sahip oluyor. Günümüzüm en popüler isimleri ile kendi alanlarında tarihe damga vurmuş isimleri aynı mekanda aynı anda görebilmek, Mevlana’nın dinginliğinden sonra Messi’ye çalım atma tecrübesi yaşamak sadece Madame Tussauds ziyaretinde  yaşanabilecek unutulmaz bir deneyim.

Continue Reading
Advertisement

 

NEW BALANCE BOZCAADA YARI MARATONU

-

Editör :

New Balance, bu yıl 8. kez düzenleyeceği Bozcaada Koşusu ile yaza merhaba diyor. Her yıl binlerce kişilik katılımla festival havasında gerçekleşen New Balance Bozcaada Yarı Maratonu ve 10K Koşusu, 12 Mayıs 2018 Cumartesi günü Koşan Bilir diyen sporseverleri buluşturacak.

Hem ada kültürünü, hem de doğal güzelliklerini büyük bir huzur içinde sunan Bozcaada’nın muhteşem atmosferi ve doğasıyla iç içe koşulan maratona, profesyonel ve amatör sporcular katılıyor.

New Balance Bozcaada Koşusu, 21 kilometreden oluşan yarı maraton ve 10 kilometreden oluşan parkur olmak üzere 2 kategoride gerçekleştiriliyor. Ayrıca bu sene 4.sü gerçekleştirilecek “Minikler Maratonu“da 4-8 yaş arası minik sporcuların yarışına sahne olacak.

Heyecan ve coşkunun bir arada yaşanacağı, zorlu olduğu kadar eğlenceli yarışı tamamlayan sporcular dinlenme alanlarında gerçekleştirilecek aktiviteler ile de yorgunluklarını atacaklar. Katılımcılar Bozcaada Meydanı’nda kurulacak stant ve etkinlik alanlarında izleyicilerle sosyalleşmenin yanı sıra enfes ada lezzetlerini tatma olanağı da elde edecekler.

Yazı başlatan New Balance Bozcaada Yarı Maratonu ve 10K koşusu ile Bozcaada’nın keyfini “Koşan Bilir.

Devamı

 

GÖZ ALICI YENİ RENKLERİYLE NIKE EPIC REACT

-

Editör :

Nike’ın köpük teknolojisindeki en son yenilik olan Nike React teknolojisiyle geliştirilen ilk koşu ayakkabısı olan Nike Epic React, göz alıcı yeni renkleriyle satışa çıkmaya hazırlanıyor. 

Nike, köpük teknolojisindeki en son yenilik olan Nike React teknolojisiyle geliştirdiği ilk koşu ayakkabısı Nike Epic React’i geçtiğimiz aylarda tanıtmıştı. Her adımda darbeyi yumuşatan ve koşunun sonuna dek gereken enerjiyi sağlamak üzere tasarlanan Nike Epic React, Pink Matcha (hem kadınlar hem de erkekler için pembe ve yeşil versiyonlarıyla), Alloy (sadece kadınlar) ve Horizon (kadınlar için kırmızı, erkekler için koyu gri versiyonlarıyla) isimli renk çeşitleriyle bahar aylarında satışa sunulacak.

Nike’ın en yesini: Nike Epic React

Koşucuların ihtiyaçlarına yanıt veren Nike Epic React, her adımda ayakta hissedilen darbeyi yumuşatıyor, koşunun sonuna dek ihtiyaç duyulan enerjiyi sağlıyor. Ayrıca daha hafif, aşınma ve yıpranmalara karşı da dayanıklı bir ayakkabı olarak karşımıza çıkıyor.

Ayakkabının üst kısmı oldukça sade. Nike Flyknit Racer’dan ilham alan ve koşucuların ayaklarına gereken noktalarda hassas destek, esneklik ve nefes alabilirlik sunan tek parça Nike Flyknit gövde sayesinde, ayakkabının ön, kemer ve burun kısmı incelikle şekillendirilmiş durumda. Sade ve ince olan üst kısım, yine de gereken desteği sağlıyor.

Taşıyıcı, bağlayıcı ya da tutkal kullanılmadan tek parça Nike React köpüğünden üretilen orta tabanın görünümü, elde edilen verilerin hızla yeni fikirlere dönüştürülmesine imkan tanıyan bilgisayar tabanlı tasarım yardımıyla geliştirildi. Bu sayede orta tabanın yüzeyi, koşu sırasında istenen noktalara yastıklama ve destek sağlayacak şekilde tasarlanırken, ihtiyaç duyulmayan bölgelerde daha az materyal kullanılarak ayakkabının toplam ağırlığı en düşük seviyede tutuldu. Görsel açıdan oldukça karmaşık olan taban yapısı, farklı kalınlıktaki yüzeylerden oluşuyor. Daha kalın noktalarda taban daha üstün yastıklama sağlarken, daha ince noktalar ise tabanın sağlamlığını artırmakta kullanılıyor.

Ayakkabının üst kısmı tek parça köpük üzerinde yer aldığından, dış taban ile orta taban hemen hemen aynı. Bunun tek istisnası, ön kısmında ve topukta yer alan, ayakkabının yeri daha iyi kavramasını sağlayan ve dayanıklılığı artıran iki kauçuk kısım.

Devamı

 

FACEBOOK REKLAM HEDEFLEMESİ, SIKÇA SORULAN SORULAR

-

Editör :

Facebook verilerinizi satıyor mu?

 

Facebook verilerinizi şirketler ve reklamverenlerle paylaşıyor mu? Paylaşıyorsa bunu hangi durumlarda yapıyor?

  • Şirketlere, insanların reklamlar, sayfalar ve gönderiler gibi içerikleriyle nasıl etkileşimde bulunduğunu anlamalarına yardımcı olmak için kümelenmiş içgörüler sunuyoruz.
  • Reklamverenler ne tür insanların reklamlarını gördükleri ve reklamlarının performansları gibi kümelenmiş bilgilerin olduğu raporlar alıyorlar; fakat sizi kişisel olarak tanımlayan bilgileri paylaşmıyoruz.
  • Daha fazla bilgi için en yeni veri politikaları güncellememize göz atabilirsiniz: https://www.facebook.com/about/privacy/update

Eğer Facebook’a para ödemiyorsam, ürün ben miyim?

  • Hayır. Bizim ürünümüz sosyal medya – yani dünyanın neresinde olursa olsun sizi, önem verdiğiniz insanlarla bağlantıya sokma yetisi. Bu, ücretsiz bir arama motoru, internet sitesi ya da gazete ile aynı şey. Buradaki temel ürün haberleri okumak ya da bilgilere erişmek. Reklamlar da bu deneyimi finanse etmek için varlar.

Eğer reklamverenlere verilerimi satmıyorsanız onlara ne veriyorsunuz?

  • Tıpkı televizyonlar, radyo veya gazeteler gibi biz de reklamverenlere Facebook’ta bir alan satıyoruz. Bilgilerinizi satmıyoruz. Bir reklamveren Facebook’ta bir kampanya yürüttüğünde onlarla reklam kampanyalarının performansı ile ilgili raporlar paylaşıyoruz. Örneğin reklamverenlere, reklamlarına erkeklerin kadınlara oranla daha fazla cevap verdiğini veya çoğu insanın reklamlarına telefonlarından tıkladığını söyleyebiliyoruz.

Facebook’un bu kadar veriye neden ihtiyacı var?

  • İnsanlar Facebook’u kullandıkça bir gönderiyi beğenme, bir fotoğraf paylaşma ya da profillerini güncelleme gibi bilgi ve içerikler paylaşıyorlar. Bu bilgileri size daha iyi bir hizmet vermek için kullanıyoruz. Örneğin en yakın arkadaşlarınızın fotoğraflarını Haber Kaynağınızın en üstünde gösterebiliyor, en çok ilgilendiğiniz konularla ilgili makaleler veya katılmak isteyebileceğiniz gruplar önerebiliyoruz.
  • Veriler aynı zamanda daha iyi ve ilgili reklamlar göstermemize de yardımcı oluyor. Ek olarak her gün ürünleri veya amaçlarıyla ilgilenebilecek insanlara ulaşmak için Facebook’a güvenen milyonlarca küçük işletmenin ve kar amacı gütmeyen kuruluşun da dahil olduğu reklamverenlerin, doğru kişilere ulaşmasına imkân sağlıyor. Veriler, yerel bir kahve dükkânının, bölgede yaşayan müşterilere reklam göstererek büyük rakiplerine rağmen hayatta kalmasını ve büyümesini sağlıyor. Ve bir kar amacı gütmeyen kuruluşun, o amaçla ilgilenen kişilere diyabet hakkında bir bağış kampanyasına katkıda bulunmaya teşvik etmesine imkân tanıyor.

Verilerimin bana reklam gösterilmesi için kullanılmasını istemiyorsam ne yapmalıyım?

  • Reklamların tamamen dışında kalamazsınız; çünkü reklamlar Facebook’u ücretsiz kılıyor. Ancak verilerinizin reklam gösterimleri için nasıl kullanılıp kullanılmayacağını kontrol etmek için farklı seçenekleriniz bulunuyor. Bunların hepsini reklam tercihleri bölümünde bulabilirsiniz.
  • Bilgilerin bölümündeki “Senin Hakkında” kısmında hangi profil alanlarının reklam hedeflemesi için kullanılmasını istediğine karar verebilirsin. “İlgi alanların” bölümünden kendinizi ilgi alanlarından, “Kategorilerin” bölümünden ise kategorilerden kaldırabilirsiniz. Reklam Ayarları bölümündeki “İnternet sitesini ya da uygulamasını kullandıkların” kısmından, ziyaret ettiğiniz uygulama ve internet sitelerinden veri kullanan reklamları kapatabilirsiniz.

Facebook’un sizinle ilgili hangi verileri bulundurduğunu nasıl görebilirsiniz?

  • Reklam tercihleri: Ayarlardaki Reklam Tercihleri bölümünde gördüğünüz reklamları neyin etkilediğini görebilir ve reklam tercihleriniz üzerinde kontrolü ele alabilirsiniz. Burada reklamına tıkladığınız reklamverenler, iletişim bilgilerinize sahip olan reklamverenler, internet sitesini ya da uygulamasını kullandığınız reklamverenler, ziyaret ettiğiniz reklamverenler ve gizlediğiniz reklamverenler gibi bilgileri görebilirsiniz.
  • Bilgilerinize Erişin: Gönderiler, tepkiler, yorumlar, aradığınız şeyler gibi bilgilere erişmek ve onları yönetmek için güvenli bir yol sunar. Facebook’ta olmasını istemediğiniz bir şeyi zaman tünelinizden ya da profilinizden silmek için burayı ziyaret edebilirsiniz.
  • Facebook’ta paylaştığınız verileri indirmenizi de kolaylaştırıyoruz. Güvenli bir kopya indirebilir ve hatta başka bir hizmete taşıyabilirsiniz. Bu yüklediğiniz fotoğrafları, hesabınıza eklediğiniz kişileri, zaman tünelinizdeki gönderileri ve daha fazlasını içerir.
  • Daha fazla bilgi için: https://newsroom.fb.com/news/2018/03/privacy-shortcuts/

Reklamverenler, reklamlarını görüp görmediğinizi biliyor mu?

  • Reklamverenlere hangi tarz kişilerin reklamlarını gördüğü (örneğin 30 yaş üstü şu sayıda kadın reklamınızı gördü) ve reklamlarının performansları (örneğin videonuzu gören her 15 kişiden 10’u videoyu 10 saniyeden fazla izledi) hakkında raporlar sunuyoruz; fakat özellikle bir bireyin reklamlarını görüp görmediği bilgisini paylaşmıyoruz.

Facebook özel mesajlarınızdaki bilgileri sizi reklamlarla hedeflemek için mi kullanıyor?

  • Instagram, Messenger ya da WhasApp da dâhil olmak üzere hiçbir ürünümüzde kişiler arasındaki mesajların içerikleri reklam hedeflemesi için kullanılmıyor.

Facebook mikrofonunuzu herhangi bir zamanda size dinlemek için kullanıyor mu?

  • Facebook reklamları bilgilendirmek ya da haber kaynağınızda ne gördüğünüzü değiştirmek için mikrofonunuzu kullanmıyor. Biz, insanların yüksek sesle ne konuştuklarına bağlı olarak değil, ilgileri ve profil bilgilerine dayanarak reklamlar gösteriyoruz.
  • Mikrofonunuza yalnızca eğer uygulamamıza izin verdiyseniz ve ses gerektiren bir özelliği aktif olarak kullanıyorsanız erişiyoruz. Bu, bir video kaydı ya da iki yıl önce sunduğumuz ve durum güncellemenize müzik veya ses eklemenizi sağlayan opsiyonel özelliğimiz olabilir.
  • Daha fazla bilgi için: https://newsroom.fb.com/news/h/facebook-does-not-use-your-phones-microphone-for-ads-or-news-feed-stories/

Facebook reklam hedeflemesi için arama geçmişiniz ya da Facebook dışındaki mesajlarınızın verilerini kullanıyor mu?

  • Telefon konuşmalarınızın veya mesajlarınızın içeriğini reklam hedeflemek için kullanmıyoruz. Rehber yüklemesiyle gelen telefon numaralarını, bir reklamveren özel bir hedef kitle yüklediğinde mesajın doğru kişiye ulaştığından emin olmaya yardımcı olmak için kullanıyoruz.

Facebook, Facebook üzerinde reklam hedeflemesi ile Instagram üzerine reklam hedeflemesi için aynı veri setini mi kullanıyor?

  • Instagram, Facebook ile aynı reklam araçlarını kullanıyor. Böylece reklamverenler Facebook reklamlarında olduğu gibi kampanya oluşturabiliyor, yayınlayabiliyor ve takip edebiliyor. Facebook’ta reklamverenlere sunulan ilgi alanı temelli hedeflemenin aynısı Instagram reklamverenleri için de sunuluyor. Bu, insanların Facebook’ta ve Facebook dışında yaptıklarına bağlı olan ilgi alanlarını temel alıyor.
  • Facebook uygulama ailesinde size, ilgilendiğiniz şirketlerden reklamlar göstermek istiyoruz ve bunu yapabilmemiz için de Instagram’da, Facebook’ta ve kullandığınız üçüncü parti site ve uygulamalarda ne yaptığınız bilgisini kullanıyoruz. Örneğin Instagram’da takip ettiğiniz kişileri ya da beğendiğiniz şeyleri, eğer Facebook hesabınız varsa oradaki bilgilerinizi ve ilgi alanlarınızı, ziyaret ettiğiniz websiteleri ve uygulamaları temel alan reklamlar görebilirsiniz.
  • Ancak tıpkı Facebook’ta olduğu gibi insanlar Reklam Tercihleri, gizleme ve dışarda kalma seçenekleri gibi yöntemlerle bu reklamlar üzerindeki kontrollere erişebilirler.

Facebook, Facebook üzerinde reklam hedeflemesi ile Messenger üzerine reklam hedeflemesi için aynı veri setini mi kullanıyor?

  • Messenger Reklamları (insanların Messenger ana sayfasına yerleştirilen reklamlar), Facebook reklamları ile aynı kitle hedefleme seçeneklerini kullanıyor. Facebook reklamları insanların profillerine ekledikleri bilgiler ve Facebook ve Instagram’da bağlantı kurdukları sayfalar, gruplar ve diğer şeyleri temel alarak hedefleme yapabilir. Buna ilgi alanları, aktiviteler, sevilen müzik, film ve TV dizileri gibi bölümler dâhildir. Daha fazla bilgi için: https://www.facebook.com/business/help/1568130549881135?helpref=faq_content

Devamı

Popüler