Bizi Takip Edin
Men's Health Türkiye

Men's Health Türkiye

Intercity İstanbul Park’ta heyecan bitmiyor

SPOR

Intercity İstanbul Park’ta heyecan bitmiyor

-

 

Intercity İstanbul Park Pisti’nde 3-4-5 Mayıs tarihlerinde Türkiye’nin en büyük sağlıklı yaşam ve spor festivali V Weekend Sports gerçekleştirilecek.

Otomobil müzesinden motorsporlarına, trafik güvenliğinden güvenli sürüşe kadar vermiş olduğu hizmetlerle otomobilin merkezi olan Intercity İstanbul Park, yine bir ilke daha imza atmaya hazırlanıyor. 2018 yılında startı verilen V Weekend festivaller serisi 3-4-5 Mayıs 2019 tarihlerinde gerçekleştirilecek V Weekend Sports ile sürecek. Intercity İstanbul Park Pisti, Türkiye’nin en kapsamlı sağlıklı yaşam ve spor festivalinde 3 gün boyunca tüm spor dallarının buluşmasına, heyecan dolu müsabakalara, birbirinden renkli gösterilere ve herkesin katılımına açık şovlara ev sahipliği yapacak.

Katılımcılar bir yandan gün boyu spor deneyim alanlarında vakit geçirirken, aynı zamanda sağlıklı yaşam seminerlerine katılıp, spor workshop’larında bilgi ve deneyimlerini artırabilecekler. V Weekend Sports’ta ayrıca farklı spor dallarından uluslararası ve ulusal katılıma açık resmi yarışlar da düzenlenecek. V Weekend Sports’u ziyaret edenler ayrıca hayranı oldukları sporcularla tanışma seanslarına girip onlarla sohbet edebilecek ve tanınmış başarılı sporcuların kariyer hikayelerini dinleyebilecekler.

V Weekend Sports kapsamı:

  • V City Fitness Championship adlı Türkiye’nin en büyük CrossFit şampiyonasında 24 ülkeden 150 sporcu katılacak ve rekabetin had safhada yaşanacağı şampiyona için ülkemizin en büyük CrossFit parkuru kurulacak.
  • Gran Fondo Marmara bisiklet yarışlarının organizatörü tarafından düzenlenecek olan Gran Fondo İstanbul Park Bisiklet Yarışları, V Weekend Sports festivali boyunca 1.000 sporcunun katılımına sahne olacak. İki gün boyunca iki ayrı yarışın yapılacağı müsabakada ilk gün gerçekleştirilecek yarış, Intercity İstanbul Park Pisti’nin 4 km’lik kısa pist düzeninde 10 turdan oluşacak. İkinci gün yapılacak yarış ise Formula 1 pistinin 5.3 km’lik uzun pist düzeninde 18 tur olarak gerçekleştirilecek.
  • Intercity İstanbul Park’ın zorlu parkurunda gerçekleştirilecek olan Family Run’da ise aileler yarışacaklar. İster aile olarak ister arkadaş grubu olarak katılım gösterilebilen koşu yarışı, V Weekend Sports’un en ilgi çekici yarışlarından biri olması bekleniyor. Binlerce kişinin mücadele edeceği müsabakanın birincilerini yine yarış pistinde gerçekleşecek olan inanılmaz deneyim hediyeleri bekliyor.
  • Günümüzün popüler başlıklarından biri olan ve hızla spor dalları arasında kendine sağlam bir yer edinen E-spor kategorisinde de 60 sporcunun mücadele edeceği Intercity eRacing Cup Yarışı düzenlenecek.
  • 2016 yılında ülkemizde drone teknolojisini ve sporunu geliştirilmek, tanıtmak ve kullanıcı adedini arttırmak amacıyla kurulan Tech Drone League’in 1. etap yarışı da yine V Weekend Sports kapsamında gerçekleştirilecek. Ziyaretçiler, heyecanlı geçecek yarışları izlemenin ötesinde drone kullanımını da deneyimleyebilecekler. Ayrıca drone satın alınabilecek alanlar da festivalde hazır olacak.
  • İstanbul Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü de basketboldan atletizme, karateden bilek güreşine faaliyette bulunduğu 20’ye yakın spor dalıyla V Weekend Sports’ta yer alacak.
  • 2013 yılından bu yana Intercity İstanbul Park’ta motosiklet eğitimlerini, California Superbike School yarış eğitimlerini ve motosiklet pist günlerini gerçekleştiren MotorOn ekibi tarafından düzenlenen ve 5 ayaktan oluşan Motor On Superbike Şampiyonası’nın ilk ayak yarışı da V Weekend Sports organizasyonunun bir parçası olacak.
  • V Weekend Sports festivalini ziyaret edenler ayrıca katılımcı kulüp ve firmaların çekilişlerinin hediyesi olarak Intercity Cup yarış araçları ile eşsiz deneyimler yaşayabilecekler.

Sağlıklı yaşam ve sporu hayatında tutan tüm ziyaretçilere girişlerin ücretsiz olacağı festivale, şehrin farklı noktalarından İETT seferleri de düzenlenecek.

Continue Reading
Advertisement

SPOR

Yüzme Şampiyonası’nda Türkiye Rekoru Kırıldı

-

Dünya Gençler Yüzme Şampiyonası’nın ikinci gününde milli sporcular 3 branşta final hakkı elde etti ve 3 Türkiye rekoru kırdı.

Macaristan’da düzenlenen Dünya Gençler Yüzme Şampiyonası’nda milli sporcular 3 farklı branşta final hakkı elde edip, 3 de Türkiye rekoru kırdı.

Türkiye Yüzme Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Macaristan’ın başkenti Budapeşte’de devam eden organizasyonda, Mert Ali Satır, Demirkan Demir, Aleyna Özkan ve Gizem Güvenç’ten oluşan 4×100 metre karışık bayrak takımının yanı sıra, 17-18 yaş 200 metre kelebekte Zehra Duru Bilgin, 15-16 yaş 200 metre kelebek de Defne Taçyıldız final yüzme hakkı kazandı.

Devamı

SPOR

Bu akşam TV’de hangi maçlar var?

-

Bu akşam TV’de hangi maçlar var? İşte bu akşamın maçları ve spor programları.

22 AĞUSTOS PERŞEMBE

11:00 A Spor – Spor Ajansı
11:00 TRT Spor – Spor Manşet
14:00 A Spor – Gün Ortası
14:00 TRT Spor – Spor Stüdyosu
15:00 TRT Spor – Gündem Futbol
15:00 beIN Sports Haber – Tüm Sporlar
15:00 A Spor – Transfer Hattı
16:00 TRT Spor – Transfer Günlüğü
17:00 A Spor – Spor Gündemi
17:30 TRT Spor – Spor Akşamı
18:00 beIN Sports 1 – beIN Manşet
18:30 TRT Spor – Spor Merkezi
21:00 A Spor – Futbol Gündemi
21:00 beIN Sports Haber – Sosyal Medya
21:00 TRT Spor – AEK – Trabzonspor (Canlı)
23:00 A Spor – Avrupa Ligi Özel
23:00 TRT Spor – Spor Artı

Devamı

SPOR

Güçlenmek için halat egzersizi

-

Halat egzersizi sizi hem güçlendirecek hem de kaslı bir vücuda sahip olmanızı sağlayacak.

Seated Drummer

Bağdaş kurarak oturun ve avuç içleriniz birbirine bakacak şekilde halatların tutamaçlarını tutun. Kollarınızın birini aşağı ve diğerini yukarı hareket ettirirken karın kaslarınızı sıkın. Halatları çene hizanıza kadar kaldırın.

Battle Slam

Harekete low squat pozisyonunda, ayaklarınız omuzlarınızdan daha geniş olacak şekilde durarak başlayın. Tutamaçları tutun, avuç içleriniz birbirine baksın. Halatları omuzlarınızın üstüne kaldırın. Her iki halatı da aynı anda güçlü bir şekilde yere çarpın ve tekrar edin.

Her harekette karın kaslarınızı sıkın, belinizi korumak için dizlerini hafif bükülü tutun. Boyun ve omurga hizasını korumak için yere değil, iplerin bağlantı noktasına doğru ileri bakın. Halatları tutamacından hafifçe tutun, fazla sıkı tutmak yalnızca gereksiz yere enerji kaybettirecektir.

Lateral Whip

Ayaklarınız omuz genişliğinden biraz daha açık olacak şekilde, dizlerinizi bükerek ayakta durun. Avuç içleriniz birbirine bakacak şekilde halatları tutun. Karın kaslarınızı kullanarak halatları yukarı ve sağa doğru sallayın. Hareketi sol tarafa doğru tekrar edin ve taraf değiştirerek devam edin.

SEVİYE ATLAYIN!

Her harekete 10 saniye interval ekleyerek zorluğu artırabilirsiniz. Ya da şunu deneyin: Standart dalga hareketini yapmak için squat pozisyonuna geçin, sağa ve sonra sola adım atın. Her adımdan sonra dalga hareketini yaparken bir squat yapın.

Devamı

Popüler

 

 

www.pilioo.com

    Loading RSS Feed