Bizi Takip Edin
Men's Health Türkiye

Men's Health Türkiye

Hukukçu fit model: Elle Edwards

FITNESS

Hukukçu fit model: Elle Edwards

-

 

Elle Edwards bir fitness modeli, hukuk öğrencisi ve İngiltereli sporcu. Şimdi Elle Edwards ve onun ilham dolu yaşamına göz atalım.

Sporcu kadınlar, en fit kadınlar dosyasında bugün!

Yemek yemeyi çok sevdiğini söyleyen fitness modeli Elle Edwards’ın tutkularının arasında bir de eğitim var. İyi bir antrenmansız geçen günün üzüntüsünü duyduğunu ifade eden ünlü model, aynı zamanda hukuk öğrencisi.

Başlarda okul hayatına ek olarak dans ve jimnastik ile ilgilenen Elle, zorlu sınav dönemlerinde kendini sürekli yemeğe veriyordu. Bir süre sonra jimnastik ve dansı bırakıp, zorlu sınavlara daha iyi adapte olabileceğini düşünerek sürekli atıştırmaya başladı. Hareketsiz ve sağlıksız bir yaşam ona pahalıya mal oldu, sınavlarını ortalama bir şekilde geçti ancak vücudu ortalamanın üzerinde kilo alma hızı gördü.

Bir gün uyanıp en sevdiği kıyafetlerden birini dolabından çekip çıkardığı zaman, o kıyafetin içine giremediğini görmek onu bir hayli mutsuz etti ve o andan itibaren bazı radikal kararlar aldı. Instagramda 294 binden fazla takipçisi bulunan ünlü fitness modeli, yaşam tarzını değiştirme kararı aldı ve beslenmesine dikkat etmeye başlayarak daha sonra hayatının içine sporu tamamen soktu.

Başlarda kendi vücudundaki değişimleri izlemek için instagrama fotoğraf atmaya başlamıştı ancak, onun inşa ettiği fizik herkesin ilgisini çekmeye başladı. Şimdilerde çevirimiçi bir kariyeri var yani instagram fenomeni bir fitness yıldızı. Tam olarak yıldız olmasa da hayran kitlesi gün geçtikçe artıyor.

    

Milliyet: İngiliz

Meslek: Fitness Modeli, Hukuk Öğrencisi

Antrenman disiplini!

Serbest zamanın az olmasından dolayı, bu az zamana çok şey sığdırmak isteyen Elle Edwards, antrenmanlarını kısa ve yoğun tutarak ilerliyor. Kısa sürede çok sayıda tekrar yapıyor ve hareketleri bozmadan nizami yapmaya çabalıyor. Kalp atış hızını antrenman süresince yoğun tutmayı seven Elle, ağırlık çalışmasından elde ettiği faydayı maksimum düzeyde tutmak için bunu yaptığını söylüyor ve bunun ayrıca kardiyo görevi gördüğüne inanıyor.

 

Elle Edwards’den neler öğrenebiliriz

Elle Edwards’den öğrenebileceğimiz, sağlıklı bir yaşam tarzının hayatınıza çok fazla neşe ve mutluluk getirebileceğidir. Elle gibi bir dönüşüm elde etmek kesinlikle kolay olmasa da, dönüşüm süreci sizi hem zihinsel hem de fiziksel olarak güçlendirir. Eğitimi sürekli tutun ve yolun ne kadar zor olduğunun önemli olmadığını, sonuçların buna değeceğini düşünün. Tıpkı Elle Edwards gibi.

  

 

 

 
 
 
 
 
Bu gönderiyi Instagram’da gör
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Couple of exercises to add to your next leg day! All you need is a box and a plate and a lil bit of space ??? Never forget the importance of the mind to muscle connection when performing exercises like these! – 1️⃣ lunge pulse into kick back 12 per leg x 4 2️⃣ Bulgarian split squat 15 per leg x 4 3️⃣ jump squats 2 mins AMRAP x 4 4️⃣ over head step into squat 12 x 4 – Happy Monday beauties ? Outfit is @gymshark @gymsharkwomen ? shoes are @nike ✔️ – Purchase my Full body and booty guides today and join the @buildandburners family ??? (Link in my bio!) – Song: Fine China by @future & @juicewrld999 ?

Elle Edwards ✨ (@livefitelle)’in paylaştığı bir gönderi ()

 

 
 
 
 
 
Bu gönderiyi Instagram’da gör
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

BOOTY DAY ? 8 exercises to add to your next leg day! *These aren’t the actual weights I use, I use light weights to film* ?? Fueled by @womensbest ofc ♥️ Give them a go and let me know how you get on (if you’re interested in me uploading the entire workout to my YouTube drop it in the comments⬇️!!) – 1️⃣ DB squat into lunge on each side 15 x 4 2️⃣ sumo deadlift 8-10 x 4 3️⃣ banded hip thrust 10 x 4 4️⃣ narrow stance (heels elevated) DL 8-10 x 4 5️⃣ frog stance banded hip thrust 10 x 4 6️⃣ good mornings 8-10 x 4 7️⃣ DB (heels elevated) squats 8 x 4 8️⃣ hamstring ball curls 10 x 4 – HAPPY WEEKEND ♥️

Elle Edwards ✨ (@livefitelle)’in paylaştığı bir gönderi ()

Continue Reading
Advertisement

FITNESS

Yağ Düşmanı: Roberta Mezencio

-

Yağ düşmanı, ağırlık ve protein dostu, kaslı kadın Roberta Mezencio ile tanışalım.

Brezilya doğumlu Roberta Mezencio her zaman fitnesı güçlü bir tutkuyla sürdürdü.

Spor salonundaki ilham verici özverisi ve sosyal medya paylaşımları, Roberta’yi öne çıkaran şey oldu.

Milliyet: Brezilya

Meslek: Spor Modeli

Roberta kardiyoya karşı ağırlık egzersizini tercih ediyor. Sağlıklı bir diyet ile desteklenen yoğun bir egzersiz rutini izliyor.

Roberta bütün yıl boyunca sağlıklı ve besleyici bir diyet uygular. Çoğunlukla fast-food yemekten kaçınır.

Roberta’nin en sevdiği yiyecek grupları arasında yağsız et, kepekli tahıllar, az yağlı süt ve sebzeler bulunur.

Meyvelere gelince, yüksek glisemik meyvelerden kaçınır, çünkü insülin seviyelerini yükseltir.

Devamı

FITNESS

Merkez bölge bitiricileri

-

Spor salonuna iş olsun diye gidiyorsanız, haftanın beş günü antrenman yapmak da fayda etmez. İşleri biraz karıştırarak fark edilebilir değişiklikler yaratın.

Kabul edelim ki birçoğumuz aynı antrenmanları yapmaktayız. Ufak bir koşu, birkaç dakika bench press ve esneme egzersizleri… Devamlı olarak geçmiş zamanı tekrar ederseniz, aldığınız sonuçlar da geçmiştekilerle aynı olur. “The HIITman” adıyla da tanınan kişisel antrenör Courtney Fearon, kaslarınızı bir hafta boyunca şok edebileceğiniz bir antrenman programı tasarladı. İsterseniz eski programlarınızı uygulayabilirsiniz ancak antrenmanınızı bu 20 dakikalık merkez bölge çalışmalarıyla sonlandırın. Asla pişman olmayacaksınız.

Karın

Bu günlerde sıkı bir istasyon çalışması yaparak leg raise, oblique twist, abs wheel rollout ve mountain climber gibi egzersizleri tercih edin.

Sprint

Sprint günlerinizde kısa, aktif ve nispeten daha uzun dinlenme süreleriyle yüksek yoğunluklu interval antrenmanlar yapın. Koşu bandını, AirDyne bisikletlerini ya da SkiErg makinasını kullanabilirsiniz.

Denge

Dengenizi artıracak çalışmalar yaptığınız günlerdeyse weighted dead bug, bird dog, pull down ve plank varyasyonlarını yaparak merkez bölgenizin derinliklerindeki kasları harekete geçirebilirsiniz.

Devamı

FITNESS

Yüklenmeme haftası nedir?

-

Yüklenmeme (deloading),” onarımın ve iyileşmenin desteklenmesi için antrenmanlarınızın gücünün ve yoğunluğunun azaltılması demektir.

Biraz yorgunuz, değil mi? Sizi suçlamıyoruz. Yaz bedenini korumak için harcadığınız onca efor oldukça yorucu olabilir. Geceler günlerden uzunken ayağınızı gazdan çekmek ve tempoyu hafifletmek için doğru zaman olabilir.

Güç ve kondisyon koçu Sam Pepys, “Uygun bir şekilde dinlenmeden vücudunuzun güç üretme kabiliyeti engellenir ve sonuç alamamaya başlarsınız,” diyor. Kaslarınız iyi hissetse bile, ağırlık çalışmak vücudunuzdaki çoklu fonksiyonlardan sorumlu olan merkezi sinir sisteminize (CNS) zarar verir. CNS’niz yıpranmışsa, enerjinizi toplamakta ve günlük yaşamınızda odaklanmakta güçlük çekersiniz.

Her beşinci haftada bir yüklenmeme haftası yapın. Zamanlamanızı ofis partileri sezonuna göre ayarlayabilirsiniz: “Geceleri geç saatlerde eve alkollü dönüp ertesi gün yorucu antrenmanlar yapmak tükenmişliğe giden en kısa yoldur,” diyor Pepys. Tamamen bırakmadan nasıl yavaşlayacağınızdan emin değil misiniz? İpuçlarımız (sağda) işinizi kolaylaştıracaktır.

Yüklenmeme tembellik için bir bahane değil. Pepys’in adımlarını takip edin ve sonuçlarını görün.

AZALTIN

Standart bir antrenman haftasında genellikle kaldırdığınız ağırlıkları ve tekrarları yüzde 50 oranında azaltın.

SAKİN OLUN

Yüksek yoğunluklu antrenmandan vazgeçip sürekli ve sabit kardiyo için maksimum kalp atış hızınızın yüzde 70’ini hedefleyen bir antrenman yapın.

YENİ ŞEYLER DENEYİN

Bu haftayı jimnastik veya yoga gibi farklı idmanları denemek için bir fırsat olarak kullanın.

Devamı

Popüler

 

 

www.pilioo.com