Bizi Takip Edin

FITNESS

Hukukçu fit model: Elle Edwards

Umut Doğan Yıldız

-

 

Elle Edwards bir fitness modeli, hukuk öğrencisi ve İngiltereli sporcu. Şimdi Elle Edwards ve onun ilham dolu yaşamına göz atalım.

Sporcu kadınlar, en fit kadınlar dosyasında bugün!

Yemek yemeyi çok sevdiğini söyleyen fitness modeli Elle Edwards’ın tutkularının arasında bir de eğitim var. İyi bir antrenmansız geçen günün üzüntüsünü duyduğunu ifade eden ünlü model, aynı zamanda hukuk öğrencisi.

Başlarda okul hayatına ek olarak dans ve jimnastik ile ilgilenen Elle, zorlu sınav dönemlerinde kendini sürekli yemeğe veriyordu. Bir süre sonra jimnastik ve dansı bırakıp, zorlu sınavlara daha iyi adapte olabileceğini düşünerek sürekli atıştırmaya başladı. Hareketsiz ve sağlıksız bir yaşam ona pahalıya mal oldu, sınavlarını ortalama bir şekilde geçti ancak vücudu ortalamanın üzerinde kilo alma hızı gördü.

Bir gün uyanıp en sevdiği kıyafetlerden birini dolabından çekip çıkardığı zaman, o kıyafetin içine giremediğini görmek onu bir hayli mutsuz etti ve o andan itibaren bazı radikal kararlar aldı. Instagramda 294 binden fazla takipçisi bulunan ünlü fitness modeli, yaşam tarzını değiştirme kararı aldı ve beslenmesine dikkat etmeye başlayarak daha sonra hayatının içine sporu tamamen soktu.

Başlarda kendi vücudundaki değişimleri izlemek için instagrama fotoğraf atmaya başlamıştı ancak, onun inşa ettiği fizik herkesin ilgisini çekmeye başladı. Şimdilerde çevirimiçi bir kariyeri var yani instagram fenomeni bir fitness yıldızı. Tam olarak yıldız olmasa da hayran kitlesi gün geçtikçe artıyor.

    

Milliyet: İngiliz

Meslek: Fitness Modeli, Hukuk Öğrencisi

Antrenman disiplini!

Serbest zamanın az olmasından dolayı, bu az zamana çok şey sığdırmak isteyen Elle Edwards, antrenmanlarını kısa ve yoğun tutarak ilerliyor. Kısa sürede çok sayıda tekrar yapıyor ve hareketleri bozmadan nizami yapmaya çabalıyor. Kalp atış hızını antrenman süresince yoğun tutmayı seven Elle, ağırlık çalışmasından elde ettiği faydayı maksimum düzeyde tutmak için bunu yaptığını söylüyor ve bunun ayrıca kardiyo görevi gördüğüne inanıyor.

 

Elle Edwards’den neler öğrenebiliriz

Elle Edwards’den öğrenebileceğimiz, sağlıklı bir yaşam tarzının hayatınıza çok fazla neşe ve mutluluk getirebileceğidir. Elle gibi bir dönüşüm elde etmek kesinlikle kolay olmasa da, dönüşüm süreci sizi hem zihinsel hem de fiziksel olarak güçlendirir. Eğitimi sürekli tutun ve yolun ne kadar zor olduğunun önemli olmadığını, sonuçların buna değeceğini düşünün. Tıpkı Elle Edwards gibi.

  

 

 

 
 
 
 
 
Bu gönderiyi Instagram’da gör
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Couple of exercises to add to your next leg day! All you need is a box and a plate and a lil bit of space 👏🏼🍑 Never forget the importance of the mind to muscle connection when performing exercises like these! – 1️⃣ lunge pulse into kick back 12 per leg x 4 2️⃣ Bulgarian split squat 15 per leg x 4 3️⃣ jump squats 2 mins AMRAP x 4 4️⃣ over head step into squat 12 x 4 – Happy Monday beauties 😘 Outfit is @gymshark @gymsharkwomen 🦈 shoes are @nike ✔️ – Purchase my Full body and booty guides today and join the @buildandburners family 🍑💪🏼 (Link in my bio!) – Song: Fine China by @future & @juicewrld999 🎵

Elle Edwards ✨ (@livefitelle)’in paylaştığı bir gönderi ()

 

 
 
 
 
 
Bu gönderiyi Instagram’da gör
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

BOOTY DAY 🍑 8 exercises to add to your next leg day! *These aren’t the actual weights I use, I use light weights to film* 💪🏼 Fueled by @womensbest ofc ♥️ Give them a go and let me know how you get on (if you’re interested in me uploading the entire workout to my YouTube drop it in the comments⬇️!!) – 1️⃣ DB squat into lunge on each side 15 x 4 2️⃣ sumo deadlift 8-10 x 4 3️⃣ banded hip thrust 10 x 4 4️⃣ narrow stance (heels elevated) DL 8-10 x 4 5️⃣ frog stance banded hip thrust 10 x 4 6️⃣ good mornings 8-10 x 4 7️⃣ DB (heels elevated) squats 8 x 4 8️⃣ hamstring ball curls 10 x 4 – HAPPY WEEKEND ♥️

Elle Edwards ✨ (@livefitelle)’in paylaştığı bir gönderi ()

FITNESS

Evde bulunması gereken spor ekipmanları

Umut Doğan Yıldız

-

Egzersiz yapabilmek için pahalı spor ekipmanlarına sahip olmanız gerektiğini düşünmeyin.

Fitness Eğitim Direktörü Samantha Clayton, egzersize yeni başlayanlar için düşük, hatta sıfır maliyetli ekipmanları sıralıyor.

Egzersiz yaparken yeteri kadar sıvı almamız önemlidir. Eğer dışarıda yürüyüş veya başka bir egzersiz yapacaksan, yanında su bulundurmayı ihmal etme. Aynı şekilde evde egzersiz yaparken de yeterli miktarda su alımı büyük önem taşır.

Yoga matı

Uygun fiyat alternatifleriyle kolaylıkla ulaşabileceğiniz bir yoga matı, ihtiyaç duyduğun anda bir egzersiz alanı yaratmanızı sağlar. Yoga matı kullanmak için yoga yapmak şart değil: Mat, şınav ve mekik hareketlerinin yanı sıra farklı mekanlarda yapacağınız egzersizler için temiz ve kaymaz bir zemin sağlar. Yoga matına alternatif olarak halı veya havlu da kullanabilirsiniz.

Dambıl

Dambıllar, dayanıklılık antrenmanlarının vazgeçilmezidir ve mükemmel sonuçlar verir. Dolayısıyla doğru ağırlıkta bir dambıl seçmek büyük önem taşır.

Örneğin daha hafif ancak iyi bir forma sahip dambıllar, ağır ve daha kötü formdaki dambıllara göre çok daha iyi sonuçlar verir.

Atlama ipi

Atlama ipiyle hem çok eğlenebilir hem de mükemmel bir kardiyo egzersizi yapabilirsiniz. Ayrıca atlama iplerini vücut esnekliğini artırmak için yapacağınız egzersizlerde de kullanabilirsiniz. Alternatif olarak herhangi bir iple de ilerleyebilirsiniz.

Direnç bandı

Direnç bandı; pratik, hafif ve kullanımı kolay bir ekipman. Direnç bandına alternatif olarak yumuşak bir ip veya rulo yapılmış bir havlu, basit egzersizlerde işe yarayabilir. Fitness için tasarlanmamış tüpleri veya lastikleri kullanmanızı ise önermem çünkü bunlar egzersiz sırasında koparak vücudunuza zarar verebilir.

Sağlık topu

Sağlık topuyla etkili üst ve alt vücut egzersizleri yapabilirsin. Bu toplar özellikle bir partnerle birlikte yapılan egzersizlerde oldukça işe yarıyor. Sağlık topuna alternatif olarak basketbol veya futbol topu kullanabilirsiniz.

Ayarlanabilir step tahtası

Egzersiz amaçlı step tahtaları az yer kaplar ve dairesel hareketlerde veya kardiyo egzersizlerinde rahatlıkla kullanılabilir. Kaymaz yüzeyli, yüksekliği ayarlanabilir bir step seçmeye özen gösterin. Step tahtasına alternatif olarak sağlam bir ahşap kutu, sandık veya basamak kullanabilirsiniz.

Kronometre

İnterval antrenmanlarını doğru yapmak için mutlaka kronometre kullanmak gerekir. Ayrıca kronometre, egzersiz veya koşu süresi hakkında doğru bilgi verir ve kendinize karşı dürüst olmanızı sağlar. Bunun için kronometre özelliği bulunan bir cep telefonu da kullanabilirsiniz.

Motivasyon müziği

Müzik stresten arınmana ve kalan dakikalara odaklanmak yerine egzersizin tadını çıkarmanıza yardımcı olur.

Devamı

FITNESS

Basketbol İçin Antrenman Programı 1

Umut Doğan Yıldız

-

Basketbol antrenmanları için güçlendirici ve kondisyon artırıcı egzersiz programı serisi hazırladık.

Personal Trainer / Master Trainer Can Bayık, basketbol oynarken performansınızı en üst seviyeye çıkarmak ve sizi sakatlıklardan korumak için Men’s Health takipçilerine özel 4 haftalık bir antrenman programı hazırladı. Uygulamanız gereken bu antrenmanın ikinci programını videoda görebilirsiniz. Bu antrenman programı toplamda 3 set sürüyor ve 4 hareketten oluşuyor. Antrenör Can Bayık, hareketleri 45 saniye uygulamanızı ve aralarda 15 saniye dinlenmenizi öneriyor. Tekrar başa döndüğünüzde aralarda 1 dk dinlenmeyi de unutmayın. 

Bu videoda göreceğiniz başlıca hareketler Around The World, Core Bag Reverse Lunge, Dumbbell Lateral Raise, Front Raise, Montain Climber’dan oluşuyor.

Devamı

FITNESS

Omuzlarınızı ateşyelecek 4 hareketlik dumbbell antrenmanı

-

Editör :

Vücudunuzu dumbbelllardan güç alarak dönüştürün.

Dumbbell, en yaygın kullanılan fitness ekipmanı olabilir. Fakat bu kadar yaygın olması, dumbbell antrenmanlarının sıkıcı olmasını gerektirmiyor.

Bu antrenmanda, antrenör Alexia Clark curl ve press gibi klasik hareketleri küçük numaralarla modifiye ederek, merkez bölge ve omuz dayanıklılığını geliştirmeyi, dolayısıyla da üst gövdenizi şekillendirmeyi hedefliyor.

 

Dumbbell row hareketi sırtınızı ve omuzlarınızı hedeflerken, merkez bölgenizi de çalıştıracak. Sonraki hareketle birlikte omuzlarınız, ağırlığı göğüs seviyesinde tutmak için yer çekimine meydan okurken, özellikle ön ve yan omuz kaslarınız ekstradan çalışacak.

Dumbbell single-arm split-stance rows and presses hareketi ile 2 klasik üst gövde hareketini tek bir kalemde yapacak ve metabolizmanızı ateşleyeceksiniz.

Dumbbell circle press, triceps kaslarınızın desteği olmaksızın omuzlarınıza ekstra yük bindirecek. Ayrıca biceps kaslarınızı da çalıştıracaksınız. Özetle, hem biceps hem de omuz kaslarınız cayır cayır yanacak.

 

Talimatlar: Aşağıda yer alan hareketleri sırası ile 40’ar saniye yapın. Her bir hareketin arasında 20 saniye dinlenin.

  1. Dumbbell row reach
  2. Dumbbell 2-hand position pull
  3. Dumbbell single-arm split-stance row and press
  4. Dumbbell circle press

Bu, 1 turdur. Toplamda 3-5 tur yapın.

Devamı

Popüler

 

www.pilioo.com