Bizi Takip Edin

İlklerin öncüsü Hillside Beach Club, 6-12 Mayıs tarihleri arasında 6. kez gerçekleşecek klasikleşen İyi Hissetme Haftası “Feel Good Week” programını açıkladı. Bedeni dinlendirirken, ruhu besleyecek aktivite ve atölyelerle hazırlanmış bu hafta boyunca deniz ve güneşin tadını çıkaran misafirler, iyi hissettiren yepyeni deneyimler yaşama imkanı da bulacak.

Yenilikçi uygulamaları ile ilklerin öncüsü konumunu yıllardır koruyan Hillside Beach Club, (İyi Hissetme Haftası) “Feel Good Week” ile misafirlerine ilham verici keşifler yapmanın mümkün olduğu bir program hazırladı. Bu özel hafta boyunca heyecanla beklenen aktivitelerin yanında misafirler, birbirinden farklı ve yenilikçi atölyeler ile de tanışacak.

İyi hissettiren atölyeler: Soundala, Ajna Light, Kristal ve Nefes Terapisi…

Bu yıl 6-12 Mayıs tarihleri arasında altıncısı gerçekleşecek Feel Good Week, gün boyu farklı konularda atölye, konuşma ve aktivitelerle dolu bir program sunuyor.

Tibet kaseleri, şaman davulu gibi etnik enstrümanlar kullanılarak bedeni yeniden akort etmeyi amaçlayan Soundala Terapi, belirli bir frekansta verilen led ışıklar ile derin meditasyona geçmeyi sağlayan Ajna Light, doğru nefes almayı öğreterek derin rahatlama sağlayan Nefes ve Kristal Terapisi, yıldız haritası okumanın inceliklerinin konuşulacağı Astroloji Atölyesi Feel Good Week’e özel, bedeni pozitif enerji ile doluracak aktivitelerden sadece birkaçı… Üstelik Hillside Beach Club misafirlerinin, tüm bu atölyelerle bağlantılı bireysel seanslara da katılma imkanı bulunuyor. 

Dileyen misafirler yeni güne Hillside Beach Club’ın sesiz koyu Silent Beach’de yoga ve meditasyon ile başlayabilir ya da gün içinde yin yoganın rahatlatan ve gevşeten etkisi ile tanışabilirler. Güne tertemiz bir zihinle merhaba diyen misafirler, hafta boyunca alanında uzman yoga eğitmenlerinin derslerini de deneyimleme imkanı bulacak. Yoga tutkunlarının heyecanla beklediği teknede yoga ve günbatımı meditasyonu ile Silent Beach’de gerçekleşecek gece meditasyonu haftanın unutulmaz etkinliklerinden olacak.

Süper besin “microfarm” ve Juice Atölyesi ile içten dışa iyi hisseddin

Çeşitli sebze ve ot tohumlarından büyüyen, yenilebilir bitkiler olan mikro yeşillikler ile ilgili detaylı bilgi sahibi olmanın mümkün olduğu atölye, bu özel hafta boyunca misafirlerle buluşacak. Katılan herkesin Living Food & Microfarm atölyesi sonunda kendi mikro yeşilliğini üretebilmesi ve bu süper besin deneyimini yaşamına katabilmesi mümkün. Feel Good Week kapsamında sağlıklı beslenme programlarını misafirlerine deneyimleterek göstermeyi amaçlayan bir diğer atölye ise Eating Well & Juice. Sebze ve meyve çeşitleri kullanarak “juice” yapımı ve faydaları hakkında detayların konuşulacağı atölye sonunda misafirler hem juice yapımı hakkında bilgi sahibi olacak, hem de bilinçli tüketimin yollarını öğrenecek.

Bu yıl programa yepyeni atölyeler eklendi

Eğlenirken öğreten “edutainment” akımının Türkiye’deki öncüsü Hillside Beach Club, bu yıl Feel Good Week programına yepyeni atölyeler de ekledi. Bitki özlerinden elde edilen yağların kişinin fiziksel, duygusal ve ruhsal sağlığı için kullanılması olarak özetlenebilen aromaterapi,  bu haftaya özel bir atölye ile misafirlerle buluşacak. Kokuların şifa verici özelliklerine değinilecek atölyenin sonunda katılımcılar seçtikleri kokulardan aromaterapi yağlarını oluşturabilecek ve dileyen misafirler kendilerine özel bu yağlar ile masaj yaptırabilecek.

Konuklar, İyi Hissetme Haftası boyunca deneyimledikleri atölyeler sonunda edindikleri yeni alışkanlıkları ve hobileri uygulama imkanı da bulacak. Canlı çiçeklerle yaka iğnesi veya saç tokası olarak tasarlanabilen parçaların yapılacağı atölye ile çiçeklerin iyi hissettiren enerjisi tüm haftaya yayılacak ve misafirler kendi ürettiği parçaları kullanabilecek. Konukların kendilerini doğanın enerjisine bırakarak iletişim kurma yollarını geliştirecekleri atölye Doğa ile Bağlantı Kurmak ise bu sezon Feel Good Week misafirleri ile buluşacak yeni atölyelerden. Hafta boyunca spirituel film gösterimlerinin gerçekleşeceği ve bu filmlerin bir uzman eşliğinde yorumlanacağı Hillside Beach Club Feel Good Week, bu yıl da iyi hissetmek isteyenlerin adresi olacak.

www.hillsidebeachclub.com

facebook.com/hillsidebeachclub

twitter.com/HillsideFethiye

instagram.com/hillsidebeachclub

STİL & BAKIM

Spor ve klasik bir arada

Umut Doğan Yıldız

-

25 yıldır başarılı çizgisini koruyan ünlü saat markası Momentus, klasik ve spor şıklığını bir arada yaşamak isteyenler için; en iddialı saat koleksiyonu TimeMaster Collection’ı hazırladı.

Tüm enerjisini saat tasarımı ve üretimi için kullanarak her tarza, her bütçeye ve her ana uyum sağlayan Momentus’un, yüksek teknolojili tesislerde, kaliteli el işçiliği ile ürettiği TimeMaster Collection’ı, kendine has tarzını yansıtıyor.

Klasik ve spor tarzı bir araya getirerek çarpıcı bir şıklık sunan TimeMaster Collection, safir ve mineral camdan, seramik ve çelik kordona, hareketli kadran tasarımlardan güçlü kasa şekillerine kadar birçok tarzı beraberinde barındırıyor.

Sporda, alışverişte, yemekte ve davetlerde mükemmel anlarınızın tamamlayıcısı olan TimeMaster Collection, geniş renk skalası ile de her kıyafete kolayca kombinlenebiliyor. TimeMaster Collection’a avantajlı fiyatlarla momentus.com.tr’den ulaşabilirsiniz.

Devamı

STİL & BAKIM

Mago Man ve Mistral işbirliği ile 90’lar havası geliyor

Umut Doğan Yıldız

-

Mago Man ikonlaşmış moda markası mistral ile işbirliği içerisinde 90’lardan esinlenen bir koleksiyon sunuyor.

Sınırlı nitelikteki bu koleksiyon, 3 Haziran tarihinden itibaren seçili mağazalarda ve online ortamda satışa sunulacak.

Kapsül koleksiyon içerisinde, bel çantaları ve balıkçı şapkaları gibi retro kesim aksesuarların dahil olduğu 30’u aşkın giysi yer alıyor. 

Mango Man, 2019 İlkbahar/Yaz sezonu için ünlü moda markası Mistral ile gerçekleştirdiği işbirliğini sunuyor. Bu, 3 Haziran’dan itibaren seçili mağazalarda ve online olarak satışa sunulacak 30’u aşkın giysi ve aksesuardan oluşan sınırlı nitelikte bir koleksiyon.

İsviçre’den ikonlaşmış ve su sporları sektöründe öncü moda markası Mistral, cesur renkler, teknik malzemeler ve yaratıcı baskıları kullanımıyla seksenli ve doksanlı yıllarda bir referans halini aldı. “90’lardan esinlenen koleksiyon” şeklindeki sloganıyla Mango, bu dönemin ruhunu modern bir havayla birleştiren bir işbirliği oluşturmak için Mistral’ın arşivlerini inceledi.

Yazın en tipik giysilerinden en modern street wear ögelere kadar ürünlerin bulunduğu bu koleksiyon içerisinde şortlar, süveterler, plaj kıyafetleri ile suya dayanıklı cep telefonu kılıfları ve bel çantaları, güneş gözlükleri için ipler ve balıkçı tarzı şapkalar gibi retro kesim ikonlaşmış aksesuarlar yer alıyor. Canlı kırmızı, ışıltılı mavi ve neon sarı renkler, 90’lı yılların tarzını anan şaşırtıcı giysiler ve baskılarda bir araya geliyor.

Mistral’ın aktif yapısına sadık kalan bu koleksiyonda, aynı zamanda su geçirmez astarlar, yapay kauçuk kumaşlar ve parçaları kenetleyen teknik ögeler de bulunuyor.

 “Mango Man, yeni alanları keşfediyor ve yakın bir gelecekte yeni işbirlikleri yapmayı planlıyor. Mistral, bu yeni ürün grubunun sunumu için ideal bir ortak oldu. Plaj için ideal giysileri street wear’a taşıyacak 90’lı yıllardan esinlenen bir koleksiyon oluşturmak için güçlerimizi birleştirdik.”

Jan Rivera, Mango İmaj Müdürü

“Bu mükemmel bir işbirliği. Modern eğilimleri sürdüren Mango Man, 90’lı yılların “Mistral tarzı”nın ikonlaşmış parçalarından ilham aldı. Sonuç olarak ortaya çıkan koleksiyon, Mistral’in gurur duyacağı, canlı renkli giysi ve aksesuarlar sunuyor. Mistral, o dönemde de canlı renkler ile tarzı bakımından, sokaklardan plajlara ve sörften okyanusa daima “Water life and living” sloganına bağlı kalarak zamanının ötesindeydi ve günümüzde de bir ilham kaynağı olmaya devam ediyor.”

Ado Huisman, Mistral International Şirketinin CEO’su

Devamı

STİL & BAKIM

adidas Originals ve Fiorucci’den Yaz Koleksiyonu

Umut Doğan Yıldız

-

adidas Originals ve Fiorucci, yaptıkları ilk iş birliğinin büyük başarısı ardından daha büyük ve daha cesur bir seri yaratmak için yeniden bir araya geldi. Yeni koleksiyon, seyahat kaçamağı için mükemmel bir yaz tatili gardırobundan ilham alıyor.

adidas Originals ve Fiorucci iş birliğinin ikinci dalgası bu iki marka arasındaki sinerji ve ortak vizyonu yeniden ortaya çıkarıyor. Koleksiyon, Fiorucci mirasının üzerinde yükselen klasik adidas simgelerine odaklanıyor. Fiorucci’nin tarihini ve pozitif çizgilerini alıyor, adidas Originals’ın zamanın ötesindeki siluetleriyle birleştiriyor. Sonuç olarak, her iki markanın da bütünlüğünü ve klasik tarzını koruyan, neşeli bir kapsül koleksiyonu ortaya çıkıyor. 

İki marka arasındaki ilk iş birliği, gençlik kültürünü desteklemek ve kadınları güçlendirmek adına yaratıcılığın sınırlarını tasarım estetiğini kullanarak zorlama isteğinden ortaya çıkmıştı. Koleksiyon, her iki markanın da kadınların kıyafetlerine canlılık, neşe, rahatlık ve tarz  katmaya olan bağlılığını destekliyor.

Bugünün milenyum kadınına ve Z jenerasyonuna hitap eden koleksiyondaki tüm parçalar, Fiorucci’nin desteklediği, adidas Originals‘ın zamanın ötesindeki tasarımlarını birleştiren eğlenceli ve sonsuz yaz estetiğini yansıtıyor. Fiorucci çizim arşivleri en zengin ve yenilikçi arşivlerden olma özelliğini koruken, diğer yandan 80’lerin tişört, dergi, poster ve pek çok öğesine yayılmış orijinal görsel temalarına da selam duruyor.  

adidas Meets Fiorucci koleksiyonu 10 Mayıs’ta satışa sunuluyor.

Devamı

Popüler

 

www.pilioo.com