Bizi Takip Edin
Men's Health Türkiye

Men's Health Türkiye

BABALAR GÜNÜ İÇİN HEDİYE TAVSİYELERİ!

Sizin için her zaman fedakarlıkların en büyüğünü yapan babanızın hakkı hiçbir hediyeyle ödenmez. Ancak babanızı biraz olsun sevindirebilir, ona alacağınız hediye ile sizin için değerli olduğunu hissettirebilirsiniz. Yaklaşan babalar günü ise bunun için büyük bir fırsat! İşte sizin için babalara alınacak hediye tavsiyeleri.

1- Tavla

 

Tavla’da kendine rakip tanımayan babanıza onu yansıtan renklerde ve üzerinde adı yazılı olan bir tavla almak güzel olabilir. İsim yazdırmanız ise babanızın ayrıca hoşuna gidecektir.

2- Matkap Seti

Gevşeyen prizlerin tekrar yerine takılması, ampül değişimi, ufak tefek tesisat tamirleri, bozulan kumandanın içini açıp üfleme gibi işlerle uğraşan ve “elimden her iş gelir benim” diyen babanızın yaratıcılığını bir üst seviyeye taşıyacak olan matkap seti, babaları çok sevindirecek gibi duruyor.

3- Saat

Saat, her dönemin en favori hediyesi olsa gerek. Babanızın aklından zaten hiç çıkmıyorsunuz ancak koluna taktığı bu güzel hediye ile sizi tebessüm ederek anmasını sağlayabilirsiniz. Onu mutlu edecek ve gardırobunun vazgeçilmezi olarak kolundan hiç çıkmayacak kaliteli bir saate yatırım yapmanızı öneririz.

4- Spor salonu üyeliği

Men’s Health erkeğinin babasına vereceği en güzel hediyelerden biri de şüphesiz ki spor salonu üyeliği olurdu. Artık bir delikanlı sayılmayacak olan babanızın düzenli olarak spor yapmasını ve sağlıklı bir şekilde hayat sürmesini istiyorsanız, bu hediye hem sizin için hem de babanız için mükemmel olacaktır. Babanızla aynı salonda salonda olmayacaksanız, babanızla gerçekten ilgilenebilecek ve ona uygun antrenmanları yaptırabilecek salonları şimdiden aramaya başlayın.

5-Kişisel bakım ürünü

Her dönemin en favori hediyesi olan parfüm fikrini biraz genişletmemiz gerekmiyor mu? Erkek bakım ürünleri bunun için güzel bir tercih olabilir. Her gün evinden işine büyük bir savaş veriyormuşcasına çıkan yorgun savaşçı babalarımızın rahatlamaya ihtiyacı var. Onlar için hediye seçerken doğallığa, sadeliğe, sağlığa ve hayatı kolaylaştıracak rahatlatıcı etkiye dikkat etmemiz gerekiyor.

Tam bu noktada hayırlı evlatların imdadına tıpkı babalar gibi sözünün arkasında duran Amway HYMM yetişiyor.

Kaydırıcı bant sayesinde rahat bir traş imkanı yaşayan, aynı zamanda Aloe Vera ve E vitamini içeren 5 bıçaklı traş makinesinin keyfini süren babalar, rezene tohumu özlü traş jeli ya da meyankökü özlü köpüren traş jeli ve traş bıçağı yangısını yok eden traş sonrası losyonla iyi bir hisse kavuşacaklardır.

Cildi  yorucu bir güne hazırlamak veya yorucu bir günün ardından rahatlatmak için özel olarak üretilen Amway HYMM ürünleri içinde; hem saç hem de vücut için aynı anda kullanma pratikliği sunan nane özlü ve deniz mineralli şampuan, ayrıca cildin doğal nefes almasını sağlayan ve alüminyum içermeyen adaçayı yaprağı özlü deodorant da mevcut.

6- Babalar gününe özel torunlu fotoğraf

Eğer çocuğunuz varsa, şüphesiz ki babanız ona bayılıyor. Babanızın torunuyla olan bir fotoğrafını bastırmaya ne dersiniz? Bu fikir babanızı hem duygulandırır hem de çok sevindirir.

7- El yapımı soy ağacı 

Son olarak babanıza el yapımı bir şey hediye etmek istediğinizi düşünerek, sizin için şahane olacak bir öneriyi sunuyoruz: El yapımı soy ağacı! Annenizin, kardeşinizin ya da babanızın çok değer verdiği kişilerin guaj boya ile el izlerinin basılı olduğu bu tabloya, babanız için de bir boşluk bırakmayı unutmayın. Hem babanız için hem de sizin için güzel bir hatıra olacak bu hediye güzel bir alternatif olabilir.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading
Advertisement

FITNESS

Yağ Düşmanı: Roberta Mezencio

-

Yağ düşmanı, ağırlık ve protein dostu, kaslı kadın Roberta Mezencio ile tanışalım.

Brezilya doğumlu Roberta Mezencio her zaman fitnesı güçlü bir tutkuyla sürdürdü.

Spor salonundaki ilham verici özverisi ve sosyal medya paylaşımları, Roberta’yi öne çıkaran şey oldu.

Milliyet: Brezilya

Meslek: Spor Modeli

Roberta kardiyoya karşı ağırlık egzersizini tercih ediyor. Sağlıklı bir diyet ile desteklenen yoğun bir egzersiz rutini izliyor.

Roberta bütün yıl boyunca sağlıklı ve besleyici bir diyet uygular. Çoğunlukla fast-food yemekten kaçınır.

Roberta’nin en sevdiği yiyecek grupları arasında yağsız et, kepekli tahıllar, az yağlı süt ve sebzeler bulunur.

Meyvelere gelince, yüksek glisemik meyvelerden kaçınır, çünkü insülin seviyelerini yükseltir.

Devamı

FITNESS

Merkez bölge bitiricileri

-

Spor salonuna iş olsun diye gidiyorsanız, haftanın beş günü antrenman yapmak da fayda etmez. İşleri biraz karıştırarak fark edilebilir değişiklikler yaratın.

Kabul edelim ki birçoğumuz aynı antrenmanları yapmaktayız. Ufak bir koşu, birkaç dakika bench press ve esneme egzersizleri… Devamlı olarak geçmiş zamanı tekrar ederseniz, aldığınız sonuçlar da geçmiştekilerle aynı olur. “The HIITman” adıyla da tanınan kişisel antrenör Courtney Fearon, kaslarınızı bir hafta boyunca şok edebileceğiniz bir antrenman programı tasarladı. İsterseniz eski programlarınızı uygulayabilirsiniz ancak antrenmanınızı bu 20 dakikalık merkez bölge çalışmalarıyla sonlandırın. Asla pişman olmayacaksınız.

Karın

Bu günlerde sıkı bir istasyon çalışması yaparak leg raise, oblique twist, abs wheel rollout ve mountain climber gibi egzersizleri tercih edin.

Sprint

Sprint günlerinizde kısa, aktif ve nispeten daha uzun dinlenme süreleriyle yüksek yoğunluklu interval antrenmanlar yapın. Koşu bandını, AirDyne bisikletlerini ya da SkiErg makinasını kullanabilirsiniz.

Denge

Dengenizi artıracak çalışmalar yaptığınız günlerdeyse weighted dead bug, bird dog, pull down ve plank varyasyonlarını yaparak merkez bölgenizin derinliklerindeki kasları harekete geçirebilirsiniz.

Devamı

FITNESS

Yüklenmeme haftası nedir?

-

Yüklenmeme (deloading),” onarımın ve iyileşmenin desteklenmesi için antrenmanlarınızın gücünün ve yoğunluğunun azaltılması demektir.

Biraz yorgunuz, değil mi? Sizi suçlamıyoruz. Yaz bedenini korumak için harcadığınız onca efor oldukça yorucu olabilir. Geceler günlerden uzunken ayağınızı gazdan çekmek ve tempoyu hafifletmek için doğru zaman olabilir.

Güç ve kondisyon koçu Sam Pepys, “Uygun bir şekilde dinlenmeden vücudunuzun güç üretme kabiliyeti engellenir ve sonuç alamamaya başlarsınız,” diyor. Kaslarınız iyi hissetse bile, ağırlık çalışmak vücudunuzdaki çoklu fonksiyonlardan sorumlu olan merkezi sinir sisteminize (CNS) zarar verir. CNS’niz yıpranmışsa, enerjinizi toplamakta ve günlük yaşamınızda odaklanmakta güçlük çekersiniz.

Her beşinci haftada bir yüklenmeme haftası yapın. Zamanlamanızı ofis partileri sezonuna göre ayarlayabilirsiniz: “Geceleri geç saatlerde eve alkollü dönüp ertesi gün yorucu antrenmanlar yapmak tükenmişliğe giden en kısa yoldur,” diyor Pepys. Tamamen bırakmadan nasıl yavaşlayacağınızdan emin değil misiniz? İpuçlarımız (sağda) işinizi kolaylaştıracaktır.

Yüklenmeme tembellik için bir bahane değil. Pepys’in adımlarını takip edin ve sonuçlarını görün.

AZALTIN

Standart bir antrenman haftasında genellikle kaldırdığınız ağırlıkları ve tekrarları yüzde 50 oranında azaltın.

SAKİN OLUN

Yüksek yoğunluklu antrenmandan vazgeçip sürekli ve sabit kardiyo için maksimum kalp atış hızınızın yüzde 70’ini hedefleyen bir antrenman yapın.

YENİ ŞEYLER DENEYİN

Bu haftayı jimnastik veya yoga gibi farklı idmanları denemek için bir fırsat olarak kullanın.

Devamı

Popüler

 

 

www.pilioo.com