Bizi Takip Edin
Men's Health Türkiye

Men's Health Türkiye

Halterci kadın: Mattie Rogers

SPOR

Halterci kadın: Mattie Rogers

-

 

Mattie Rogers, 69 kilogram kategorisinde yarışan Amerikalı bir profesyonel halterci. İşte onun ilham verici hayatı!

Ama Mattie her zaman bir halterci olmayı planlamıyordu. Küçük yaşlarda jimnastikle tanıştı ve amigo olmaya büyük heves etti.  Daha sonraki yıllarda CrossFit ile karşılaştı ve bir süre bu spora sadık bir şekilde gönül verdi.

Mattie, ağırlık kaldırma konusunda tutkulu hale geldiğinde CrossFit artık ona yetmemeye başladı ve halter müsabakalarına geçti.

 

Yaş: 23

Kilo: 70.3

Boy: 170 cm

Halter Yarışmaları Başarıları

2017

Dünya Halter Şampiyonası, Anaheim ABD, 3. sıra (69kg sınıfı)
Pan-Amerikan Şampiyonası, Miami USA, 2. sıra (69kg sınıfı)
Ulusal Şampiyonalar, Chicago ABD, 1. sıra (69kg sınıfı)

2016

Amerikan Açık, Orlando ABD, 1. sıra (69kg sınıfı)
Dünya Üniversite Şampiyonası, Merida Meksika, 1. sırada (69kg sınıfı)
Ulusal Üniversite Şampiyonaları, New Orleans ABD, 1. sıra (69kg sınıfı)
Ulusal Şampiyonalar – Olimpiyat Denemeleri, Salt Lake City ABD, 1. sırada (69kg sınıfı)

2015

Dünya Halter Şampiyonası, Houston ABD, 15. sırada (69kg sınıfı)

   

Tam adı Martha Ann Rogers olan sporcu, Ağustos 1995’te Florida’da doğdu. Ailesi tarafından spora teşvik edilen ünlü sporcunun, tutkulu bir sporcu olmasındaki büyük pay, futbol tutkusu olan babasına aitti. Babasının kanser olmasıyla birlikte tam anlamıyla hayatı kabusa dönen Mattie, bu durumu ailesiyle birlikte, sevgi bağlarıyla atlattı. Babasının kanserle mücadelesini izlemek, ona hayata karşı daha da tuttkulu ve sıkı tutunmak konusunda ilham verdi.

Yaşadığı kötü hayat tecrübeleri, bu tecrübelerden bir şeyler öğrenerek çıkmasını sağladı. Halter sporuyla ilgilenen ünlü sporcu, bu sporda adından söz ettiren biri haline geldi.

Mattie Rogers’dan neler öğrenebiliriz

Mattie Rogers’dan öğrenebileceğimiz şey, hayatın sizi aşağıya çekmesine izin vermek yerine, hayatın size sunduğu zorluklardan bir şeyler öğrenmeniz gerektiğidir.

     

 

 

 

 
 
 
 
 
Bu gönderiyi Instagram’da gör
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Building. 120kg/264lbs doubles. @eleikosport @eleikousa @2poodperformance

Mattie Rogers ? (@mattiecakesssss)’in paylaştığı bir gönderi ()

 
 
 
 
 
Bu gönderiyi Instagram’da gör
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Well I was allowed to touch a barbell today…. just not how I would have liked to use it ? Crossfit things, lots of sprinting things and supposed to be strict things that were pretty busted cause my body is confused by this weird cardio. First time training in anyway in 5 days which is some kind of PR. Still not allowed to actually lift at all, but I understand it’s for the better. The quad is a long four years, doesn’t matter how great you are in the beginning of it if you can’t last till the end of it. Training for longevity ?? Still antsy to get back to regular training at the start of the new year. With training being weird and not what I’m used to, I’m so thankful to have @rpstrength so at least my diet can be consistent. I took a nice little break from that as well while on vacation, but I’m SO PUMPED to at least have that back to normal now that I’m back home. Use code “MATTIE10” for ??? off templates!! #crossfat #iamoutofshape #ihurt #cantbreathe #cantstrictpullupmidwod #owowowow #ded #dying #done #RIP #noneofthatwasstrict #oops

Mattie Rogers ? (@mattiecakesssss)’in paylaştığı bir gönderi ()

Continue Reading
Advertisement

SPOR

Yüzme Şampiyonası’nda Türkiye Rekoru Kırıldı

-

Dünya Gençler Yüzme Şampiyonası’nın ikinci gününde milli sporcular 3 branşta final hakkı elde etti ve 3 Türkiye rekoru kırdı.

Macaristan’da düzenlenen Dünya Gençler Yüzme Şampiyonası’nda milli sporcular 3 farklı branşta final hakkı elde edip, 3 de Türkiye rekoru kırdı.

Türkiye Yüzme Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Macaristan’ın başkenti Budapeşte’de devam eden organizasyonda, Mert Ali Satır, Demirkan Demir, Aleyna Özkan ve Gizem Güvenç’ten oluşan 4×100 metre karışık bayrak takımının yanı sıra, 17-18 yaş 200 metre kelebekte Zehra Duru Bilgin, 15-16 yaş 200 metre kelebek de Defne Taçyıldız final yüzme hakkı kazandı.

Devamı

SPOR

Bu akşam TV’de hangi maçlar var?

-

Bu akşam TV’de hangi maçlar var? İşte bu akşamın maçları ve spor programları.

22 AĞUSTOS PERŞEMBE

11:00 A Spor – Spor Ajansı
11:00 TRT Spor – Spor Manşet
14:00 A Spor – Gün Ortası
14:00 TRT Spor – Spor Stüdyosu
15:00 TRT Spor – Gündem Futbol
15:00 beIN Sports Haber – Tüm Sporlar
15:00 A Spor – Transfer Hattı
16:00 TRT Spor – Transfer Günlüğü
17:00 A Spor – Spor Gündemi
17:30 TRT Spor – Spor Akşamı
18:00 beIN Sports 1 – beIN Manşet
18:30 TRT Spor – Spor Merkezi
21:00 A Spor – Futbol Gündemi
21:00 beIN Sports Haber – Sosyal Medya
21:00 TRT Spor – AEK – Trabzonspor (Canlı)
23:00 A Spor – Avrupa Ligi Özel
23:00 TRT Spor – Spor Artı

Devamı

SPOR

Güçlenmek için halat egzersizi

-

Halat egzersizi sizi hem güçlendirecek hem de kaslı bir vücuda sahip olmanızı sağlayacak.

Seated Drummer

Bağdaş kurarak oturun ve avuç içleriniz birbirine bakacak şekilde halatların tutamaçlarını tutun. Kollarınızın birini aşağı ve diğerini yukarı hareket ettirirken karın kaslarınızı sıkın. Halatları çene hizanıza kadar kaldırın.

Battle Slam

Harekete low squat pozisyonunda, ayaklarınız omuzlarınızdan daha geniş olacak şekilde durarak başlayın. Tutamaçları tutun, avuç içleriniz birbirine baksın. Halatları omuzlarınızın üstüne kaldırın. Her iki halatı da aynı anda güçlü bir şekilde yere çarpın ve tekrar edin.

Her harekette karın kaslarınızı sıkın, belinizi korumak için dizlerini hafif bükülü tutun. Boyun ve omurga hizasını korumak için yere değil, iplerin bağlantı noktasına doğru ileri bakın. Halatları tutamacından hafifçe tutun, fazla sıkı tutmak yalnızca gereksiz yere enerji kaybettirecektir.

Lateral Whip

Ayaklarınız omuz genişliğinden biraz daha açık olacak şekilde, dizlerinizi bükerek ayakta durun. Avuç içleriniz birbirine bakacak şekilde halatları tutun. Karın kaslarınızı kullanarak halatları yukarı ve sağa doğru sallayın. Hareketi sol tarafa doğru tekrar edin ve taraf değiştirerek devam edin.

SEVİYE ATLAYIN!

Her harekete 10 saniye interval ekleyerek zorluğu artırabilirsiniz. Ya da şunu deneyin: Standart dalga hareketini yapmak için squat pozisyonuna geçin, sağa ve sonra sola adım atın. Her adımdan sonra dalga hareketini yaparken bir squat yapın.

Devamı

Popüler

 

 

www.pilioo.com

    Loading RSS Feed