Bizi Takip Edin

BESLENME

GÖBEĞİ ERİTME ZAMANI

-

 

Çok fazla erkek guruldayan ve sürekli büyüyen göbeklerinin kontrolünde yaşıyor. Bunu durdurmanın zamanı geldi. Bu stratejilerle göbeğinize patronun kim olduğunu gösterin.

İNKARI BIRAKIN

Erkekler her türlü bahaneyi öne sürüyor: “Kadınlardan daha ağır vücudumuz vardır. Onlar yağ değil, kas. Sevgilim beni böyle seviyor. Boksörler de iri yarı ama kimse onlara yüklenmiyor.” Maalesef gerçek şu: Vücut kitle indeksiniz 25’i geçtiyse, sağlığınız tehlikeye girmiş demektir. Buna inanmıyorsanız, bel ölçünüze bakın. 101 cm ve fazlası, inkar etmeyi bırakmanız gerektiğinin en büyük işareti.

GÖSTERİŞİ MOTİVASYON KAYNAĞI YAPIN

Gösterişli ve güzel görünmek istemeniz, göbeği eritmek için en iyi motivasyon kaynaklarından biridir. Etkileyici kıyafetlerin içine girmek, kilo almanızı da engeller. Teşvik çok önemlidir. Sizi ne teşvik ediyorsa onu kullanın.

ERKEKLER DE DUYGULANDIKLARINDA YER

Pek çok erkek sıkıldığında, gergin ve huzursuz olduğunda, dikkatini dağıtmak için yemek yiyor. Siz de buna benzer şeyler yaşıyorsunuz değil mi? Sizi rahatsız eden şey her neyse, koca bir pizza yemeden baş etmenin yollarını bulun.

ERKEKLER KOLAYCA KİLO VEREBİLİR

Bazen o kadar saçma bir beslenme düzenine kendimizi kaptırıyoruz ki, zararlı abur cuburları kestiğimizde anında kilo vermeye başlıyoruz. Daha zayıf olduğunuz dönemlerde kendinize ve fiziğinize duyduğunuz güveni hatırlayın. Ve o günlere tekrar dönmek için çabalayın. Hatta arkadaşlarınızla iddiaya girin. Gün gelecek, siz de çıplakken çok yakışıklı görüneceksiniz.

 

BESLENME

Sağlıklı omlet tarifi

Umut Doğan Yıldız

-

Bu sağlıklı omlet tarifi ile spor salonundaki ağırlıkların hakkını vereceksiniz.

Sporcular için omlet tarifi

Kas yapan yemek tarifleri, sporcu beslenmesi denildiği zaman akla ilk Men’s Health gelir.

Malzemeler

Üç kişilik

Süt, 500 ML
Tane karabiber ¼ yemek kaşığı
Kuru soğan, yarım
Tütsülenmiş mezgit, 500 G
Tereyağı
Katkısız un, 100 G
Krema, 150 G
Hollandaise sos, 150 G
Yumurta, 9
Rendelenmiş parmesan, 10 G

Yapılışı

1/ Sütü küçük bir tavaya dökün, karabiber ve soğanı da ekleyin. Kaynamadan hemen öncesine kadar ısıtın ve derisi altta kalacak şekilde mezgiti ekleyin. Dört dakika yavaşça kaynatın, çıkarıp derisini ayıkladıktan sonra didikleyin. Sütü süzün ve derin bir tavada ısıtın.

2/ Başka bir tavada tereyağını eritin ve unu kavurun. Pürüzsüz bir sos yapmak için sütü yavaş yavaş ekleyerek karıştırın. Yağda çözünebilen D vitamini ve yüksek miktarda kalsiyum için kremayı çırpın ve Hollandaise sosla birlikte karışıma ekleyin.

3/ Yumurtaları çırpın, tavaya ekleyin ve karıştırın. Altı pişmiş, üstü yumuşakken, didiklenmiş mezgiti ekleyin ve bir kaşıkla sosu ince bir tabaka olacak şekilde üstüne yayın. Rendelenmiş parmesanı da ekledikten sonra biraz kahverengileşene kadar tavada tutun. İşte bu kadar. Tadını çıkarın.

Tarif The Beehive’ın şefi Dominic Chapman’dan alınmıştır.

Devamı

BESLENME

Antrenman öncesi omlet tarifi

Umut Doğan Yıldız

-

Egzersizden önce bu protein ve karbonhidrat deposu omleti deneyin.

Antrenman öncesi beslenme tarifleri için sitemize göz atmayı unutmayın.

Sporcular için omlet tarifi ve malzemeler

Dört kişilik

Büyük kuru soğan 2, piyazlık doğranmış olmalı
Saf sızma zeytinyağı
Bir adet defne yaprağı
Patates, 900 g, dilimlenmiş olmalı
Yumurta, 9 
Tuz ve karabiber

Antrenman öncesi omlet yapılışı

1/ Bir tavada soğanları defne yaprağıyla beraber kavurun. Soğanlar yumuşayınca patatesleri ekleyin, kısık ateşte 10 dakika pişirin ve altın rengine dönene kadar karıştırın. Patates hem glikojen (kas yakıtı) deposudur hem de kas fonksiyonlarına yardımcı olan potasyum bakımından zengindir.

2/ Yumurtaları bir kâsede tuz ve karabiber ekleyerek çırpın. Patatesleri ve soğanları da ekleyerek karıştırın. Orta ateşte bir tavaya alın ve dört dakika pişirin.

3/ Üstünü bir tabakla kapatın ve omleti tabağa ters çevirmeden önce dört dakika daha pişirin. Beş dakika dinlendirin ve spor salonuna götürmek üzere dilimleyin. Tarif, Camino’nun şefi Nacho del Campo’dan alınmıştır.

Devamı

BESLENME

Yağ yakıcı Meksika kahvaltısı

Umut Doğan Yıldız

-

Metabolizmanın ısısını yükselten ve acı konusunda size inanlmaz bir deneyim tattıran yağ yakıcı Meksika kahvaltısına bir göz atın.

Yağ yakıcı Meksika kahvaltısı için malzemeler

İki kişilik yumurta 4
Tereyağı 
Kişniş
Bir tutam pul biber
Salsa sosu 75 g
Avokado
Küp doğranmış beyaz peynir 75 g

Yağ yakıcı kahvaltı tarifi

1/ Dört yumurtayı kremsi bir kıvama gelene kadar çırpın, sonra tereyağını tavada eritin.

2/ Yumurtayı, kişnişi ve kaldırabildiğiniz kadar pul biberi tavaya dökün. Malzemelerin iyice karıştığından emin olmak için karıştırarak pişirin.

3/ Omletin bir tarafına salsa sosu ve avokadoların yarısını koyun ve omleti katlayın.

Nutrition Journal’a göre, yemeklerinize avokado katmak atıştırma isteğinizi yüzde 28 oranında azaltır. Omletinizin üstüne peyniri ve kalan salsa sosuyla avokadoyu da ekleyin. Sert bir güne hazırsınız. Tarif Londra’daki Eggbreak’ten alınmıştır.

Devamı

Popüler

 

www.pilioo.com