Bizi Takip Edin

SPOR

Fitness tutkunları Reebok Mudrace’te buluşuyor!

Umut Doğan Yıldız

-

 

Reebok, çamur ve eğlenceyi birleştiren engelli çamur koşusu Mudrace’e katılarak sınırlarını zorlamak isteyen fitness severleri Kilyos’a davet ediyor.

İlki Temmuz ayında 500’den fazla katılımcıyla gerçekleştirilen, fitness’ın çamur ve eğlenceyle buluştuğu festival Reebok Mudrace, 23 Eylül Pazar günü Kilyos’ta ikinci kez yapılacak. Çocuklar için 500m’lik engelli parkurunun yer aldığı yarışta; yetişkinler 5K’lık bir alanda koşarken çamurla donatılmış zorlu engelleri aşacak. Yarışmacılar yarışın ardından denize atlayarak çamurlarından kurtulacak.

   

Festivalde yarışların yanı sıra training alanında yoga, pilates ve zumba gibi aktiviteler, müzik performansları, söyleşiler ve çeşitli workshoplar yapılacak. Çocuklar için birbirinden farklı arazi ve hava koşullarında yaptıkları oyun ve atölyelerle dikkat çeken “Sınır Tanımayan Çocuklar”, Mudrace’in ruhuna uygun aktivitelerle alanda yer alacak.

Festival, “Be More Human” felsefesiyle insanı fiziksel, zihinsel ve sosyal olarak sürekli gelişmeye ve değişmeye teşvik eden öncü spor markası Reebok’ın ana sponsorluğunda organize ediliyor.

Reebok hakkında

Reebok, merkezi Boston’da bulunan, dünyanın önde gelen fitness ve lifestyle ayakkabı, spor giyim ve ekipmanı markasıdır. Önemli bir fitness mirasına sahip Reebok, sürekli hareketi bir yaşam biçimi haline getirmiş sporseverlere her alanda ulaşır; training, yürüyüş, dans, yoga, aerobik fark etmeksizin, kendilerinde sürekli bir değişim ve gelişim yaratmaları için onları teşvik eder.

Reebok Classics, markanın fitness ve lifestyle birlikteliğinin köklerini temsil eder. Adidas’ın yan kuruluşu olan Reebok, CrossFit ve CrossFit Oyunları’nın global giysi tedarikçisi, Reebok Spartan Yarışı’nın resmi sponsoru, UFC’nin küresel giyim üreticisi, Reebok Ragnar Relay serisinin baş sponsoru ve Les Mills’in özel kıyafet sağlayıcısıdır.

http://www.reebok.com.tr

https://www.facebook.com/ReebokTurkiye

http://twitter.com/reeboktr

http://instagram.com/reeboktr

Continue Reading
Advertisement

SPOR

18 Mart Pazartesi TV’de maçlar

Umut Doğan Yıldız

-

Bugün 18 Mart Pazartesi. İşte bugünün maçları ve spor programları.

11:00 beIN Sports Haber – beIN Manşet

11:00 TRT Spor – Spor Manşet

11:00 A Spor – Spor Ajansı

12:30 beIN Sports Haber – LaLiga World

14:00 TRT Spor – Spor Stüdyosu

15:00 A Spor – Spor Gündemi

16:00 beIN Sports Haber – Fransa’dan Futbol

19:00 beIN Sports Haber – beIN Final

22:00 A Spor – Takım Oyunu

22:00 TRT Spor – Yüz Yüze Futbol

22:45 beIN Sports MAX 1 – Ajaccio – Lens (CANLI)

22:45 beIN Sports 2 – Mansfield – Lincoln City (CANLI)

23:00 beIN Sports Haber – Türkiye’den ve Dünyadan Haber

23:30 TRT Spor – Spor Artı

Devamı

SPOR

Yağ yakıp kas yapmak için su

Umut Doğan Yıldız

-

Egzersiz yapalım, ağırlık kaldıralım ve yağlarımızı yakarak zayıflayalım, kan şekerimize yüklenmeyelim ama şunu da unutmayalım: Herkesin bünyesi farklıdır. 

Bu da herkesin sahip olduğu yağ miktarının da farklı olduğu anlamına gelir. Aynı kiloda, aynı boyda iki ayrı kişi her gün aynı egzersizi yapsa bile yaktıkları yağ ve verdikleri kilo farklı olacaktır. Bunu da bir ara not olarak belirtelim.

Madem kas kütlemizi artırarak yağlarımızla vedalaşmaya karar verdik, o zaman bu konuda da bilmemiz gerekenleri öğrenelim: Vücuttaki kas kitlesi artmaya başlayınca su ihtiyacı da artacak. Bu da yakılan her bir kaloriye karşılık bir mililitre su tüketilmesi gerekiyor demek. Peki, kas yapmak için egzersizde maksimum performansı nasıl sergileyeceğiz? Aşağıdaki ipuçları bu konuyu da açıklıyor:

· Egzersizden 1 – 1,5 saat önce karbonhidrat ağırlıklı bir öğün tüketin, asla aç kalmayın.

· Egzersiz programınız sabah saatlerindeyse, kahvaltınızda ekmek bulundurmayı ihmal etmeyin.

· Kahvaltıdan önce veya akşam iş çıkışında spor yapacaksanız, karbonhidrat açısından zengin olan meyve, kuru meyve, süt ve yulaf tüketmeye gayret edin.

· Egzersizden önce su içmemek gibi bir hataya düşmeyin. Tam tersine bol bol su için.

· Su içmeye egzersiz esnasında da devam edin. Her yarım saatte bir bardak su içmek hem performansınızı artırır hem de vücudunuzdan toksinlerin atılmasına yardımcı olur.

· Egzersizin ardından ilk bir saat içinde yağsız et, tavuk, balık gibi yağsız protein kaynaklarına, makarna, ekmek, çorba gibi bir karbonhidratlara ve salata veya meyve gibi antioksidan zengini besinlere sofranızda yer açın.

· Egzersizden sonraki ilk bir saat içinde idrar çıkışınız varsa, egzersiz sırasında yeterli miktarda su tüketmişsiniz demektir. Aksi durumda ise böbreklere aşırı yük binmesi, vücut sıcaklığının yükselmesi gibi olumsuz durumlarla karşı karşıya kalabilirsiniz.

· Egzersizden sonra su tüketimine devam edin. Böylece hem iştahınızı kontrol altına almanız kolaylaşır hem de egzersiz sırasında su kaybınız olduysa, bunu telafi edersiniz.

Devamı

SPOR

Hentbolda 19. hafta

Umut Doğan Yıldız

-

Hentbol Erkekler Süper Lig’de 19. hafta karşılaşmaları oynanacak.

Hentbol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Erkekler Süper Lig’de haftanın maç programı şöyle:

16 Mart Cumartesi:

16.00 Beşiktaş Mogaz-Adıyaman Belediyespor (Süleyman Seba)

17 Mart Pazar:

13.00 1955 Batman Belediyespor-Nilüfer Belediyespor (Batman 19 Mayıs)

14.00 İzmir Büyükşehir Belediyespor-Maliye Piyango (Celal Atik)

17.00 SELKA Eskişehir Hentbol-Karşıyaka Belediyespor (Porsuk)

18.00 Göztepe-MYK Hentbol (Celal Atik)

Devamı

Popüler

 

www.pilioo.com