Bizi Takip Edin

ERKEK AKLI

Erkeklerin kullandığı emojiler

Umut Doğan Yıldız

-

 

Yine ilginç bir araştırma ile karşı karşıyayız. Bu defa erkeklerin kullandığı emeojiler daha doğrusu kadın ve erkeklerin emoji kullanma hareketi üzerinde duracağız.

Erkekler kendilerini tanıtırken yüzde 64,30 oranıyla kadınlara göre daha çok emoji kullanıyor.

Hoşlandığın kişinin karakterini anlamak için dış görünüşünden, giyim tarzına, konuşma tarzından el izine kadar pek çok özelliğini yorumlamak artık eskide kaldı. Günümüzde karşınızdaki kişinin mesajlaşırken ya da profilinde kendini tanıtırken hangi emojileri kullandığı oldukça önemsenir hale geldi.

İşte araştırmanın ortaya çıkardığı ilginç sonuçlar…

En çok kullanılan emoji kalp ❤

Kullanıcıların kendilerini profillerinde tanımlarken en sıklıkla kullandığı emoji kalp ❤ oldu. İnsanların genellikle tutkularını ve sevdikleri şeyleri ifade etmek için kullandıkları kalp emojisinin birinciliğe oturduğu sıralamada, ikinci sıraya tamam anlamında kullanılan işaret ✌girerken, en çok kullanılan üçüncü emoji ise göz kırpan gülen yüz oldu.

Erkekler emoji kullanmayı daha çok seviyor

Erkeklerin emoji kullanmayı kadınlara göre daha çok tercih ettiği ortaya çıktı. Erkek kullanıcıların yüzde 64,30’u profillerinde kendileri hakkında bilgi verirken emoji kullanıyor. Kadınlarda ise kendilerini emojilerle ifade edenlerin oranı yüzde 35,7 oldu.

Türkiye emoji kullanımında 14. sırada

Kendinden bahsederken emoji kullanmayı en çok seven ülke Hindistan olurken, onu sırasıyla Danimarka, Norveç, Şili ve Brezilya takip ediyor. Türkler ise profilinde en çok emoji kullananlar listesine 14. sıradan girdi.

ERKEK AKLI

Kilolarıyla dalga geçenleri ifşa etti!

Umut Doğan Yıldız

-

Shelly Proebstel adında bir kadın plajda bikinili vücuduyla dalga geçen kişileri sosyal medyada ifşa etti!

Shelly Proebstel adındaki kadın, facebook hesabından yaptığı paylaşımda: “Kiloluyum diye etrafta birkaç adam benimle sesli bir şekilde gülerek dalga geçti. Bikinili görüntüme çok gülen bu insanlar, parmakla beni gösterip sesli sesli alay ediyorlardı” diye paylaştı. 

Bikinili vücut algısının kendisini çok üzdüğünü ve bu algının yanlış olduğuna dikkat çeken Shelly Proebstel,

Kilolular bikini giyemez mi?

Bikini giymek için sadece zayıf olmak gerekmediğini söyleyen Shelly, bu tip insanlar yüzünden kilolu insanların özgüvenlerini yitirdiğini ve yazın sıcağında bile kapalı giysiler giymeyi tercih ettiklerini belirtti.

Artık bu duruma dur demesi gereken birilerine ihtiyaç olduğunu da söyleyen genç kadın, bu zorbalık yüzünden çoğu kilolu insanın kendini evlerine hapsettiklerini ve hayata küserek intihar bile ettiklerinin altını çizdi.

Devamı

ERKEK AKLI

Yeni nesil menü FineDine

Umut Doğan Yıldız

-

Yeme–içme sektörünün yıldızı parlayan girişimlerinden FineDine, restoranlara dijital tablet menü hizmeti sağlayarak misafirin yemek deneyimini ve restoranın operasyonunu verimli hale getirmek için çalışıyor.

FineDine, restoranları her değiştireceği yemekte menü basmaktan kurtaran, mevsim değişikliklerinde istediği ürünü ve yemeği menüsüne kolayca ekleyebilmeyi sağlayan, müşterilerinin en çok hangi yemeğin sayfasına girip hangisine hiç bakmadıklarını görebilecekleri bir çözüm.

Restoran misafirleri, günlük hayatlarına dahil ettikleri teknolojik yenilikleri restoran deneyimlerinde de görmek istiyorlar. Restoran hikayesinin olmazsa olmazı menü de artık yeni nesil hale geliyor. Mobil telefonlar ve tabletler son tüketicinin hayatında vazgeçilmez bir yer aldı, hayatlarını kolaylaştırırken alışkanlıkları olmaya da başladı. Mobil cihaz kullanmaya alışan tüketiciler, farklı deneyimlerinde de bu cihazların sağlayacağı faydayı öngörebiliyor ve ürünün kullanımını kabulleniyor. FineDine, misafire menüde yönlendirici unsur olan görselliği sağlıyor. Yemeklerin istediğiniz kadar fotoğrafına, hatta videosuna menünüzde yer verebiliyorsunuz. FineDine, restoran açısından ise misafirlerine hikayesini yeni nesil teknoloji ile sunan bir enstrüman.

FineDine kullanan restoranlar, hesap ortalamasında %20 bir artış olduğunu söylerken restoranlarının misafirlerinin gözünde yenilikleri takip eden bir algı ile konumlandıklarını da belirtiyorlar. FineDine, restoranlara ciro artışı, marka algısının artırılması gibi katkılarda bulunurken aynı zamanda çok önemli bir bilgi kaynağı haline de geliyor. Menüdeki yemeklerin satışına ve görüntülenmesine dair bilgileri restoranlara sağlayabilen FineDine, yeme içme sektörünün geleceğinin yorumlanması açısından da önemli bir değer taşıyor. FineDine’nın bir hizmeti de Mobil menü servisi. Bu servis, restoran misafirlerinin tabletle birlikte telefonlarında da menüleri görüntülemesine herhangi bir uygulama indirmeden olanak sağlıyor.

İki genç Türk girişimcinin kurduğu FineDine’nın, hem Türk restoran pazarına hem de global restoran pazarına sağlayacağı katkıları ileriki dönemlerde sıkça duyacağız gibi gözüküyor. Dünyada Raffles Hotels, Shangri-La Hotels, Hilton Hotels ve Hard Rock Cafe gibi markalarla çalışan FineDine’dan tablet menü hizmeti almak için websitelerinden iletişime geçebilirsiniz. www.finedinemenu.com @finedinemenu #finedinemenu

Devamı

ERKEK AKLI

Spider Curl egzersizi

-

Editör :

Adeta bir örümcek gibi esnek ve güçlü olabilirsiniz.

 

Devamı

Popüler

 

www.pilioo.com