Bizi Takip Edin
Men's Health Türkiye

Men's Health Türkiye

En fit kadınlar: Wiktoria Ryczko

FITNESS

En fit kadınlar: Wiktoria Ryczko

-

 

Polonya’da doğan ve şu anda İrlanda’da yaşayan Wiktoria Ryczko, sosyal medyadaki videoları sayesinde ünlü oldu.

Wiktoria, spor salonunun içinde ve dışında, tutkuyla spora bağlı bir kişi. Paylaştığı videolarla başlarda kendi çapında bir sporcu olan Wiktoria Ryczko, zamanla instagramın keşfet kısmında yoğun bir şekilde yer edindi.

 

 

Wiktoria Ryczko kimdir?

Hayranlık uyandıran motivasyon videoları ve düzgün fiziğini paylaştığı fotoğrafların altına motivasyon cümleleri ve tavsiyeler yazıyor. Çoğunlukla hareket halinde olmasına rağmen, Wiktoria kendini yine de sağlıksız yiyecekler sakınıyor. 

Dışarda sağlıksız yemek yememek için daima hazırlıklı olduğunu ifade eden ünlü instagram fenomeni, fitnessçı kadın model Wiktoria Ryczko, sürekli yiyecek planlaması yaptığını ifade ediyor.

Aynı zamanda bir değişim insanı olan, before-after fotoğrafları ile de büyük dikkat çeken ünlü fitness model, diyetini yüksek miktarda yağsız protein, orta miktarda kompleks karbonhidrat ve kaliteli yağlarla oluşturuyor.

    

Wiktoria Ryczko tavsiyesi: Sizi neyin motive ettiğini, hedeflerinizi yüksek tuttuğunuzu bulun ve emellerinizi bir gerçeklik haline getirene kadar çalışın.

 

 
 
 
 
 
Bu gönderiyi Instagram’da gör
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Just a little booty triset. I do these exercises one after another without a break, 20 reps each and repeat the circuit 4 times. Really got the sweats going ? . @womensbest sale is still on until tomorrow with their stuff being reduced up to 50% so fab ?? they rarely do sales like this one so definitely get your hands on some stuff. I love the Concord grape amino energy for when I’m feeling a bit tired during my workout ? . 1️⃣ Box squats 2️⃣ Reverse frog pumps (couldn’t come up with another name sorry x) 3️⃣ Three second pause box squats . Don’t forget to save the videos for later use! ? #womensbest #workout #sale #gains #booty

Wiktoria Ryczko (@wiktoriaryczko)’in paylaştığı bir gönderi ()

 

 
 
 
 
 
Bu gönderiyi Instagram’da gör
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Excuse my awful morning face but wearing makeup is just a no no ?? This mornings body update – feeling so much leaner than I did last time I put up a physiqey video. Ditched the scales so I’ve no idea how much I weigh but I can see my waist tightening up a little bit already which is always a plus. The gym situation hasn’t improved as I have been going 3 times a week (ish, which is PERFECT but I want to get back to attending the gym about 5/6 times like I used to) but my diet has cleaned up LOADS & water intake is pretty high and I can definitely see less bloating so that’s exciting ?? Baby steps trying to get back into the swing of things – and thank you to everyone who took the time to message me after my last video. It’s okay to take time off, do what feels right for you and your body!! ?? very exciting things coming my way ❤️ #Sunday #progress #happy #motivated

Wiktoria Ryczko (@wiktoriaryczko)’in paylaştığı bir gönderi ()

Continue Reading
Advertisement

FITNESS

Sakatlanma riskini engelleyin!

-

Sakatlanma riskini azaltan Banded Single-Leg RDL egzersiziyle amaçlarınıza ulaşın.

Kış mevsimi, tatlı su vücut geliştirmecilerinin heveslerini soğuk hava deposuna kaldırdığı zaman dilimidir. Ancak gerçek bir MH erkeği, hedeflerine giden yolun temellerinin bu mevsimde atıldığını bilir. Evet, şu anda içinde bulunduğumuz mevsimden bahsediyoruz. Partiler, sarhoşluklar ve tembellikle geçirilen sabahlar sizi uzun mesafe koşularından ve yüksek ağırlıklarla yapılan squat’lardan alıkoysa da, bu düşük yoğunluklu egzersizi günlük olarak uygulayarak vücudunuzla ilgili hedeflerinize 2019 yılı itibariyle ulaşabilirsiniz. Kontrollü bir şekilde her taraf için 10’ar tekrar yapmanızın yeterli olacağı bu egzersiz, ciddi anlamda terlemenize bile yol açmayacak.

Hareket uzmanı Ollie Frost, “Banded single-leg rdl egzersizi, belinizin kuvvetini ve baş üstü kaldırışlardaki esnekliğinizi artırır,” diyor. Bununla birlikte hareketin dengesiz yapısı da merkez bölge kuvvetinizi ciddi oranda yükseltecektir. Önemi yüksek olan bu bölgeleri hedef alarak uzun vadede başarı sağlayabilirsiniz. Olay bu kadar basit. Öte yandan hareketin beyin fonksiyonunuzu da artıracağını söyleyen Frost, “Bu tarz kompleks egzersizlere alıştığınızda basit egzersizler size sakız çiğnemek kadar kolay gelecektir,” diyor. Şimdi yerinizden kalkın ve 2019 yılına bedenen ve zihnen daha güçlü bir şekilde başlamak için harekete geçin.

1/ Etrafını sar

İlk tekrarınıza başlamak için uzun bir direnç bandını sağ ayağınızla sağ omzunuza dolayın. Daha iyi bir denge için gözlerinizi duvardaki bir noktaya odaklayın.

2/ Öne eğil

Kalça kaslarınızı sıkarak sol bacağınızı geriye doğru düz bir biçimde kaldırın. Kalçanızı bükerek öne doğru eğilin. Bunu yaparken sırtınızı düz tutun. Bu şekilde duraklayın.

3/ Dizler yukarı

Dengenizi koruyarak hareketi tersine doğru uygulayın. Şimdiyse merkez bölgenizi sıkarak sol dizinizi kalça hizanıza yükseltin. Direnç bandı omuz hizanızda olacak şekilde 1 saniye kadar bekleyin.

4/ Zirvede bırak

Vücudunuzu sabit tutarak sağ kolunuzu başınızın üzerine doğru kaldırın. Kontrollü bir şekilde başlangıç pozisyonuna dönün. Tekrar sayınızı tamamladığınızda hareketi diğer yöne doğru tekrar edin. Geleceğinize sağlam bir yatırım yaptığınızı unutmayın.

Bu hareketi yaparak ne kazanacaksınız?

Merkez bölge kontrolü + Sakatlanmayan omuzlar + Beyin gücü + Yeni kişisel rekorlar

Devamı

FITNESS

Yağ Düşmanı: Roberta Mezencio

-

Yağ düşmanı, ağırlık ve protein dostu, kaslı kadın Roberta Mezencio ile tanışalım.

Brezilya doğumlu Roberta Mezencio her zaman fitnesı güçlü bir tutkuyla sürdürdü.

Spor salonundaki ilham verici özverisi ve sosyal medya paylaşımları, Roberta’yi öne çıkaran şey oldu.

Milliyet: Brezilya

Meslek: Spor Modeli

Roberta kardiyoya karşı ağırlık egzersizini tercih ediyor. Sağlıklı bir diyet ile desteklenen yoğun bir egzersiz rutini izliyor.

Roberta bütün yıl boyunca sağlıklı ve besleyici bir diyet uygular. Çoğunlukla fast-food yemekten kaçınır.

Roberta’nin en sevdiği yiyecek grupları arasında yağsız et, kepekli tahıllar, az yağlı süt ve sebzeler bulunur.

Meyvelere gelince, yüksek glisemik meyvelerden kaçınır, çünkü insülin seviyelerini yükseltir.

Devamı

FITNESS

Merkez bölge bitiricileri

-

Spor salonuna iş olsun diye gidiyorsanız, haftanın beş günü antrenman yapmak da fayda etmez. İşleri biraz karıştırarak fark edilebilir değişiklikler yaratın.

Kabul edelim ki birçoğumuz aynı antrenmanları yapmaktayız. Ufak bir koşu, birkaç dakika bench press ve esneme egzersizleri… Devamlı olarak geçmiş zamanı tekrar ederseniz, aldığınız sonuçlar da geçmiştekilerle aynı olur. “The HIITman” adıyla da tanınan kişisel antrenör Courtney Fearon, kaslarınızı bir hafta boyunca şok edebileceğiniz bir antrenman programı tasarladı. İsterseniz eski programlarınızı uygulayabilirsiniz ancak antrenmanınızı bu 20 dakikalık merkez bölge çalışmalarıyla sonlandırın. Asla pişman olmayacaksınız.

Karın

Bu günlerde sıkı bir istasyon çalışması yaparak leg raise, oblique twist, abs wheel rollout ve mountain climber gibi egzersizleri tercih edin.

Sprint

Sprint günlerinizde kısa, aktif ve nispeten daha uzun dinlenme süreleriyle yüksek yoğunluklu interval antrenmanlar yapın. Koşu bandını, AirDyne bisikletlerini ya da SkiErg makinasını kullanabilirsiniz.

Denge

Dengenizi artıracak çalışmalar yaptığınız günlerdeyse weighted dead bug, bird dog, pull down ve plank varyasyonlarını yaparak merkez bölgenizin derinliklerindeki kasları harekete geçirebilirsiniz.

Devamı

Popüler

 

 

www.pilioo.com