Bizi Takip Edin

STİL & BAKIM

EN BÜYÜK BEŞ GİYİM HATASI

Avatar

-

 

Erkekler de artık modanın kıyısında köşesinden de olsa içerisindeler gündelik hayatta. Hepimiz az çok dikkat ediyoruz ne giydiğimize. Moda, malum, hızla değişen, gelişen hatta zaman zaman kendini tekrar ederek güçlenen büyük bir alan, bir sektör. Fakat pek çoklarımız moda işinin “o kadar da” içinde değil ve biraz olsun değişmeye niyet edince bazı hatalar yapılabiliyor. Bu hataların ve ipuçlarının en kritik beş tanesini sizler için belirledik. 

1

Bol gelen giysiler, takımlar, sizi her daim pespaye, güçsüz ve yorgun gösterecektir. Özellikle ülkemizin gündelik moda kültürü dar gelen giysileri bir anlamda reddeder. “Sıcak suyla mı yıkadın?”, “İlkokuldan mı kaldı bu üzerindeki?” gibi sorulara maruz kalmak mümkün. Bu büyük bir hatadır. Vücut hatlarınızı belli eden giysiler daha şık ve zinde görünecektir.

2

Pantolon paçası küçük bir detay gibi görünebilir fakat unutma ki sizi “zıpkın” gibi gösterecek en kritik hamlelerden biridir. Ne çok uzun ne çok kısa olmalı paçalar… Örneğin sandalyeye oturduğunuzda çoraplarının rengini belli edecek kadar bir uzunluk idealdir. Kıvırmak kıvırmamak ise sizin tercihiniz; ama kıvıracaksanız da boru gibi durmamasına özen göstermeye çalışın. İpucumuz bileklerinin inceliğini ortaya çıkarması…

3

Kare burunlu ayakkabı kadar itici bir şey olamaz kadınlar için. Araştırmalar dahi bunu söylüyor. Erkek ayağı zaten çoğunlukla estetik değeri çok da yüksek bir şeymiş gibi görünmez. Ayak uçlarını kütleştirerek ayaklarımızı daha kaba bir forma soktuğunu unutmayalım. Evet belki bir çeşit “ağır abi” duruşu yaratmak isteyebilirsiniz, fakat o ağırlık, bizden söylemesi, pek “öyle bir şey” değil…

4

Gömleğini içinize sokmak size özellikle iş ortamında bir hava katacaktır, bundan emin olun. Gece gezmelerinde de vereceği elegant tavırla bir gol daha atmış olacaksınız. Fakat şu ipucunu unutmayın: Gömleğinizi önce içinize sokun, sonra kollarınızı iki üç defa havaya kaldırın ki, otellerde yatağa sımsıkı örtülmüş bir çarşaf gibi durmasın gömleğiniz… Kemerinizi de çok sıkmamaya çalış…

5

Cüzdanda sadelik… Cüzdanda sadelik… Cüzdanda sadelik… Bu çok önemli; bakın tam üç kere yazmış olduk!

 

 

STİL & BAKIM

Spor ve klasik bir arada

Umut Doğan Yıldız

-

25 yıldır başarılı çizgisini koruyan ünlü saat markası Momentus, klasik ve spor şıklığını bir arada yaşamak isteyenler için; en iddialı saat koleksiyonu TimeMaster Collection’ı hazırladı.

Tüm enerjisini saat tasarımı ve üretimi için kullanarak her tarza, her bütçeye ve her ana uyum sağlayan Momentus’un, yüksek teknolojili tesislerde, kaliteli el işçiliği ile ürettiği TimeMaster Collection’ı, kendine has tarzını yansıtıyor.

Klasik ve spor tarzı bir araya getirerek çarpıcı bir şıklık sunan TimeMaster Collection, safir ve mineral camdan, seramik ve çelik kordona, hareketli kadran tasarımlardan güçlü kasa şekillerine kadar birçok tarzı beraberinde barındırıyor.

Sporda, alışverişte, yemekte ve davetlerde mükemmel anlarınızın tamamlayıcısı olan TimeMaster Collection, geniş renk skalası ile de her kıyafete kolayca kombinlenebiliyor. TimeMaster Collection’a avantajlı fiyatlarla momentus.com.tr’den ulaşabilirsiniz.

Devamı

STİL & BAKIM

Mago Man ve Mistral işbirliği ile 90’lar havası geliyor

Umut Doğan Yıldız

-

Mago Man ikonlaşmış moda markası mistral ile işbirliği içerisinde 90’lardan esinlenen bir koleksiyon sunuyor.

Sınırlı nitelikteki bu koleksiyon, 3 Haziran tarihinden itibaren seçili mağazalarda ve online ortamda satışa sunulacak.

Kapsül koleksiyon içerisinde, bel çantaları ve balıkçı şapkaları gibi retro kesim aksesuarların dahil olduğu 30’u aşkın giysi yer alıyor. 

Mango Man, 2019 İlkbahar/Yaz sezonu için ünlü moda markası Mistral ile gerçekleştirdiği işbirliğini sunuyor. Bu, 3 Haziran’dan itibaren seçili mağazalarda ve online olarak satışa sunulacak 30’u aşkın giysi ve aksesuardan oluşan sınırlı nitelikte bir koleksiyon.

İsviçre’den ikonlaşmış ve su sporları sektöründe öncü moda markası Mistral, cesur renkler, teknik malzemeler ve yaratıcı baskıları kullanımıyla seksenli ve doksanlı yıllarda bir referans halini aldı. “90’lardan esinlenen koleksiyon” şeklindeki sloganıyla Mango, bu dönemin ruhunu modern bir havayla birleştiren bir işbirliği oluşturmak için Mistral’ın arşivlerini inceledi.

Yazın en tipik giysilerinden en modern street wear ögelere kadar ürünlerin bulunduğu bu koleksiyon içerisinde şortlar, süveterler, plaj kıyafetleri ile suya dayanıklı cep telefonu kılıfları ve bel çantaları, güneş gözlükleri için ipler ve balıkçı tarzı şapkalar gibi retro kesim ikonlaşmış aksesuarlar yer alıyor. Canlı kırmızı, ışıltılı mavi ve neon sarı renkler, 90’lı yılların tarzını anan şaşırtıcı giysiler ve baskılarda bir araya geliyor.

Mistral’ın aktif yapısına sadık kalan bu koleksiyonda, aynı zamanda su geçirmez astarlar, yapay kauçuk kumaşlar ve parçaları kenetleyen teknik ögeler de bulunuyor.

 “Mango Man, yeni alanları keşfediyor ve yakın bir gelecekte yeni işbirlikleri yapmayı planlıyor. Mistral, bu yeni ürün grubunun sunumu için ideal bir ortak oldu. Plaj için ideal giysileri street wear’a taşıyacak 90’lı yıllardan esinlenen bir koleksiyon oluşturmak için güçlerimizi birleştirdik.”

Jan Rivera, Mango İmaj Müdürü

“Bu mükemmel bir işbirliği. Modern eğilimleri sürdüren Mango Man, 90’lı yılların “Mistral tarzı”nın ikonlaşmış parçalarından ilham aldı. Sonuç olarak ortaya çıkan koleksiyon, Mistral’in gurur duyacağı, canlı renkli giysi ve aksesuarlar sunuyor. Mistral, o dönemde de canlı renkler ile tarzı bakımından, sokaklardan plajlara ve sörften okyanusa daima “Water life and living” sloganına bağlı kalarak zamanının ötesindeydi ve günümüzde de bir ilham kaynağı olmaya devam ediyor.”

Ado Huisman, Mistral International Şirketinin CEO’su

Devamı

STİL & BAKIM

adidas Originals ve Fiorucci’den Yaz Koleksiyonu

Umut Doğan Yıldız

-

adidas Originals ve Fiorucci, yaptıkları ilk iş birliğinin büyük başarısı ardından daha büyük ve daha cesur bir seri yaratmak için yeniden bir araya geldi. Yeni koleksiyon, seyahat kaçamağı için mükemmel bir yaz tatili gardırobundan ilham alıyor.

adidas Originals ve Fiorucci iş birliğinin ikinci dalgası bu iki marka arasındaki sinerji ve ortak vizyonu yeniden ortaya çıkarıyor. Koleksiyon, Fiorucci mirasının üzerinde yükselen klasik adidas simgelerine odaklanıyor. Fiorucci’nin tarihini ve pozitif çizgilerini alıyor, adidas Originals’ın zamanın ötesindeki siluetleriyle birleştiriyor. Sonuç olarak, her iki markanın da bütünlüğünü ve klasik tarzını koruyan, neşeli bir kapsül koleksiyonu ortaya çıkıyor. 

İki marka arasındaki ilk iş birliği, gençlik kültürünü desteklemek ve kadınları güçlendirmek adına yaratıcılığın sınırlarını tasarım estetiğini kullanarak zorlama isteğinden ortaya çıkmıştı. Koleksiyon, her iki markanın da kadınların kıyafetlerine canlılık, neşe, rahatlık ve tarz  katmaya olan bağlılığını destekliyor.

Bugünün milenyum kadınına ve Z jenerasyonuna hitap eden koleksiyondaki tüm parçalar, Fiorucci’nin desteklediği, adidas Originals‘ın zamanın ötesindeki tasarımlarını birleştiren eğlenceli ve sonsuz yaz estetiğini yansıtıyor. Fiorucci çizim arşivleri en zengin ve yenilikçi arşivlerden olma özelliğini koruken, diğer yandan 80’lerin tişört, dergi, poster ve pek çok öğesine yayılmış orijinal görsel temalarına da selam duruyor.  

adidas Meets Fiorucci koleksiyonu 10 Mayıs’ta satışa sunuluyor.

Devamı

Popüler

 

www.pilioo.com