DEADLIFT KAPASİTENİZİ BU YOLLA YÜKSELTİN


Kavrama kuvvetinizin düşük olması, deadlift konusunda çıta yükseltmenizi önlüyor. Nasıl düzelteceğinizi öğrenin.

Bobby Maximus, deadlift hareketinin de çılgın miktarlarda kas ve kuvvet kazandırdığını düşünüyor. Özel Kuvvet askerlerinden NFL sporcularına kadar birçok kişiyle deadlift çalışmış.  Tüm bu tecrübesinden çıkardığı sonuç ise, kavrama kuvvetinin düşük olmasının, deadlift konusunda çoğu erkeğin elini zayıflattığı şeklinde. Alt gövdeniz ya da sırtınız 450 kg ile bile başa çıkabilir; fakat eğer kavrama kuvvetiniz 90 kg ile sınırlıysa, deadliftleriniz de 90 kg ile sınırlı demektir.

Maximus’a göre, kurtarıcı hareket farmer’s walk. Oldukça basit: İki koca ağırlığı alın ve yürümeye başlayın. Bunu her gün 5 dakika yapın.

Kavrama kuvvetiniz arttığı zaman, deadlift performansınızı da geliştirmiş olacaksınız.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You must be logged in to post a comment Login

Bunları Unutma!