Bizi Takip Edin

FITNESS

DAHA BÜYÜK BİR OMUZ VE GÖĞÜSLER İÇİN EN İYİ 3 EGZERSİZ

-

 

antrenmanBu 3 hareketlik istasyon çalışmasıyla üst bedeninizi tekrar dizayn edin. 

Potansiyelinizin en tepesindeki güç ve beden için sadece düzenli press ve curl çalışmaları yeterli olmayacaktır. Fitness koçu Sean De Wispelaere’e göre “Yeni gelişmeleri tetiklemek için üst beden antrenmanlarına yeni hareketler ekleyebilmelisiniz.” Men’s Health’in göğüs ve omuz tavsiyelerine göz atın. Bu 3 hareketten sonra kaslarınız neye uğradığını şaşıracak!

De Wispelaere’e göre “Bu hareketler hem hızlı hem yavaş kasılan kas dokularını çalıştırır. Egzersizlerin eşsiz kombinasyonları güç, büyüklük ve dayanıklılığını artırır. Omuzlarınızı kurşun geçirmez hale getirir ve bütün üst beden ağırlık kaldırmaları için güçlü kılar.” Bu egzersizleri birinden diğerine dinlenmeye yer bırakmadan sırayla gerçekleştirin. Bu 1 raunt. Totalde 5 raunt gerçekleştirmelisiniz.

1) Dumbbell chest press

Bench’e uzanın ve kollarınız düz bir şekilde göğsünüzden aşağıda, avuç içleri ileriye açık şekilde dambılları elinize alın. Dambılları göğsünüzün yanlarına doğru indirin ve sonra tekrar başlangıç pozisyonuna dönün. Bu 1 tekrar. Her sette 8 tane gerçekleştirin ve her seferinde ağırlıkların miktarını artırın.

2) TRX press-up

Bir TRX’i tutun ve kaval kemiğinizin ortasına hizalanacak şekilde, tutacakları aşağı indirin. Elleriniz yerde, ayaklarınız tutacaklarda olacak şekilde press up pozisyonu alın. Sırtınızı düz, merkez bölgenizi gergin tutun, dirseklerinizi kırın ve göğsünüzü zemine yaklaştırın. Durun ve hareketi tekrar başlangıç pozisyonuna çevirin. Bu 1 tekrar. Olabildiğince fazla tekrar gerçekleştirin.

3) Bear Crawl

Kalçanız hafifçe kalkık, dizleriniz yerde gezinecek bir pozisyon alıp el ve ayaklarınız üzerinde durun. Aynı anda, sağ elinizi ve sol ayağınızı gövde pozisyonunuz değişmeden, kalçanız yere eğilmeden ileriye doğrı itin. Sonra ise tam tersini yapın.  Her adımda kollarınızı ve ayaklarınızı konumlarını değiştirerek ileriye doğru sürünmeye devam edin. Bu şekilde 10 metre ileri, 10 metre geri gidin.

 

 

FITNESS

Basketbol İçin Antrenman Programı 1

Umut Doğan Yıldız

-

Basketbol antrenmanları için güçlendirici ve kondisyon artırıcı egzersiz programı serisi hazırladık.

Personal Trainer / Master Trainer Can Bayık, basketbol oynarken performansınızı en üst seviyeye çıkarmak ve sizi sakatlıklardan korumak için Men’s Health takipçilerine özel 4 haftalık bir antrenman programı hazırladı. Uygulamanız gereken bu antrenmanın ikinci programını videoda görebilirsiniz. Bu antrenman programı toplamda 3 set sürüyor ve 4 hareketten oluşuyor. Antrenör Can Bayık, hareketleri 45 saniye uygulamanızı ve aralarda 15 saniye dinlenmenizi öneriyor. Tekrar başa döndüğünüzde aralarda 1 dk dinlenmeyi de unutmayın. 

Bu videoda göreceğiniz başlıca hareketler Around The World, Core Bag Reverse Lunge, Dumbbell Lateral Raise, Front Raise, Montain Climber’dan oluşuyor.

Devamı

FITNESS

Omuzlarınızı ateşyelecek 4 hareketlik dumbbell antrenmanı

-

Editör :

Vücudunuzu dumbbelllardan güç alarak dönüştürün.

Dumbbell, en yaygın kullanılan fitness ekipmanı olabilir. Fakat bu kadar yaygın olması, dumbbell antrenmanlarının sıkıcı olmasını gerektirmiyor.

Bu antrenmanda, antrenör Alexia Clark curl ve press gibi klasik hareketleri küçük numaralarla modifiye ederek, merkez bölge ve omuz dayanıklılığını geliştirmeyi, dolayısıyla da üst gövdenizi şekillendirmeyi hedefliyor.

 

Dumbbell row hareketi sırtınızı ve omuzlarınızı hedeflerken, merkez bölgenizi de çalıştıracak. Sonraki hareketle birlikte omuzlarınız, ağırlığı göğüs seviyesinde tutmak için yer çekimine meydan okurken, özellikle ön ve yan omuz kaslarınız ekstradan çalışacak.

Dumbbell single-arm split-stance rows and presses hareketi ile 2 klasik üst gövde hareketini tek bir kalemde yapacak ve metabolizmanızı ateşleyeceksiniz.

Dumbbell circle press, triceps kaslarınızın desteği olmaksızın omuzlarınıza ekstra yük bindirecek. Ayrıca biceps kaslarınızı da çalıştıracaksınız. Özetle, hem biceps hem de omuz kaslarınız cayır cayır yanacak.

 

Talimatlar: Aşağıda yer alan hareketleri sırası ile 40’ar saniye yapın. Her bir hareketin arasında 20 saniye dinlenin.

  1. Dumbbell row reach
  2. Dumbbell 2-hand position pull
  3. Dumbbell single-arm split-stance row and press
  4. Dumbbell circle press

Bu, 1 turdur. Toplamda 3-5 tur yapın.

Devamı

FITNESS

Engellere meydan okuyan model

Umut Doğan Yıldız

-

2014 yılında geçirdiği bir kaza sonucu bir bacağını kaybeden Brezilyalı model Paola Antonini, engellere meydan okuyor.

25 yaşındaki Paola Antonini, 2014 yılında alkollü bir sürücünün kendisine çarpması sonucu bir bacağını kaybetti.

Bu gönderiyi Instagram’da gör

Freedom ✨#casaneuronha19. 📷@adaltojr

Paola Antonini (@paola_antonini)’in paylaştığı bir gönderi ()

Yoğun fizyoterapi seansları sonucunda tek bacaklı bir hayata kucak açan Paola, şort ve bikini giymeye devam ediyor.

Bu gönderiyi Instagram’da gör

2009 x 2019. Separadas por uma pequena coisinha 👣💛🌟. Mas quanto aprendizado, quanto amadurecimento. Novinha, com tantas inseguranças sobre o corpo e hoje, com essa pernoca neon! Acho que o maior aprendizado foi a me amar, amar meu corpo e a saber aonde está nossa real beleza. Ela vem de dentro, vem da autoconfiança, da alegria. Hoje amo e reconheço meu corpo sendo amputada, vejo fotos antigas e parece que falta algo! Faltava mesmo 💛 Tive uma perda física, mas ganhei tanto dentro de mim! Hoje sim me sinto completa!✨ – 2009×2019. Young, so insecure with my body and today, with my neon leg! I’ve learnt so many things, but specially to love me and love my body. True beauty comes from inside – from self confidence, from happiness. Today I feel complete ✨💛 #10yearschallenge #10yearchallenge

Paola Antonini (@paola_antonini)’in paylaştığı bir gönderi ()

Kendisiyle aynı durumda olan insanlara örnek olmak istediğini söyleyen ünlü model, spor yapmayı da ihmal etmiyor.

Bu gönderiyi Instagram’da gör

☀️

Paola Antonini (@paola_antonini)’in paylaştığı bir gönderi ()

Bu gönderiyi Instagram’da gör

Cheguei, @universalorlando ❤️✨ #readyforuniversal 📸@managollo

Paola Antonini (@paola_antonini)’in paylaştığı bir gönderi ()

Devamı

Popüler

 

www.pilioo.com