Bizi Takip Edin

Bench press’te daha fazla kaldırmak için: Egzersiz topu üzerinde şınav

Neden yapmalısınız?

Kürek kemiklerinizle göğüs kafesinizin üst bölümünün arasında serratus anterior isimli ufak (ve ihmal edilen) bir kas grubu yer alır. Eğer bu kaslarınız zayıfsa, bench press ve military press hareketlerinde yüksek ağırlıklar kaldıramazsınız. Bu da beraberinde sakatlık ve ağrı riski getirir.  Swissball pushup plus hareketiyle bench press’te daha fazla kaldırabilir ve omzunuzda oluşan ağrıları bertaraf edebilirsiniz.

 

Nasıl yapılır?

 

 

1- Ellerinizi bir swissball’un yanlarına koyarak klasik şınav pozisyonu alın. Elleriniz tam omzunuzun altında olsun.

 

 

 

 

2- Karın bölgenizi sıkın ve göğsünüz swissball’a değene kadar vücudunuzu yere yaklaştırın ve kalkın. Hareketin en üst noktasında kendinizi swissball’dan itebildiğiniz kadar uzağı itin ve kürek kemiklerinizin birbirlerinden uzaklaşmasını sağlayın.
« 1 2 3 4 5