Bizi Takip Edin

FITNESS

ANTRENMANINIZA NASIL BAĞLI KALABİLİRSİNİZ?

-

 

Fitness’ta en önemli faktör; süreklilik. Bu her ne kadar egzersizin faydalarından yararlanmayı sağlayan anahtar faktör olsa da, çok az kişi uzun dönemde bunu yakalayabiliyor.

Omuzlarınızın üstünde birer dambıl tutun. Avuç içleriniz birbirine baksın ve dizleriniz hafif kırık olsun. Hızlıca ayağa kalkın ve aynı esnada ağırlıkları başınızın üstüne doğru kaldırın. Daha sonra yavaşça başlangıç pozisyonuna dönün ve hareketi tekrarlayın.Toplamda 10 tekrar yapın.

ADIM 1

Her egzersizin gününü ve zamanını haftanın başında planlayın. Dr. Raglin, “Bu bütün toplantı, randevu ve işlerinizi ona göre düzenlemenizi sağlar. Egzersiz için ayrılmış bir süreniz olmasını da garantiye alır,” diyor. Bunu 5 hafta deneyin. İngiliz araştırmacılar, bu kadar süre boyunca uygulanan planların alışkanlık haline dönüştüğünü söylüyorlar.

ADIM 2

Her egzersiz seansınızın en az 10 dakika sürmesini sağlayın. Böylece uzun ve meşgul bir günde bile aktiviteye birkaç dakika ayırabilirsiniz. Dr. John Raglin’in dediğine göre; buradaki ana fikir kısa çalışmalar gerçekleştirmek değil, bir düzen oturtmak. Egzersiz için bir zaman ayırmakla bunu rutininizin bir parçası haline getireceksiniz. Aynı tıraş olmak ya da yemek yapmak gibi.

ADIM 3

Nasıl hissettiğinizi her gün takip edin. Örneğin ruh halinizi, enerji seviyenizi ve işteki üretkenliğinizi 10 üzerinden puanlayın. Tansiyon, kolesterol ve trigliserit gibi genel sağlık göstergelerini de izlemeye alın. Dr. Raglin, “Egzersiz hedefleriniz fitness ve genel sağlığı da içerdiğinde bunların hepsinin motivasyonunuzu sağlamakta rolü olur.” diyor.

FITNESS

Basketbol İçin Antrenman Programı 1

Umut Doğan Yıldız

-

Basketbol antrenmanları için güçlendirici ve kondisyon artırıcı egzersiz programı serisi hazırladık.

Personal Trainer / Master Trainer Can Bayık, basketbol oynarken performansınızı en üst seviyeye çıkarmak ve sizi sakatlıklardan korumak için Men’s Health takipçilerine özel 4 haftalık bir antrenman programı hazırladı. Uygulamanız gereken bu antrenmanın ikinci programını videoda görebilirsiniz. Bu antrenman programı toplamda 3 set sürüyor ve 4 hareketten oluşuyor. Antrenör Can Bayık, hareketleri 45 saniye uygulamanızı ve aralarda 15 saniye dinlenmenizi öneriyor. Tekrar başa döndüğünüzde aralarda 1 dk dinlenmeyi de unutmayın. 

Bu videoda göreceğiniz başlıca hareketler Around The World, Core Bag Reverse Lunge, Dumbbell Lateral Raise, Front Raise, Montain Climber’dan oluşuyor.

Devamı

FITNESS

Omuzlarınızı ateşyelecek 4 hareketlik dumbbell antrenmanı

-

Editör :

Vücudunuzu dumbbelllardan güç alarak dönüştürün.

Dumbbell, en yaygın kullanılan fitness ekipmanı olabilir. Fakat bu kadar yaygın olması, dumbbell antrenmanlarının sıkıcı olmasını gerektirmiyor.

Bu antrenmanda, antrenör Alexia Clark curl ve press gibi klasik hareketleri küçük numaralarla modifiye ederek, merkez bölge ve omuz dayanıklılığını geliştirmeyi, dolayısıyla da üst gövdenizi şekillendirmeyi hedefliyor.

 

Dumbbell row hareketi sırtınızı ve omuzlarınızı hedeflerken, merkez bölgenizi de çalıştıracak. Sonraki hareketle birlikte omuzlarınız, ağırlığı göğüs seviyesinde tutmak için yer çekimine meydan okurken, özellikle ön ve yan omuz kaslarınız ekstradan çalışacak.

Dumbbell single-arm split-stance rows and presses hareketi ile 2 klasik üst gövde hareketini tek bir kalemde yapacak ve metabolizmanızı ateşleyeceksiniz.

Dumbbell circle press, triceps kaslarınızın desteği olmaksızın omuzlarınıza ekstra yük bindirecek. Ayrıca biceps kaslarınızı da çalıştıracaksınız. Özetle, hem biceps hem de omuz kaslarınız cayır cayır yanacak.

 

Talimatlar: Aşağıda yer alan hareketleri sırası ile 40’ar saniye yapın. Her bir hareketin arasında 20 saniye dinlenin.

  1. Dumbbell row reach
  2. Dumbbell 2-hand position pull
  3. Dumbbell single-arm split-stance row and press
  4. Dumbbell circle press

Bu, 1 turdur. Toplamda 3-5 tur yapın.

Devamı

FITNESS

Engellere meydan okuyan model

Umut Doğan Yıldız

-

2014 yılında geçirdiği bir kaza sonucu bir bacağını kaybeden Brezilyalı model Paola Antonini, engellere meydan okuyor.

25 yaşındaki Paola Antonini, 2014 yılında alkollü bir sürücünün kendisine çarpması sonucu bir bacağını kaybetti.

Bu gönderiyi Instagram’da gör

Freedom ✨#casaneuronha19. 📷@adaltojr

Paola Antonini (@paola_antonini)’in paylaştığı bir gönderi ()

Yoğun fizyoterapi seansları sonucunda tek bacaklı bir hayata kucak açan Paola, şort ve bikini giymeye devam ediyor.

Bu gönderiyi Instagram’da gör

2009 x 2019. Separadas por uma pequena coisinha 👣💛🌟. Mas quanto aprendizado, quanto amadurecimento. Novinha, com tantas inseguranças sobre o corpo e hoje, com essa pernoca neon! Acho que o maior aprendizado foi a me amar, amar meu corpo e a saber aonde está nossa real beleza. Ela vem de dentro, vem da autoconfiança, da alegria. Hoje amo e reconheço meu corpo sendo amputada, vejo fotos antigas e parece que falta algo! Faltava mesmo 💛 Tive uma perda física, mas ganhei tanto dentro de mim! Hoje sim me sinto completa!✨ – 2009×2019. Young, so insecure with my body and today, with my neon leg! I’ve learnt so many things, but specially to love me and love my body. True beauty comes from inside – from self confidence, from happiness. Today I feel complete ✨💛 #10yearschallenge #10yearchallenge

Paola Antonini (@paola_antonini)’in paylaştığı bir gönderi ()

Kendisiyle aynı durumda olan insanlara örnek olmak istediğini söyleyen ünlü model, spor yapmayı da ihmal etmiyor.

Bu gönderiyi Instagram’da gör

☀️

Paola Antonini (@paola_antonini)’in paylaştığı bir gönderi ()

Bu gönderiyi Instagram’da gör

Cheguei, @universalorlando ❤️✨ #readyforuniversal 📸@managollo

Paola Antonini (@paola_antonini)’in paylaştığı bir gönderi ()

Devamı

Popüler

 

www.pilioo.com