Bizi Takip Edin
Men's Health Türkiye

Men's Health Türkiye

ADIDAS ULTRABOOST LACELESS KOŞU KÜLTÜRÜNDEN İLHAM ALDI, EN İYİ KOŞU PERFORMANSI İÇİN GELİŞTİRİLDİ

FITNESS

ADIDAS ULTRABOOST LACELESS KOŞU KÜLTÜRÜNDEN İLHAM ALDI, EN İYİ KOŞU PERFORMANSI İÇİN GELİŞTİRİLDİ

-

 

adidas’ın DNA’sında bulunan inovasyon ve yaratıcılık, koşu kategorisinde bir kez daha çığır açtı ve bağcıksız ilk performans ayakkabı siluetini yarattı. UltraBOOST Laceless, düzene meydan okuyor ve bir kez daha sınırları genişletiyor. Bu heyecan verici yeni ürünün geçtiğimiz aylarda gerçekleşen global lansmanından sonra, kadınlar için şafağın tozlu ve doğal tonları ile erkekler için alacakaranlığın ham çivit mavisine bürünen yeni renkleriyle UltraBOOST Laceless şimdi Türkiye’de!

  • ULTRABOOST LACELESS, adidas’ın ilk bağcıksız koşu ayakkabısı
  • Güçlendirilmiş Primeknit mükemmel örgü sayasıyla bağcıksız koşuyu en yüksek performansta gerçeğe dönüştürüyor.

UltraBOOST Laceless, koşu deneyimini hiç olmadığı kadar mükemmelleştirmek için tasarlanan bir performans ayakkabısı. adidas Running kategorisinin en iyi ürün grubu UltraBOOST ailesine katılan bu yeni ürün, geliştirilmiş Primeknit teknolojisine sahip. Güçlendirilmiş sayası koşuculara ihtiyacı olan dengeyi sağlarken en yüksek geri dönüşümlü  BOOSTTM tabanı adidas’ın şimdiye kadarki en minimalist ve stil odaklı tasarımıyla, koşucuların bütün kuvvetlerini ortaya çıkarmalarını sağlıyor.

adidas, bağcığa ihtiyaç duymadan kullanıcının en iyi performansını destekleyen bir uyum yaratmak amacıyla dünyaca ünlü Primeknit sayasını yeniden tasarladı ve bunun için sporcularla yakın bir şekilde çalıştı. Vücut hareketinin ayrıntılı bir şekilde analiz edilmesine olanak sağlayan ARAMIS ürün test sistemi ile yapılan bilimsel araştırmalar, adidas inovasyon ekipleri tarafından kullanıldı ve hem minimalistik hem de stil sahibi bir saya ile koşucunun gergin olmayan, “bağlarından kopan” ve yaratmak için özgür olduğu bir deneyim yaşaması hedeflendi.  Mükemmel Primeknit sayanın, çoraba benzer uyum özelliğiyle birleşen bilek yapısı tasarımı, kullanıcıya en iyi uyumu sunuyor ve ayağın, ayakkabıyla beraber uyum içerisinde hareket etmesini sağlıyor. Primknit ayrıca, orta ayak desteği ile ayağın doğru şekilde kilitlenmesini sağlarken, esneklik noktasında da Aramis genişleme alanları bulunuyor.

adidas Kıdemli Ürün Müdürü Stephan Schneider lansman hakkında şunları söyledi: “Ayakkabı silüetinin temel bir bileşeni olan bağcıkları kaldırmak, geriye kalan tüm elementlerin en iyi şekilde geliştirilmelerini zorunlu kıldı. Biz de Primeknit’in yapısını yeniden hayal ettik ve destek ile basınç seviyelerini yükselttik. Böylece de koşucuların daha özgür ve güçlü hissederek, potansiyellerinin en iyisine ulaşmalarını hedefledik. Yarattığımız ürün, şu ana kadarki önsezilere en iyi uyum sağlayan UltraBOOST ayakkabısı ve bu yüzden de tarihimizde yepyeni bir bölüm.”

adidas Koşu Tasarım Direktörü Stephen Dobson ise UltraBOOST Laceless’ın yeni renkleri ile ilgili şunları söyledi: “Yeni renk güncellemesi, günün herhangi bir saati koşan, hiçbir zaman durmayan, dünyanın diğer yerlerindeki koşucular uyurken koşarak şehirlerini canlı tutan koşucuları kutluyor. Tasarıma şafağın tozlu ve doğal tonları ile alacakaranlığın ham çivit mavisini ekleyerek bu anlardan ilham aldık ve UltraBOOST Laceless’i bir kez daha her koşuyu mükemmel yapan bir araç haline getirdik.”

UltraBOOST Laceless erkek modeli lacivert, UltraBOOST Laceless kadın modeli ise nude tonlarındaki açık pembe rengi ile ve her iki model de 995 TL’lik satış fiyatlarlarıyla, adidas mağazaları ve shop.adidas.com.tr/ultraboost-laceless adresinde satışta.

facebook.com/adidasRunningTR adresini ziyaret ederek ya da twitter.com/adidasTR ve instagram.com/adidas.turkiye sayfalarını takip ederek, daha fazla bilgi edinebilirsiniz. adresini ziyaret ederek ya da twitter.com/adidasTR ve instagram.com/adidas.turkiye sayfalarını takip ederek, daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Continue Reading
Advertisement

FITNESS

Sakatlanma riskini engelleyin!

-

Sakatlanma riskini azaltan Banded Single-Leg RDL egzersiziyle amaçlarınıza ulaşın.

Kış mevsimi, tatlı su vücut geliştirmecilerinin heveslerini soğuk hava deposuna kaldırdığı zaman dilimidir. Ancak gerçek bir MH erkeği, hedeflerine giden yolun temellerinin bu mevsimde atıldığını bilir. Evet, şu anda içinde bulunduğumuz mevsimden bahsediyoruz. Partiler, sarhoşluklar ve tembellikle geçirilen sabahlar sizi uzun mesafe koşularından ve yüksek ağırlıklarla yapılan squat’lardan alıkoysa da, bu düşük yoğunluklu egzersizi günlük olarak uygulayarak vücudunuzla ilgili hedeflerinize 2019 yılı itibariyle ulaşabilirsiniz. Kontrollü bir şekilde her taraf için 10’ar tekrar yapmanızın yeterli olacağı bu egzersiz, ciddi anlamda terlemenize bile yol açmayacak.

Hareket uzmanı Ollie Frost, “Banded single-leg rdl egzersizi, belinizin kuvvetini ve baş üstü kaldırışlardaki esnekliğinizi artırır,” diyor. Bununla birlikte hareketin dengesiz yapısı da merkez bölge kuvvetinizi ciddi oranda yükseltecektir. Önemi yüksek olan bu bölgeleri hedef alarak uzun vadede başarı sağlayabilirsiniz. Olay bu kadar basit. Öte yandan hareketin beyin fonksiyonunuzu da artıracağını söyleyen Frost, “Bu tarz kompleks egzersizlere alıştığınızda basit egzersizler size sakız çiğnemek kadar kolay gelecektir,” diyor. Şimdi yerinizden kalkın ve 2019 yılına bedenen ve zihnen daha güçlü bir şekilde başlamak için harekete geçin.

1/ Etrafını sar

İlk tekrarınıza başlamak için uzun bir direnç bandını sağ ayağınızla sağ omzunuza dolayın. Daha iyi bir denge için gözlerinizi duvardaki bir noktaya odaklayın.

2/ Öne eğil

Kalça kaslarınızı sıkarak sol bacağınızı geriye doğru düz bir biçimde kaldırın. Kalçanızı bükerek öne doğru eğilin. Bunu yaparken sırtınızı düz tutun. Bu şekilde duraklayın.

3/ Dizler yukarı

Dengenizi koruyarak hareketi tersine doğru uygulayın. Şimdiyse merkez bölgenizi sıkarak sol dizinizi kalça hizanıza yükseltin. Direnç bandı omuz hizanızda olacak şekilde 1 saniye kadar bekleyin.

4/ Zirvede bırak

Vücudunuzu sabit tutarak sağ kolunuzu başınızın üzerine doğru kaldırın. Kontrollü bir şekilde başlangıç pozisyonuna dönün. Tekrar sayınızı tamamladığınızda hareketi diğer yöne doğru tekrar edin. Geleceğinize sağlam bir yatırım yaptığınızı unutmayın.

Bu hareketi yaparak ne kazanacaksınız?

Merkez bölge kontrolü + Sakatlanmayan omuzlar + Beyin gücü + Yeni kişisel rekorlar

Devamı

FITNESS

Yağ Düşmanı: Roberta Mezencio

-

Yağ düşmanı, ağırlık ve protein dostu, kaslı kadın Roberta Mezencio ile tanışalım.

Brezilya doğumlu Roberta Mezencio her zaman fitnesı güçlü bir tutkuyla sürdürdü.

Spor salonundaki ilham verici özverisi ve sosyal medya paylaşımları, Roberta’yi öne çıkaran şey oldu.

Milliyet: Brezilya

Meslek: Spor Modeli

Roberta kardiyoya karşı ağırlık egzersizini tercih ediyor. Sağlıklı bir diyet ile desteklenen yoğun bir egzersiz rutini izliyor.

Roberta bütün yıl boyunca sağlıklı ve besleyici bir diyet uygular. Çoğunlukla fast-food yemekten kaçınır.

Roberta’nin en sevdiği yiyecek grupları arasında yağsız et, kepekli tahıllar, az yağlı süt ve sebzeler bulunur.

Meyvelere gelince, yüksek glisemik meyvelerden kaçınır, çünkü insülin seviyelerini yükseltir.

Devamı

FITNESS

Merkez bölge bitiricileri

-

Spor salonuna iş olsun diye gidiyorsanız, haftanın beş günü antrenman yapmak da fayda etmez. İşleri biraz karıştırarak fark edilebilir değişiklikler yaratın.

Kabul edelim ki birçoğumuz aynı antrenmanları yapmaktayız. Ufak bir koşu, birkaç dakika bench press ve esneme egzersizleri… Devamlı olarak geçmiş zamanı tekrar ederseniz, aldığınız sonuçlar da geçmiştekilerle aynı olur. “The HIITman” adıyla da tanınan kişisel antrenör Courtney Fearon, kaslarınızı bir hafta boyunca şok edebileceğiniz bir antrenman programı tasarladı. İsterseniz eski programlarınızı uygulayabilirsiniz ancak antrenmanınızı bu 20 dakikalık merkez bölge çalışmalarıyla sonlandırın. Asla pişman olmayacaksınız.

Karın

Bu günlerde sıkı bir istasyon çalışması yaparak leg raise, oblique twist, abs wheel rollout ve mountain climber gibi egzersizleri tercih edin.

Sprint

Sprint günlerinizde kısa, aktif ve nispeten daha uzun dinlenme süreleriyle yüksek yoğunluklu interval antrenmanlar yapın. Koşu bandını, AirDyne bisikletlerini ya da SkiErg makinasını kullanabilirsiniz.

Denge

Dengenizi artıracak çalışmalar yaptığınız günlerdeyse weighted dead bug, bird dog, pull down ve plank varyasyonlarını yaparak merkez bölgenizin derinliklerindeki kasları harekete geçirebilirsiniz.

Devamı

Popüler

 

 

www.pilioo.com