Bizi Takip Edin

FITNESS

ADIDAS ULTRABOOST LACELESS KOŞU KÜLTÜRÜNDEN İLHAM ALDI, EN İYİ KOŞU PERFORMANSI İÇİN GELİŞTİRİLDİ

-

 

adidas’ın DNA’sında bulunan inovasyon ve yaratıcılık, koşu kategorisinde bir kez daha çığır açtı ve bağcıksız ilk performans ayakkabı siluetini yarattı. UltraBOOST Laceless, düzene meydan okuyor ve bir kez daha sınırları genişletiyor. Bu heyecan verici yeni ürünün geçtiğimiz aylarda gerçekleşen global lansmanından sonra, kadınlar için şafağın tozlu ve doğal tonları ile erkekler için alacakaranlığın ham çivit mavisine bürünen yeni renkleriyle UltraBOOST Laceless şimdi Türkiye’de!

  • ULTRABOOST LACELESS, adidas’ın ilk bağcıksız koşu ayakkabısı
  • Güçlendirilmiş Primeknit mükemmel örgü sayasıyla bağcıksız koşuyu en yüksek performansta gerçeğe dönüştürüyor.

UltraBOOST Laceless, koşu deneyimini hiç olmadığı kadar mükemmelleştirmek için tasarlanan bir performans ayakkabısı. adidas Running kategorisinin en iyi ürün grubu UltraBOOST ailesine katılan bu yeni ürün, geliştirilmiş Primeknit teknolojisine sahip. Güçlendirilmiş sayası koşuculara ihtiyacı olan dengeyi sağlarken en yüksek geri dönüşümlü  BOOSTTM tabanı adidas’ın şimdiye kadarki en minimalist ve stil odaklı tasarımıyla, koşucuların bütün kuvvetlerini ortaya çıkarmalarını sağlıyor.

adidas, bağcığa ihtiyaç duymadan kullanıcının en iyi performansını destekleyen bir uyum yaratmak amacıyla dünyaca ünlü Primeknit sayasını yeniden tasarladı ve bunun için sporcularla yakın bir şekilde çalıştı. Vücut hareketinin ayrıntılı bir şekilde analiz edilmesine olanak sağlayan ARAMIS ürün test sistemi ile yapılan bilimsel araştırmalar, adidas inovasyon ekipleri tarafından kullanıldı ve hem minimalistik hem de stil sahibi bir saya ile koşucunun gergin olmayan, “bağlarından kopan” ve yaratmak için özgür olduğu bir deneyim yaşaması hedeflendi.  Mükemmel Primeknit sayanın, çoraba benzer uyum özelliğiyle birleşen bilek yapısı tasarımı, kullanıcıya en iyi uyumu sunuyor ve ayağın, ayakkabıyla beraber uyum içerisinde hareket etmesini sağlıyor. Primknit ayrıca, orta ayak desteği ile ayağın doğru şekilde kilitlenmesini sağlarken, esneklik noktasında da Aramis genişleme alanları bulunuyor.

adidas Kıdemli Ürün Müdürü Stephan Schneider lansman hakkında şunları söyledi: “Ayakkabı silüetinin temel bir bileşeni olan bağcıkları kaldırmak, geriye kalan tüm elementlerin en iyi şekilde geliştirilmelerini zorunlu kıldı. Biz de Primeknit’in yapısını yeniden hayal ettik ve destek ile basınç seviyelerini yükselttik. Böylece de koşucuların daha özgür ve güçlü hissederek, potansiyellerinin en iyisine ulaşmalarını hedefledik. Yarattığımız ürün, şu ana kadarki önsezilere en iyi uyum sağlayan UltraBOOST ayakkabısı ve bu yüzden de tarihimizde yepyeni bir bölüm.”

adidas Koşu Tasarım Direktörü Stephen Dobson ise UltraBOOST Laceless’ın yeni renkleri ile ilgili şunları söyledi: “Yeni renk güncellemesi, günün herhangi bir saati koşan, hiçbir zaman durmayan, dünyanın diğer yerlerindeki koşucular uyurken koşarak şehirlerini canlı tutan koşucuları kutluyor. Tasarıma şafağın tozlu ve doğal tonları ile alacakaranlığın ham çivit mavisini ekleyerek bu anlardan ilham aldık ve UltraBOOST Laceless’i bir kez daha her koşuyu mükemmel yapan bir araç haline getirdik.”

UltraBOOST Laceless erkek modeli lacivert, UltraBOOST Laceless kadın modeli ise nude tonlarındaki açık pembe rengi ile ve her iki model de 995 TL’lik satış fiyatlarlarıyla, adidas mağazaları ve shop.adidas.com.tr/ultraboost-laceless adresinde satışta.

facebook.com/adidasRunningTR adresini ziyaret ederek ya da twitter.com/adidasTR ve instagram.com/adidas.turkiye sayfalarını takip ederek, daha fazla bilgi edinebilirsiniz. adresini ziyaret ederek ya da twitter.com/adidasTR ve instagram.com/adidas.turkiye sayfalarını takip ederek, daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

FITNESS

Evde bulunması gereken spor ekipmanları

Umut Doğan Yıldız

-

Egzersiz yapabilmek için pahalı spor ekipmanlarına sahip olmanız gerektiğini düşünmeyin.

Fitness Eğitim Direktörü Samantha Clayton, egzersize yeni başlayanlar için düşük, hatta sıfır maliyetli ekipmanları sıralıyor.

Egzersiz yaparken yeteri kadar sıvı almamız önemlidir. Eğer dışarıda yürüyüş veya başka bir egzersiz yapacaksan, yanında su bulundurmayı ihmal etme. Aynı şekilde evde egzersiz yaparken de yeterli miktarda su alımı büyük önem taşır.

Yoga matı

Uygun fiyat alternatifleriyle kolaylıkla ulaşabileceğiniz bir yoga matı, ihtiyaç duyduğun anda bir egzersiz alanı yaratmanızı sağlar. Yoga matı kullanmak için yoga yapmak şart değil: Mat, şınav ve mekik hareketlerinin yanı sıra farklı mekanlarda yapacağınız egzersizler için temiz ve kaymaz bir zemin sağlar. Yoga matına alternatif olarak halı veya havlu da kullanabilirsiniz.

Dambıl

Dambıllar, dayanıklılık antrenmanlarının vazgeçilmezidir ve mükemmel sonuçlar verir. Dolayısıyla doğru ağırlıkta bir dambıl seçmek büyük önem taşır.

Örneğin daha hafif ancak iyi bir forma sahip dambıllar, ağır ve daha kötü formdaki dambıllara göre çok daha iyi sonuçlar verir.

Atlama ipi

Atlama ipiyle hem çok eğlenebilir hem de mükemmel bir kardiyo egzersizi yapabilirsiniz. Ayrıca atlama iplerini vücut esnekliğini artırmak için yapacağınız egzersizlerde de kullanabilirsiniz. Alternatif olarak herhangi bir iple de ilerleyebilirsiniz.

Direnç bandı

Direnç bandı; pratik, hafif ve kullanımı kolay bir ekipman. Direnç bandına alternatif olarak yumuşak bir ip veya rulo yapılmış bir havlu, basit egzersizlerde işe yarayabilir. Fitness için tasarlanmamış tüpleri veya lastikleri kullanmanızı ise önermem çünkü bunlar egzersiz sırasında koparak vücudunuza zarar verebilir.

Sağlık topu

Sağlık topuyla etkili üst ve alt vücut egzersizleri yapabilirsin. Bu toplar özellikle bir partnerle birlikte yapılan egzersizlerde oldukça işe yarıyor. Sağlık topuna alternatif olarak basketbol veya futbol topu kullanabilirsiniz.

Ayarlanabilir step tahtası

Egzersiz amaçlı step tahtaları az yer kaplar ve dairesel hareketlerde veya kardiyo egzersizlerinde rahatlıkla kullanılabilir. Kaymaz yüzeyli, yüksekliği ayarlanabilir bir step seçmeye özen gösterin. Step tahtasına alternatif olarak sağlam bir ahşap kutu, sandık veya basamak kullanabilirsiniz.

Kronometre

İnterval antrenmanlarını doğru yapmak için mutlaka kronometre kullanmak gerekir. Ayrıca kronometre, egzersiz veya koşu süresi hakkında doğru bilgi verir ve kendinize karşı dürüst olmanızı sağlar. Bunun için kronometre özelliği bulunan bir cep telefonu da kullanabilirsiniz.

Motivasyon müziği

Müzik stresten arınmana ve kalan dakikalara odaklanmak yerine egzersizin tadını çıkarmanıza yardımcı olur.

Devamı

FITNESS

Basketbol İçin Antrenman Programı 1

Umut Doğan Yıldız

-

Basketbol antrenmanları için güçlendirici ve kondisyon artırıcı egzersiz programı serisi hazırladık.

Personal Trainer / Master Trainer Can Bayık, basketbol oynarken performansınızı en üst seviyeye çıkarmak ve sizi sakatlıklardan korumak için Men’s Health takipçilerine özel 4 haftalık bir antrenman programı hazırladı. Uygulamanız gereken bu antrenmanın ikinci programını videoda görebilirsiniz. Bu antrenman programı toplamda 3 set sürüyor ve 4 hareketten oluşuyor. Antrenör Can Bayık, hareketleri 45 saniye uygulamanızı ve aralarda 15 saniye dinlenmenizi öneriyor. Tekrar başa döndüğünüzde aralarda 1 dk dinlenmeyi de unutmayın. 

Bu videoda göreceğiniz başlıca hareketler Around The World, Core Bag Reverse Lunge, Dumbbell Lateral Raise, Front Raise, Montain Climber’dan oluşuyor.

Devamı

FITNESS

Omuzlarınızı ateşyelecek 4 hareketlik dumbbell antrenmanı

-

Editör :

Vücudunuzu dumbbelllardan güç alarak dönüştürün.

Dumbbell, en yaygın kullanılan fitness ekipmanı olabilir. Fakat bu kadar yaygın olması, dumbbell antrenmanlarının sıkıcı olmasını gerektirmiyor.

Bu antrenmanda, antrenör Alexia Clark curl ve press gibi klasik hareketleri küçük numaralarla modifiye ederek, merkez bölge ve omuz dayanıklılığını geliştirmeyi, dolayısıyla da üst gövdenizi şekillendirmeyi hedefliyor.

 

Dumbbell row hareketi sırtınızı ve omuzlarınızı hedeflerken, merkez bölgenizi de çalıştıracak. Sonraki hareketle birlikte omuzlarınız, ağırlığı göğüs seviyesinde tutmak için yer çekimine meydan okurken, özellikle ön ve yan omuz kaslarınız ekstradan çalışacak.

Dumbbell single-arm split-stance rows and presses hareketi ile 2 klasik üst gövde hareketini tek bir kalemde yapacak ve metabolizmanızı ateşleyeceksiniz.

Dumbbell circle press, triceps kaslarınızın desteği olmaksızın omuzlarınıza ekstra yük bindirecek. Ayrıca biceps kaslarınızı da çalıştıracaksınız. Özetle, hem biceps hem de omuz kaslarınız cayır cayır yanacak.

 

Talimatlar: Aşağıda yer alan hareketleri sırası ile 40’ar saniye yapın. Her bir hareketin arasında 20 saniye dinlenin.

  1. Dumbbell row reach
  2. Dumbbell 2-hand position pull
  3. Dumbbell single-arm split-stance row and press
  4. Dumbbell circle press

Bu, 1 turdur. Toplamda 3-5 tur yapın.

Devamı

Popüler

 

www.pilioo.com