YEPYENİ SÜPER SETLER

Set arasına ekleyeceğiniz hareketlerle antrenmanınızı zorlaştırın.
Klasik programlar sıkıcıdır: Bir set yapar dinlenir, sonra aynı seti tekrarlarsınız. Dinlendiğiniz zamanı başka hareketle doldurun ve metabolizmanızı hızlandırın. Yapmanız gereken son derece basit: Dinlenme sürelerinizde ana programınızda çalıştırdığınız kaslardan farklı kasları çalıştıracak hareketleri,  30-60 saniye boyunca yapın. Ana programdaki hareketlerin set ve tekrar sayılarını size bırakıyoruz.

1

Ana hareket: Barfiks / Süperset eşi: Mountain climber Elleriniz bir sağlık topunun üzerinde olacak şekilde şınav pozisyonu alın. Sağ ayağınızı yerden kaldırın ve sağ dizinizi göğsünüze doğru götürün. Daha sonra bacağınızı indirin ve aynısını sol bacağınızı yerden kaldırarak yapın. Hareket zor gelirse sağlık topu yerine yerde yapabilirsiniz.

2

Ana hareket: Dumbbell bench press / Süperset eşi: Jump squat Ellerinizi başınızın arkasına alın ve dirseklerinizi vücudunuzla aynı hizaya gelecek şekilde geriye doğru çekin. Şimdi squat hareketiyle vücudunuzu yere yaklaştırın ve sıçrayabildiğiniz kadar yukarı sıçrayın. Yere iner inmez tekrar zıplayarak hareketi yeniden yapın.

3

Ana hareket: Deadlift / Süperset eşi: Medicine ball slam Ayaklarınız omuz genişliğinde açıkken bel hizanızda bir sağlık topu tutun. Dirsekleriniz hafif bükülüyken sağlık topunu başınızın üstünde havaya kaldırın ve sert bir şekilde yere atın. Sağlık topunu yerden alın ve hareketi tekrarlayın.

4

Ana hareket: Squat / Süperset eşi: Dumbbell hang pullV ücudunuzun yan taraflarında birer dumbbell tutarak ayakta durun. Çeyrek bir squat hareketi yapın. Daha sonra tek bir hareketle dizlerinizi ve belinizi düzleştirerek doğrulun ve dumbbell’ları kaldırabildiğiniz kadar yukarı kaldırın.

5

Ana hareket: Dumbbell military press / Süperset eşi: Bench jump Bir ağırlık sehpasının önüne geçin. Squat hareketi yapın ve vücudunuz yere iyice yaklaştıktan sonra tüm gücünüzle zıplayarak sehpanın üzerine çıkın. Duraksamadan sehpanın diğer tarafından yere inin. Daha sonra tekrar sehpaya doğru dönerek bir tekrar daha yapın.

 

 

You must be logged in to post a comment Login

Bunları Unutma!

 

 

Sen Hala İzlemedİn Mİ?