TÜM ZAMANLARIN EN İYİ YAĞ YAKMA EGZERSİZLERİNDEN BİRİ ARTIK DAHA DA ETKİLİ


Bu varyasyon skater jump‘ın steroid almış hali gibi!

1

Skater jump Men’s Health Fitness Direktörü BJ Gaddour‘un favori yağ yakma egzersizlerinden biri.

Gaddour’a göre hareket sadece tonlarca kalori yakmıyor; aynı zamanda atletik kabiliyetinizi geliştiriyor, dizlerinizi zorlamıyor ve kalça kaslarınızı güçlendiriyor.

Gaddour’un videoda gösterdiği gibi, dizlerinize bir mini band sarmak, harekete seviye atlatıyor. Yanları sıçrarken bantı dışarıya doğru itmek için kalça kaslarınızı çalıştırmak durumunda olacaksınız. Emin olun o kaslar çalışacak çünkü birkaç tekrardan sonra yanmayı hissetmeye başlayacaksınız.

Bir kardiyo gününde hareketi 5 ila 10 raund arası, 30 saniye çalışıp, 30 saniye durarak gerçekleştirin. Ya da antrenmanlarınızın sonuna bir yağ yakma seansı olarak ekleyin.


 

 

 

 

 

 

 

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Bunları Unutma!