mens health

Tüm vücudu geliştirmek için: Kürek çekerek şınav

Neden yapmalısınız?

Micheal Meija “Birçok erkek row hareketi sırasında sırt kaslarından çok kol kaslarını kullanır” diyor. Oysa bu harekette kol, karın ve omuz kaslarınız sizi dengede tutmaya çalışırken, ağırlığı kaldırmanızı sağlayan sırt kaslarınızdır.  Kısacası, bu versiyonda hile yapma şansınız yoktur. Bu hareketle hem göğüs hem de sırt kaslarınızı dengeli bir şekilde geliştirebilirsiniz.

 

Nasıl yapılır?

 

1- Kollarınız gergin olacak şekilde klasik şınav pozisyonu alın, elleriniz iki hafif dambılın üzerinde olsun.

 

 

2- Karın ve kalça kaslarınızı sıkın ve şınav çekin. 

 

 

3- Tekrar hareketin en üst noktasına geldiğinizde sağ elinizdeki dambılı dirseğiniz sırtınızın hizasını geçinceye kadar kaldırın ve tekrar indirin. Daha sonra aynısını diğer elinizle yapın.
« 1 2 3 4 5 »

Paylaş...Facebook1Twitter0Google+0Pinterest0tumblrEmail
 

BİZİ TAKİP EDİN

EG(300x250)

FITNESS

SEKS & İLİŞKİLER

SAĞLIK

BESLENME & ZAYIFLAMA

 Yeni Antrenmanlar

 

 Uzman Görüşü

 

 Kazananlar Kulubü

 

 Makaleler

 

 SlideShow

 

 Seks İpuçları

 

 MH Kadını

 

 Komşu Kızı

 

 SlideShow

 

 Makaleler

 

 SlideShow

 

 

 Makaleler

 

 Takviyeler

 

 Sağlıklı Tarifler

 

 Diyet

 

 Uzman Görüşü

 

 SlideShow

 

 

YAŞAM

STİL & BAKIM

VİDEO

 

 Otomobil

 

 Ofis Politikası

 

 MH Haberler

 

 Spa

 

 

 

 Yeni Çıkanlar

 

 Bakım

 

 Stil İpuçları

 

 Uzman Görüşü

 

 Fitness Videoları

 

 Beslenme Videoları

 

WOMEN'S HEALTH |  MARIE CLAIRE |  MARIE CLAIRE MAISON |  ERKEXENGEL |  NEWBEAUTY |  HAYATIMDA BEBEK VAR |  TRENDSETTER İSTANBUL

© 2010 MAYA İLETİŞİM | Designed and Developed by Seda ÖZCAN Powered by MayaDijital