SISKA BALDIRLAR İÇİN EN İYİ EGZERSİZ


Genetiğinden dolayı sıska baldırlarla uğraşmış bir antrenörden en iyi tüyolar.

1

Evet, calf raise egzersizleri baldır geliştirmek için uygundur. Fakat Men’s Health Fitness Direktörü BJ Gaddour‘a göre donkey calf raise (klasik hareketin biraz değiştirilmiş hali) daha bile etkili.

Egzersizi gerçekleştirmek için, düşük stepe ayaklarınızı pozisyonlayın. Dik durmak yerine topuklarınızı indirin ve kaldırırken kalçalarınızdan güç alın. Bu kalça hareketi gastrocnemius kasınızı esnetecektir. Bu kas alt bacağınızdaki şişkinliği sağlar. Gaddour’a göre yük altındayken daha da fazla çalışır ve gelişme sağlar.

Belirli bir zamanda, egzersizi seti 15-20 tekrardan olacak şekilde vücut ağırlığınızla gerçekleştirin.

Daha da zorlaştırmak için, egzersizi bir ağırlık kemeri ya da hevesli bir antrenman partneriyle destekleyin. (İkinci opsiyon için videomuzun sonuna bir göz atın)

Direnç sağlamanın bir başka (ve garip) yolu: Egzersizi tek ayak üzerinden yapın.

Ayrıca hareketi dizleriniz bükülmüş şekilde de yaparak soleus, yani alt baldır kaslarınızı güçlendirebilirsiniz.

Gaddour’un tavsiyesiyle en iyi sonuçlar için yukarıdaki tüm varyasyonları ve standing calf raises, seated calf raise egzersizlerini deneyin.


 

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Bunları Unutma!

 

 

Sen Hala İzlemedİn Mİ?