Kas geliştirmek ve göbek ertimek için yapmanız gereken hareketler

Yaz bitmeden plajda dikkat çekecek bir vücuda kavuşmak ve göbek eritmek hayal değil. Sizin için hazırladığımız antrenman programı ile tüm vücut kaslarınızı çalıştıracak ve ciddi oranda kalori yakacaksınız.

TALİMATLAR

Bu antrenman programı, kas geliştirme hedefiniz göz önünde tutularak  üç gün olarak hazılandı. Her birini sırasıyla bir haftada bir kere yapın. Antrenmanınızın başında ve sonunda en az birer tane merkez bölgesi hareketi yapın. Dinlenme sürelerini kendiniz ayarlayın, önemli olan her sette aynı performansı sergileyebilmeniz. Bunu yüksek ağırlıklar (3-6 tekrar) için iki dakika, sekizden fazla tekrar yapılan setler içinse 60-90 saniye dinlenerek yapabilirsiniz. Tabii göbek eritmek için tavsiyemiz, dinlenme süresini 60 saniye olarak tutmanız.

2.Gün

1 / 4

Eğimli Sehpada Bench Pres (4 set, 6 tekrar)

30-45 derece eğimli bir sehpaya oturun. Bir halteri üstten tutuşla elleriniz omuz genişliğinde açık olacak şekilde kavrayın ve kollarınız gergin olacak şekilde göğsünüzün üstünde tutun. Halteri göğsünüze değene kadar indirin ve tekrar başlangıç pozisyonuna dönün.

1.gün antrenmanı için tıklayınız.

2. gün antrenmanı için tıklayınız.

3. gün antrenmanı için tıklayınız.