KOŞU BANDINDA KİLO VER


Koşu bandında sabit hıza koşmaktan sıkıldıysanız, size dört farklı önerimiz var.

Kilo vermek için yapabileceğiniz en iyi şey koşu bandı üzerine çıkmaktır. Buna rağmen soyunma odasında en sık yaşana diyaloglardan biri şudur; “Koşu bandında o kadar koşuyorum, hala kilo veremedim!” Unutmayın ne kadar koştuğunuz değil nasıl koştuğunuz önemlidir. Yani nicelik  değil nitelik. Biliyoruz hiçbir şey açık havada koşunun yerini tutmaz. Ancak koşu bantlarının avantajı da yok değil. Tabii elinizde doğru bir antrenman programı varsa. Bujin MMA Athletich Development Club’ın Kurucusu Burak Uğur Sizin için dört farklı koşu programı hazırladı. Süreleri 28 ila 48 dakika arasında değişen bu koşu antrenman programları ile kilo vermek çok kolay.

Program 1

Hedef: Yağ yakma
Toplam süre:28 dakika

İlk 6 dakika: %6 eğimde, saatte 6 km hızda yürüyüş (büyük adımlarla)

Dakika 6-18: %0 eğimde, saatte 8 km hızda koşu

Dakika 18-20:%6 eğimde, saatte 7 km tempoda koşu (küçük adımlarla)

Dakika 20-28: % 0 eğimde, saatte 8 km tempoda koşu

Program 2

Hedef:Dayanıklılık

Toplam süre: 38 dakika

İlk 18 dakika: %0 eğimde, saatte 8 km hızda koşu

Dakika 18-20: %8 eğimde saatte 5 km hızda koşu

Dakika 20-26 : %0 eğimde, saatte 10 km hızda koşu

Dakika 26-28: %8 eğimde, saatte 6 km hızda yürüyüş

Dakika 28-38:%3 eğimde, saatte 8 km hızda koşu

Program 3

Hedef:Kondisyon

Toplam süre: 30 dakika

İlk 15 dakika: %0 eğimde, 2 dakika, saatte 12 km hızda koşun. Ardından 1 dakika da 8 km hızda koşun. Bunu beş kere yaparak 15 dakikayı tamamlayın.

Dakika 15-30: %0 eğimde saatte 8 km hızda koşun.

Program 4

Hedef:<Yağ yakma ve kondisyon (İleri seviye)

Toplam süre:48 dakika

İlk 12 dakika: %0 eğimde, 2 dakika, saatte 12 km hızda koşun. Ardından 1 dakika da 8 km hızda koşun. Bunu dört kere yaparak 12 dakikayı tamamlayın.

Dakika 12-24: %0 eğimde nabız seviyenize göre saatte 8-10 km hızda koşun.

Dakika 24-36: %0 eğimde, 2 dakika, saatte 12 km hızda koşun. Ardından 1 dakika da 8 km hızda koşun. Bunu dört kere yaparak 12 dakikayı tamamlayın.

Dakika 36-48: %0

En iyi kardiyo egzersizi; koşu” yazısını okumak için tıklayınız.

 

You must be logged in to post a comment Login

Bunları Unutma!

 

 

Sen Hala İzlemedİn Mİ?