HER TARAFINIZ GÜÇLÜ OLSUN


Bu çalışmayla sağ ve sol tarafınız daki kasları eşit olarak çalıştıracak ve sakatlık riskini azaltacaksınız.

İki kolunuzu ya da bacağınızı kullanarak yaptığınız ağırlık antrenmanlarında güçlü olan tarafınızdaki kaslara daha çok yüklenmeniz gayet olağandır.  Bunu engellemek için, bu programı haftada 3 kez uygulayın. Her egzersizi 3 set yapın.

1

ONE LEG BOX SQUAT

 

Bir sehpanın üstünde iki elinizle bir dumbbell’ı göğsünüzün önünde tutun. Tek bacağınızı kaldırın ve aşağı doğru sarkıtın. Bu şekilde squat hareketi yaparak aşağı inin. Bir saniye bekledikten sonra başlangıç pozisyonuna dönün. Her iki taraf için toplam 4-6 tekrar yapmalısınız.

2

SINGLE-ARM ROW
Sol elinizi ve dizinizi bir sehpanın üstüne koyun ve sağ elinize bir dumbbell alın. Sağ kolunuz omuz hizasından aşağı doğru sarksın. Sağ ayağınızsa yerde olsun. Sağ elinizle dumbbell’ı dirseğiniz gövdenizin hizasını geçene kadar kaldırın. İki saniye o şekilde bekleyin ve kolunuzu aşağıya indirin. Her iki kolunuzla 5-7 tekrar yapmalısınız. ”

3

UNILATERAL SIDE PRESS
Ayaklarınız omuz genişliğinde açık şekilde ayaktayken sağ omzunuzun önünde bir dumbbell tutun. Kolunuzu döndürürken ağırlığı yukarı kaldırın ve gövdenizi sola yatırın. Şimdi hareketi tersten yaparak başlangıç pozisyonuna dönün. Her iki kolunuzla 4-6 tekrar yapmalısınız.

 

 

 

 

You must be logged in to post a comment Login

Bunları Unutma!

 

 

Sen Hala İzlemedİn Mİ?