EN İYİ 6 SIRT EGZERSİZİ

 

 

Geri1 of 7İleri


1Bu hareketler ile sırtınızı daha güçlü ve büyük hale getirin. Ünlü antrenör Tony Gentilcore’un yazısı. 

Kendinize sorun ve dürüstçe cevap verin: Göğüs kaslarınız için çalıştığınız kadar sırt kaslarınıza da vakit ayırıyor musunuz? Siz de çoğunluktansanız, muhtemelen cevap hayır olacaktır. Ben bunu değiştirmek istiyorum.

Büyük bir sırt için çalışmanın birçok faydası vardır. Birincisi, daha uzun görünürsünüz. Sırt kaslarını çalıştırmak duruşu düşüren zayıf noktaları da güçlendireceği için sizi dikleştirir. Kamburunuza hoşçakal deyin.

Ayrıca iyi sırt kasları bench press’de daha fazla ağırlık kaldırabilmek demek. Sebebi şu: Sırtınızı hedefleyen antrenmanlar aynı zamanda kol kaslarınız için de çok iyidir. Ne zaman dirseklerinizi kırıp ağırlık kaldırıyorsanız, bisepslerinizi çalıştırıyorsunuz demektir.

Sırta konsantre olmak metabolizmanızı da hızlandıracaktır. Bu sırtınızda büyük kas gruplarının olmasıyla alakalıdır. Bu kaslar çalıştıkça kalori yakarsınız.

Ve son olarak benim favori sebebim: Kadınlar üçgen, V vücutlu erkeklere bayılırlar. Araştırmalar kadınların en çok ortalama bel ölçüsünün 1.6 katı omuz ölçülerine sahip, kaslı erkeklere ilgi duyduğunu söylüyor. Göğsü geniş, beli dar bir vücut yapısı için sırt kaslarınızı çalıştırmak elzemdir.

Şimdi sırtınızı çalıştırmaya hazırsanız, hareketlere geçelim.

 

Weider Premium Whey Protein Tozu 2300 Gr

Isopure Zero Carb Whey Protein 2000 Gr

Scitec Whey Professional Whey Protein 2350 Gr

 

Geri1 of 7İleri

 

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Bunları Unutma!