EN HIZLI KİLO VERDİREN PROGRAMLAR


Kasları ve damarları en belirgin haline getirmek için doğru antrenmanı seçin.

ABD’deki Institute of Human Performance spor salonunun sahibi ve antrenör Juan Carlos Santana, yağ yakma hızınızı maksimum düzeye ulaştıracak bir antrenman programı geliştirdi.

Bu programda daha kısa sürede daha fazla çalışarak çok daha etkili şekilde yağ yakmanız hedefleniyor. Antrenman aynı zamanda zihinsel kaslarınızı da harekete geçirecek ve her antrenman kendinize daha fazla güvenmenizi sağlayacak. Hızlı squat ve split jump hareketleri patlayıcı kuvvetinizi geliştirirken hızla yapılan tekrarlar da metabolizmanızı hızlandırarak daha hızlı yağ yakmanızı sağlayacak.

Talimatlar:Bu antrenmanı haftada iki kere yapın. Daha sonra üçüncü ve altıncı haftalar arası antrenman sayısını bire düşürün. Hareketleri belirtilen sırada bir tur halinde yapın.

HAFTA: 1

TUR SAYISI: 2

HAREKETLER ARASI DİNLENME: 60 saniye

TURLAR ARASI DİNLENME:3 dakika

HAFTA: 2

TUR SAYISI: 3
HAREKETLER ARASI DİNLENME: 45 saniye
TURLAR ARASI DİNLENME: 2 dakika

HAFTA: 3

TUR SAYISI:4
HAREKETLER ARASI DİNLENME: 45 saniye
TURLAR ARASI DİNLENME: 90 saniye

HAFTA: 4

TUR SAYISI: 5
HAREKETLER ARASI DİNLENME: 30 saniye
TURLAR ARASI DİNLENME: 60 saniye

HAFTA: 5

TUR SAYISI: 5
HAREKETLER ARASI DİNLENME: 30 saniye
TURLAR ARASI DİNLENME:Dinlenme yok

HAFTA: 6

TUR SAYISI: 6
HAREKETLER ARASI DİNLENME: Dinlenme yok
TURLAR ARASI DİNLENME: Dinlenme yok

1

1. HIZLI SQUAT

Ayaklarınız omuz genişliğinde açık olacak şekilde ayakta durun. Ellerinizi başınızın arkasına alın. Üst bacaklarınız yere paralel gelene kadar squat hareketi yapın ve daha sonra mümkün olduğunca hızlı şekilde doğrulun. 24 saniyede 24 tekrar yapmalısınız.

2

2. DEĞİŞKEN LUNGE

Ayaklarınız omuz genişliğinde açık olacak şekilde ayakta durun. Ellerinizi başınızın arkasına alın. Sağ ayağınızla öne doğru büyük bir adım atın ve üst bacağınız yere paralel gelene kadar vücudunuzu yere yaklaştırın. Bu bir tekrar demek. Daha sonra doğrulun ve aynısını diğer ayağınızı öne atarak yapın. 24 tekrar bitene kadar bu şekilde devam edin.

3

3. SPLIT JUMP

Sağ ayağınız diğerinden 30-40 santimetre önde olacak şekilde ayakta durun. Ellerinizi göğsünüzün önünde tutun. Squat hareketiyle vücudunuzu yere yaklaştırın ve sıçrayarak ayaklarınızın yerini değiştirin. Hareketin sonunda sol ayağınız sağ ayağınızdan 30-40 santimetre önde olmalı. Yere iner inmez hemen ikinci tekrar geçin. Toplam 24 tekrar yapın.

4

4. SQUAT JUMP

Ellerinizi başınızın arkasına alın ve dirseklerinizi vücudunuzla aynı hizaya gelecek şekilde geriye doğru çekin. Şimdi squat hareketiyle vücudunuzu yere yaklaştırın ve sıçrayabildiğiniz kadar yukarı sıçrayın. Yere iner inmez tekrar zıplayarak bir sonraki tekrara geçin. Toplam 12 tekrar yapın.

 

You must be logged in to post a comment Login

Bunları Unutma!

 

 

Sen Hala İzlemedİn Mİ?