logo facebook twitter intsg gp pint2 izlesene

DOĞAL İLACINIZ SEKS

Yatak odasının mucizelerle dolu olduğu bilinen bir gerçek. Hele ki söz konusu olan sağlığınızsa…

İnanması zor ama seksin işe yaradığı tek şey size inanılmaz zevkli saatler yaşatması değil. Zira seks tam anlamıyla bir multivitamin, antioksidan ve antibiyotik deposu gibi çalışıyor. Hatta öyle ki sadece seks yaparak grip ve soğuk algınlığından kanser gibi amansız hastalıklara yaşlanmadan uyku problemlerine kadar pek çok derdinize deva bulabiliyorsunuz.

Kısacası sağlıklı bir erkek olmak yolunda atacağınız adımlar pek de sıkıntı verici görünmüyor. Yeter ki yatak odasında asla boş durmayın ve her daim en iyi performansı yakalamaya çalışın (bu sayede her daim yüzü gülen bir sevgiliniz olacağı için sorunsuz bir ilişkiniz olacağı da kesin). İşte size sağlığınızın altı düşmanıyla başa çıkmanızı sağlayacak zevk dolu ve seksi ipuçları…

Yaşlanmanın önüne geçin

Yaşlanmak kader değil. Tabii yeteri kadar seviştiğiniz sürece! Royal Edinburgh Hastanesi’nin araştırmasına göre, haftada en az dört kere seks yapan çiftler, ortalama bir yetişkinden 10 yaş daha genç görünüyor. Kanıtlarsa gayet sağlam: “Seks verdiği zevk sayesinde vücudunuzun bol miktarda adrenalin, dopamin ve noradrenalin hormonu salgılamasını sağlayarak gençliğinizi koruma altına alıyor” diyor nöropsikolog Dr. David Weeks. Dahası seks, çevre kirliliğinden kaynaklanan serbest radikallerle savaşan büyüme hormonunun salgılanmasını da tetikliyor. Bu sayede cildinizdeki hücre duvarları korunduğu ve kaslarınız rahatladığı için kırışıklıkların oluşmasını da önlemiş oluyorsunuz.

Daha da iyisini yapın:  Kara kaplı defterinizdeki yatak arkadaşlarının üstüne bir çizik atın. Yapmanız gereken ciddi bir ilişki kurmak. Zira size asıl fayda sağlayacak olan her gece başka biriyle gönül eğlendirmek değil, düzenli ve sevgi dolu bir ilişki kurmak. Sanılanın aksine tek gecelik ilişkiler gençleştirmek yerine güvensizlik ve kaygı gibi faktörlerden dolayı daha yıkıcı sonuçlara yol açabiliyor. Üstelik unutmayın ki uzun süreli ilişkilerin en büyük getirisi, ön sevişmeye daha uzun vakit ayırabilmek ve seks sonrasında sarılabilmek. Tüm bunlar vücudunuzun kimyasal tepkiler vermesi için daha fazla vakit kazanmanızı sağlar.

Soğuk algınlığına dur deyin

Griple savaşmak için sadece mandalina ya da portakal tüketmeniz gerekmiyor. Wilkes Üniversitesi’nden yapılan bir araştırmanın sonucuna göre, haftada en az iki kere seks yapmak vücudunuzdaki immünoglobulin A değerlerini yüzde 20 oranında artırıyor. Bu antikorsa bizi soğuk algınlığına ve diğer pek çok virütik enfeksiyona karşı koruyor.

Daha da iyisini yapın:  Araştırmalara göre işin sırrı en ateşli seksi yaşamakta. Zira bu doğal antikoru ateşlemenin kilit noktası yoğun ve eğlenceli seks. O yüzden rahat olun ve aklınıza gelen tüm pozisyonları deneyin. İşte size bir örnek: ‘Seks makası’. Onu yatağa yatırın. Sol bacağını sol omzunuza, sağ bacağını sağ omzunuza alın ve birleşme sırasında ayak bileklerinden tutup bacaklarını iyice açın. Bu sayede partneriniz sadece vajinal değil, aynı zamanda klitoral bir uyarılma da yaşayacağı için çok daha kolay orgazm olacaktır. İtiraz edecek olursa mazeretiniz hazır: “Aşkım, doktorun tavsiyesi…”

Kanseri yenin

Libidonuzu şimdiden yüksek tutarsanız gelecekte de meyvelerini toplayabilirsiniz. 20’li yaşlarında haftada en az yedi kere boşalan erkeklerin ileriki yaşlarda prostat kanserine yakalanma riskleri, sadece üç kere boşalanlara göre neredeyse üçte bir daha az. Avustralyalı uzmanlar, sık sık boşalmanın prostat kanalında biriken kanserojen maddeleri dışarı atarak hücrelere zarar vermelerine engel olduğunu düşünüyor.

Daha da iyisini yapın:  İşe yarayacağını düşünerek bir gün boyunca sürekli mastürbasyon yapmanız faydasız. Zira asıl faydayı elde etmek için bir gün içinde pek çok kez boşalmak yerine her gün bir kere boşalmalısınız. Üstelik tek başınıza takılarak da aynı sonucu elde etmeniz mümkün (kısacası sürekli birilerini tavlamak zorunda değilsiniz).

Ağrılara son verin

Bulltein of Experimental Biology and Medicine dergisinde yayınlanan bir araştırmaya göre, orgazm olmak ağrıya karşı hassasiyetinizi de azaltıyor. Araştırmanın sahibi Paisley Üniversitesi’nden Prof. Dr. Stuart Brody, “Seks vücudun doğal ağrı kesicisi olan endorfin hormonunun birkaç dakika içinde üç katına çıkmasını sağlar,” diyor ve ekliyor: “Özellikle de migren ve sırt ağrısına karşı yardımcı olduğuna dair kesin kanıtlarımız var.”

Daha da iyisini yapın:  Eğer müzmin bir ağrınız varsa sert seksten uzak durun. Onun yerine uzun süreli ve sakin bir birleşme yaşayın. İşte en işe yarar pozisyon: Denizyıldızı. O üstünüzdeyken ikinizin de başı zıt taraflara bakacak şekilde yatın. Bacaklarını makas gibi açmasını sağlayarak iyice içine girin. Kaldıraç gücü sağlamak için birbirinizin ellerini sıkıca tutun. Seks sonrasında endorfin salınımını daha da artırmak için kendinize, C ve B vitamini deposu siyah üzüm ve portakaldan oluşan bir meyve salatası hazırlayabilirsiniz.

Bebekler gibi uyuyun

Cinsel birleşme tıpkı bir ninni gibidir. Zira orgazm sırasında salgılanan oksitosin hormonu (artık bu hormonun adını ezbere bildiğinizden eminiz) rahatça uykuya dalmanıza yardımcı oluyor. Kısacası iyi bir seksin uykusuzlukla savaşta en önemli silah olduğu kesin.

Daha da iyisini yapın:  Uykunuzu serotonin hormonunu ateşleyecek gıdalarla da güçlendirebilirsiniz. Örneğin yatmadan en az yarım saat önce tam tahıllı ekmek ve hindi eti yiyebilirsiniz. Zira serotonin hormonu, oksitosinin sinir sisteminde emilmesine yardımcı oluyor.

Eceli savuşturun

Kapınıza astığınız ‘Rahatsız Etmeyin’ ibaresi aynı zamanda Azrail’i de uzaklaştırıyor. Bristol Üniversitesi’nin 10 yıl boyunca süren araştırmasının sonuçlarına göre, haftada iki ya da daha fazla orgazm yaşayan erkelerde ölüm oranları yüzde 50 daha düşük oluyor. Prof. Dr. George Davey Smith’e göre düzenli bir şekilde orgazm olmak, kanser ve kalp krizine neden olan serbest radikallerle savaşan DHEA (aynı zamanda stres başta olmak üzere pek çok hastalığa karşı koruyan ve gençlik hormonu diye de bilenen hormon) ve testosteron hormonlarının seviyesini artırıyor.

Daha da iyisini yapın:  Ne kadar uzun sürerse o kadar iyi. Bu yüzden de orgazmın yoğunluğunu artırmak için sürekli en uç noktaya varıp geri dönmelisiniz. Kısacası dayanabildiğiniz kadar dayanın. En kolay tüyomuz ise vajinanın içine girebildiğiniz kadar girip bastırmak. Zira bu şekilde penis vajinanın en geniş tarafında olacağı için siz daha az uyarılırken o, baskı sayesinde zevk alacaktır. 30 saniye böyle kaldıktan sonra çıkın ve ardından tekrar aynı şekilde girin.

Diğer Yayınlar

You must be logged in to post a comment Login