DİK DURMAK İÇİN 4 HAREKET


Omurganızda ve belinizde ağrıya neden olan duruş bozukluklarını sonsuza kadar düzeltmek üzeresiniz.

1_dikdur_detay

I Stabilizasyon Bent over pozisyonu alın. Ardından avuç içleriniz birbirine dönük olacak şekilde kollarınızı omuz hizasından aşağı doğru sarkıtın. Başparmaklarınız karşıyı göstersin. Kürek kemiklerinizi birbirine yaklaştırın ve ardından nefes vererek kollarımızı yukarı doğru kaldırın.<

2_dikdur_detay

W Stabilizasyon Bent over pozisyonundayken kollarınız dirseklerden bükülü olsun. Ellerinizi yumruk  yapıp başparmaklarınızı, yanlarınızı gösterecek şekilde açın. Ardından nefes vererek başparmaklarınız yukarı gösterecek şekilde kollarınızı açın.

3_dikdur_detay

L Stabilizasyon Başparmaklarınız birbirine, avuç içlerinizse arkanıza bakacak şekilde pozisyon alın. Kürek kemiklerinizi birbirine yaklaştırın ve kollarınızı, dirsekleriniz omuz hizasına gelecek şekilde  yukarı kaldırın. Daha sonra avuç içlerinizi tam karşıya bakacak şekilde çevirin.

4_dikdur_detay

T Stabilizasyon Bent over pozisyonundayken kollarınızı omuz hizasında aşağı doğru sarkıtın. Avuç içleriniz karşıya dönük olsun, başparmaklarınız da yan taraflarınızı göstersin. Bu şekilde kürek kemiklerinizi birbirine yaklaştırın ve nefes vererek kollarınızı yanlara doğru açın.

 

 

 

You must be logged in to post a comment Login

Bunları Unutma!

 

 

Sen Hala İzlemedİn Mİ?