BOX JUMP YAPMANIN DOĞRU YOLU

 

 


Bu ipuçlarıyla gücünüzü maksimize, sakatlık riskinizi minimize edin.

1 CrossFit’in box jump hareketini tekrar popüler hale getirmesinden çok memnunuz. Bu egzersiz size patlayıcı güç sağlıyor, hızlı kasılan kas liflerinizi eğitiyor ve sizi daha atletik kılıyor.

Peki sıkıntı nerede? Men’s Health Fitness Direktörü BJ Gaddour’a göre sıkıntı bu hareketin çoğu kişi tarafından, ekseriyetle yanlış yapılması.

Videodaki sıçrama, yere ve box’a iniş ipuçlarıyla başlangıçtan sona kadar güvenle güç, denge ve dayanıklılık sağlayabilirsiniz. Başlangıç gücü ve tek bacak gücü için farklı yollara göz atmaya da dikkat edin.

Doğru formu yakaladığınızda, box jump’ı antrenmanlarınıza ekleyin. Maksimum güç için her 2-3 dakikada 3 ila 6 tekrarlık setler yapın. Şartlı uyarılma için her seferinde box’tan indirdiğiniz bacağınızı değiştirerek 10 dakika boyunca devam edin.


 

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Bunları Unutma!