logo facebook twitter intsg gp pint2 izlesene

BACAKLARINI ATEŞLE

Sıçrama kabiliyetinizi geliştiren hareketlerle her spor dalında daha başarılı olabilirsiniz. Ancak bu hareketlerin tek marifeti bununla sınırlı değil. Parisi Speed Schooll’dan antrenör Martin Rooney “Bu hareketler aynı zamanda bütün vücut kaslarınızı daha kolay geliştirmenizi sağlar” diyor.

1 Barbell deadlift

Elleriniz omuz genişliğinde açık olsun. Dizlerinizi kırarak vücudunuzu yere yaklaştırın ve  barı üstten tutuşla kavrayın. Halterle birlikte doğrulun ve gövdenizi dik duruma getirin.

2 Dumbbell jump squat

İki elinize birer dambıl alın ve şekildeki gibi tutun. Squat hareketi yapın ve en alt noktada yukarı sıçrayın. Dizlerinizi hafifçe kırırak yere yumuşak iniş yapın, daha sonra hareketi tekrarlayın.

3 Box (ya da bench) jump

Diz hizanızdaki bir kutunun önüne geçin. Kalçanızı hafifçe dışarı çıkarın ve yukarı doğru savurduğunuz kollarınızdan güç alarak kutunun üzerine sıçrayın. Aşağı inin ve hareketi tekrarlayın.

4 Barbell good morning

Bir halteri üstten tutuşla kavrayarak boynunuzun hemen arkasında tutun. Üst vücudunuz yere neredeyse paralel gelene kadar gövdenizi öne doğru yatırın ve başlangıç pozisyonuna dönün.

Diğer Yayınlar

You must be logged in to post a comment Login