mens health

BACAKLARINI ATEŞLE

Sıçrama kabiliyetinizi geliştiren hareketlerle her spor dalında daha başarılı olabilirsiniz. Ancak bu hareketlerin tek marifeti bununla sınırlı değil. Parisi Speed Schooll’dan antrenör Martin Rooney “Bu hareketler aynı zamanda bütün vücut kaslarınızı daha kolay geliştirmenizi sağlar” diyor.

1 Barbell deadlift

Elleriniz omuz genişliğinde açık olsun. Dizlerinizi kırarak vücudunuzu yere yaklaştırın ve  barı üstten tutuşla kavrayın. Halterle birlikte doğrulun ve gövdenizi dik duruma getirin.

2 Dumbbell jump squat

İki elinize birer dambıl alın ve şekildeki gibi tutun. Squat hareketi yapın ve en alt noktada yukarı sıçrayın. Dizlerinizi hafifçe kırırak yere yumuşak iniş yapın, daha sonra hareketi tekrarlayın.

3 Box (ya da bench) jump

Diz hizanızdaki bir kutunun önüne geçin. Kalçanızı hafifçe dışarı çıkarın ve yukarı doğru savurduğunuz kollarınızdan güç alarak kutunun üzerine sıçrayın. Aşağı inin ve hareketi tekrarlayın.

4 Barbell good morning

Bir halteri üstten tutuşla kavrayarak boynunuzun hemen arkasında tutun. Üst vücudunuz yere neredeyse paralel gelene kadar gövdenizi öne doğru yatırın ve başlangıç pozisyonuna dönün.

Paylaş...Facebook1Twitter4Google+0Pinterest0tumblrEmail
 

BİZİ TAKİP EDİN

EG(300x250)

FITNESS

SEKS & İLİŞKİLER

SAĞLIK

BESLENME & ZAYIFLAMA

 Yeni Antrenmanlar

 

 Uzman Görüşü

 

 Kazananlar Kulubü

 

 Makaleler

 

 SlideShow

 

 Seks İpuçları

 

 MH Kadını

 

 Komşu Kızı

 

 SlideShow

 

 Makaleler

 

 SlideShow

 

 

 Makaleler

 

 Takviyeler

 

 Sağlıklı Tarifler

 

 Diyet

 

 Uzman Görüşü

 

 SlideShow

 

 

YAŞAM

STİL & BAKIM

VİDEO

 

 Otomobil

 

 Ofis Politikası

 

 MH Haberler

 

 Spa

 

 

 

 Yeni Çıkanlar

 

 Bakım

 

 Stil İpuçları

 

 Uzman Görüşü

 

 Fitness Videoları

 

 Beslenme Videoları

 

WOMEN'S HEALTH |  MARIE CLAIRE |  MARIE CLAIRE MAISON |  ERKEXENGEL |  NEWBEAUTY |  HAYATIMDA BEBEK VAR |  TRENDSETTER İSTANBUL

© 2010 MAYA İLETİŞİM | Designed and Developed by Seda ÖZCAN Powered by MayaDijital