5 YENİ KARIN ANTRENMANI VİDEOSU

6pack

Bu hareketleri temel antrenmanlarınıza ekleyin ve çelik gibi bir karna kavuşun!

Başlangıç: Süpermen

Alt karın kaslarını ateşlemesinin yanı sıra, bu egzersiz iş hayatının sırtınızda yarattığı ağrıların da önüne geçecek. Tepeye vardığınızda, göğsünüzü bir yöne, sonra diğer yöne çevirin.

 

 

Orta seviye: Değirmen

Set kapatmak için ideal bir hareket. Ellerinizi görüntüdeki gibi yere konumlamayı unutmayın. Yorulana kadar devam edin.

 

 

Orta Seviye: “Dish Rock”

Özellikle aktif sporcular için ideal olan bu antrenman merkez bölgenizi kuvvetlendirir ve sabitler. Torsonuzu ve bacaklarınızı yükseltin, ki bir çeşit tabak formu alabilin. 

İleri Seviye: L- Seat Chin-Up

Sıradan chin-up oldukça kolay geliyor değil mi? Bir de bunu deneyin. Barı tutun ve ve sallana bir “L” harfine dönüşün! 

 

 

Oldukça ileri seviye: “Hanging Raise to Lever”

Tam bir gösteri. Bir sefer olsun yapmanız bile çok şey değiştirebilir. 4 abdominal grubunu birden harekete geçirir. İyi izleyin!

 

 

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Bunları Unutma!

 

 

Sen Hala İzlemedİn Mİ?