300 SPARTALI ANTRENMANI

 

Bu antrenman kolay kolay yapılmaz! Moralinizi bozmak için söylemiyoruz ancak gerçekler bu şekilde. Çünkü şu ana kadar yaptığınız hiçbir antrenmana benzemiyor.

Talimatlar
Program iki süper setten oluşuyor. Süper setteki ilk hareketi belirtilen tekrar sayısında yaptıktan sonra beklemeden diğer harekete geçin. İlk süperseti üç kez tekrarladıktan sonra ikinci süper sete geçin ve onu da üç kez yapın. Her süper setin arasında 90 saniye dinlenin.

Nasıl yapılır?
İlk süperset x3
• Burpee (10 tekrar)
• Overhead dumbbell
• Squat (10 tekrar)

İkinci süperset x3
• Deadlift (15 tekrar)
• Barbell Clean&press (25 tekrar)

1 / 4

Burpee

Ayaklarınız omuz genişliğinde açık olacak şekilde ayakta durun. Şimdi çömelin, ellerinizi yere koyun ve ayaklarınızı şınav pozisyonundaki gibi geriye doğru çekin. Bir şınav hareketi yaptıktan sonra, ayaklarınızı kendinize doğru çekin ve sıçrayın. Bu bir tekrar demek.

 

Recommended for you

You must be logged in to post a comment Login